Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi katsoit vähintään 20 vuotta vanhoja valokuvia?

Vierailija
27.06.2016 |

Kyllä ne on digitoitu kaikki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, noita on seinät täynnä.

Vierailija
2/5 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin viimeksi anopin luona ni selattiin mieheni lapsuuskuvia ja anopin ja apen hääkuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Vanhimmat ovat 1800-luvun lopusta. Meillä on valokuvia seinillä.

Vierailija
4/5 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mm. äitini rippikuva (vuodelta 1967 ja isovanhempieni vihkikuva vuodelta 1939 esillä)

Vierailija
5/5 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten. Minulla on keskellä päätä jakaus, jota ei saa muutettua, vaikka miten yrittää uutta kampausta ja leikkaustyyliä. Jakaus heittää itsensä loppujen lopuksi siihen keskelle, jos ei käytä väkivaltaisia apuvälineitä, kuten todella jytevää hiuslakkaa. 27 vuotta sitten keväällä ja kesällä yritin pitää jakausta vasemman ohimon tienoilla, joten jouduin kampaajalta ostetun, superhypervahvan lakan avulla tekemään itselleni otsalle oikealle kaartuvan "lipan", jotta kampaus vähän muuttuisi erilaiseksi ihan vaihteen vuoksi. "Lippa" oli muuten ihan kiva, mutta vähänkin kovemmalla tuulella se nousi ylöspäin ja oli tosi huvittavan näköinen. Pari viikkoa sitten hain erään keskustelun ja vanhojen aikojen muistelun perusteella keväällä ja kesällä 1989 otettuja kuvia katseltaviksi. Kampaus oli ihan kiva ja sopi minulle, silloin reilu parikymppiselle naiselle hyvin, mutta kova työ sen saavuttamisessa oli. Hiuslakkaa kului ja otsonikerros heikkeni. Suihkutin lakkaa hiuksiin kylppärissä ja jouduin pitämään oven auki ja pidättämään hengitystä, niin tujua lakkaa se oli...