Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu keski-ikäinen av-mamma kun

Mies44
27.06.2016 |

kävelet yksin, niin autoilijat eivät anna sinulle tietä suojatien ylitystä varten? Mutta kun mukana kulkee hoikka teinityttösi, niin autoilijat pysähtyvät suojatien eteen nätisti, vaikka takana olisi jonoa. Joku mies voi joskus heittäytyä vaikka lätäkköön mahalleen teinityttösi eteen, jotta hän voi kävellä kuivin jaloin miehen ylitse. Jos olet yksin, niin autoilijat ajavat korkeintaan lätäkön ylitse, roiskuttaen ravat päällesi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista.

Pahoittelen, että sinun elämäsi on muuttunut noin. Ymmärrän kyllä, että keski-ikäiset miehet eivät viehätä juuri ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä viiti kävellen mennä minnekkään, kun on se autokin jo hankittuna..

Ja mun teinityttärellä on omansa..

Käveles sää vain ihan niinku tykkäät, ja minä en roiskuttele rapaa, kun auton helmat sotkeentuu.

Vierailija
4/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, olen nätti keski-ikäinen nainen joka ei välitä tippaakaan muiden tekemisistä. Lyön laudalta kenet tahansa nuorenkin naisen.

Vierailija
5/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista.

Pahoittelen, että sinun elämäsi on muuttunut noin. Ymmärrän kyllä, että keski-ikäiset miehet eivät viehätä juuri ketään.

Vierailija
6/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu kauhealta että aikuinen mies provoaa vauvapalstalla keskellä päivää. Itse liikun autolla ja harvoin kävelen missään suojateillä niin ettei oikeastaan koske mua ollenkaan toi sun keksimä ongelma.

Vierailija
7/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä autoilijat antavat tietä kyllä kaikille suojatien ylittäjille. Missä päin ap?

Vierailija
8/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia fantasioita sinulla.

Vierailija
9/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole kade nätille tyttärelleni. Jouduin sietämään tuota ällöä kyyläystä oman aikani, nyt saa jo olla rauhassa. Ihanaa!

Vierailija
10/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lähtee niin hauskasti kuvitelmasta, että autokuskit on kaikki miehiä.

Vierailija
11/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu kauhealta että aikuinen mies provoaa vauvapalstalla keskellä päivää. Itse liikun autolla ja harvoin kävelen missään suojateillä niin ettei oikeastaan koske mua ollenkaan toi sun keksimä ongelma.

Tämä.

Vierailija
12/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää... Jos olet oikeasti keski-ikäinen mies, niin en voi muuta sanoa kuin että aivosi ovat melko pahasti rapistuneet. Kenelle normaalille miehelle tulee tällainen aloitus edes mieleen?

Vierailija
13/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää... Jos olet oikeasti keski-ikäinen mies, niin en voi muuta sanoa kuin että aivosi ovat melko pahasti rapistuneet. Kenelle normaalille miehelle tulee tällainen aloitus edes mieleen?

Totta. Ei yhdellekään normaalille. :)

Vierailija
14/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, miten paljon vastauksia hetkessä. Selkeästi osui ja upposi. 

Vierailija
15/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies44 kirjoitti:

Ääliöaloituksiin tulee aina nopeasti vastauksia.

Vierailija
16/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies44 kirjoitti:

Ja nyt sinulla on hyvä mieli? No kiva. Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset. Iloista päivänjatkoa! :)

Vierailija
17/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähjäinen ja tuhti setäressukka, me olemme kilttejä vanhuksille. :)

Vierailija
18/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivä pelastettu ku provo uppoaa.

Vierailija
19/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilllä toisinpäin :D Äite 55v päästetään tien yli, mutta minä 18v joudun odottelemaan. 165cm/48kg, eli en edes ole mikään fädi, vaan hoikka.

Vierailija
20/40 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, olen nätti keski-ikäinen nainen joka ei välitä tippaakaan muiden tekemisistä. Lyön laudalta kenet tahansa nuorenkin naisen.

No et takuulla lyö laudalta esimerkiksi minua, hoikkaa, hyväkroppaista, mallinmittaista, pitkäsääristä ja DD-kuppista. Minusta kiinnostuvat toistuvasti keski-ikäisten naisten varatut miehetkin, katselevat minua omien naistensa seurassakin. N22.