Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Lontoossa ja nyt pelkään brittien asenteita

Vierailija
26.06.2016 |

Asiahan ei noin yksioikoinen ole, Brexit-äänestäjä voi olla EU:ta vastaan ja silti ihan myönteinen maahanmuuttajia kohtaan, tai Remain-äänestäjä voi kannattaa EU:ta mutta olla rasisti.

Nyt vain mietin jokaisen tutun kohdalla, onko tämä minua vastaan. Saanko olla maassasi? Pelkään, että asemani työmarkkinoilla heikkenee, jos työnantaja etsii pitkää sitoutumista. Täällä on muutenkin jakoa brittien ja 'muiden' välillä. Suomalaisuus ei ollutkaan niin hyvä valttikortti kuin lintukodossa annettiin ymmärtää, "suomalaista koulutusta arvostetaan"... Moni ei välitä, olenko Suomesta vai Puolasta.

Psykoterapeuttini on britti. Pelkään, että hän kaikesta kannustavasta liirumlaarumista huolimatta pitää minua tyhmänä ja hyödyttömänä mamu-naisena.

Tiedän, että projisoin omia pelkojani aika rankasti nyt.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä päätellen tarvitset todellakin psykoterapeutin palveluja.

Vierailija
2/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asenneongelma.

Vierailija
4/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Liverpoolista! 

Vierailija
5/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Liverpoolista! 

Mitkä on tunnelmat?

Vierailija
6/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita FB Lontoon suomalaisten sivulle, siellä on enemmän ymmärrystä.

Vierailija
7/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata uskoa kaikkia roskalehtien hysteerisiä tilityksiä. Jos niitä olisi uskominen, maailmassa on alkanut Armageddon. Relaa ja vedä vaikka pari rauhoittavaa.

Vierailija
8/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään brittiä häiritsee ulkomaalaistaustaiset itsessään, vaan loiset.

Vierailija
9/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen loinen.

Vierailija
10/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoolaisista 90 % äänesti jäämistä.

Vierailija
11/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni sanoi kyllä asenteiden muuttuneen ulkomaalaisia kohtaan. Britit nyt ei erota suomalaista liettualaisesta, puolalaisesta yms. Veljeni asui isohkossa kaupungissa ja oli valkokaulustyössä. Vaihtoi joku aika sitten maata, ja muutti rapakon taa.

Vierailija
12/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ap ole englannissa käynytkään kun ei selkeästi tiedä että häviävän pieni englantilaisista on rasisteja. Ketään ei kiinnosta mistä olet

Vierailija
13/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä käyttäytyä ihmisiksi niin ehkä saat jäädä. Kyllä engelsmannit saavat ihan itse päättää kenet maahansa päästävät, turha ruikuttaa. Se on heidän maansa, ei sinun.

Ihailen englantilaisia siitä, että he eivät ole rähmällään ulkomaalaisten edessä.

Vierailija
14/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljeni sanoi kyllä asenteiden muuttuneen ulkomaalaisia kohtaan. Britit nyt ei erota suomalaista liettualaisesta, puolalaisesta yms. Veljeni asui isohkossa kaupungissa ja oli valkokaulustyössä. Vaihtoi joku aika sitten maata, ja muutti rapakon taa.

Miksi suomalainen olisi sen parempi kuin puolalainen?

Vierailija
15/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolalaisia on muuttanut Englantiin suurin joukoin, ja esimerkiksi raksamiehet on liki kaikki sieltä. Suuri osa sinne muuttaneista on vähänkoulutettuja ja tienaavat vähän.

Vierailija
16/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolalaisia on muuttanut Englantiin suurin joukoin, ja esimerkiksi raksamiehet on liki kaikki sieltä. Suuri osa sinne muuttaneista on vähänkoulutettuja ja tienaavat vähän.

kuten suomessa

Vierailija
17/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu hajoaa eikä uutinen tule yllätyksenä. Tämän olisi kuka tahansa voinut sanoa. 6 kuukauta ja seuraava maa laittaa äänestyksen pystyyn:) 

Vierailija
18/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Sinä kiteytit oikeistolaisten asenteen napakasti. Ei ole niinkään kysymys rodusta tai kansallisuudesta (kuin vain äärioikeistolaisilla ja OK osalla muitakin oikeistolaisia), vaan sosiaalisesta asemasta. Se on keskiluokka vs köyhät. Eliitti (sekin on takuulla oikeistolainen) haluaa köyhät kyykytettäväksi ja tekemään työt mahdollisimman halvalla, köyhät on myös turvallisia asiakkaita esim pankeille, koska he tutkitusti maksavat velkansa tunnollisesti (koska on pakko) jne. Keskiluokka taas pelkää omien työpaikkojensa puolesta maailmassa, jossa perinteiset keskiluokkaiset duunit on muutenkin vähenemässä. Alaluokat pelkäävät sossutukiensa puolesta. Näin ollen keskiluokan propagandassa kaikki pahuus, ilkeys, rikollinen yhdistetään kouluttamattomuuteen ja köyhyyteen.

Ennen robinhoodit taistelivat rikasta eliittiä vastaan ja antoivat köyhille, nykyajan ritarit puolustavat eliittiä henkeen ja vereen, vaikka eliitti heikentää heidän elinolojaan koko ajan, vihaavat köyhiä ja pelkäävät niin pirusti. Hyvin on eliitti jälleen kerran asian junaillut. ;D

Vierailija
19/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, muakin harmittaa toi sama. Täälläkin moni kuvittelee olevansa niin paljon parempia kuin romanit. 

Vierailija
20/41 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erottaisikaan, kun EU-maita kaikki? Ehkä suomalaisten omissa unelmissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi