Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Ensimmäisen viestisi jälkeen sympatiani olivat puolellasi ap, mutta eivät todellakaan enää. KAIKKI täällä sanovat, että jätä mies rauhaan, mutta sinä vaan jankkaat. Laita toki menemään kymmenen viestiä ja soittele perään kun se ei vastaa. Ja ei varmasti vastaakaan häirikölle. Ihan itse pilaat nyt kaikki mahdollisuutesi kun et usko jo ja anna olla. Ehkä mieskin siitä tokenisi jos olisit ihan hiljaa. Mutta nyt (onneksi) hoksaa millainen olet. Säikähtäisin minäkin pirusti tuollaista häiriköintiä! Loppuisi mielenkiinto totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan näin:
"Sori, eilen tuli juotua muutama liikaa, niin oli innostuskin tuota tasoa! Anteeksi jos häiritsin, voidaan vaikka soitella tänään jos sulla vaan on aikaa? :)
No mutta nyt päästän sut rauhassa juhlimaan juhannusta, toivottasti kuullaan kuitenkin pian!"Onko ok? Asiallinen eikä liian innokas? Ja saisi samalla tässä rauhan, molemmat!
Ap
Tuon viestin kun laitat niin voit olla varma että mies ei uskalla puhua sinulle enää koskaan mitään. On liian innokas ja tyrkky. Nyt annat miehen olla rauhassa äläkä laita enää mitään viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan näin:
"Sori, eilen tuli juotua muutama liikaa, niin oli innostuskin tuota tasoa! Anteeksi jos häiritsin, voidaan vaikka soitella tänään jos sulla vaan on aikaa? :)
No mutta nyt päästän sut rauhassa juhlimaan juhannusta, toivottasti kuullaan kuitenkin pian!"Onko ok? Asiallinen eikä liian innokas? Ja saisi samalla tässä rauhan, molemmat!
Ap
Ei ole! Ei ei ei ei ei! Jätä se miesraukka rauhaan,hullu akka!
Niin. Lähetä sille että 'et sitten vitsiä tajunnu' ja toivotat hyvää juhannusta etkä enää lähetä mitään. Se ei ollut treffikutsu! Usko jo. Nyt se mies pitää sinua ihan stalkerina.
JOS kuitenkin on niin että mies ei vain ole ehtinyt vastata niin pilaat tuon jo alkuunsa olemalla noin epätoivoinen. Onko sulle tärkeämpää saada heti tänään homma katkaistua alkuunsa vaikka miehen kanssa jutellen vai odottaa että mies ehtii vastata ja ei pidä sinua hulluna ripustautujana ja on vielä mahdollisuus johonkin?
Vierailija kirjoitti:
No en halua jättää tätä juttua kesken, kun vihdoin päästiin asiassa eteenpäin. :( Voihan se olla, että mies ei vaan ehdi vastata, on reissussa. Mutta että kumpi on parempi, puhelu suoraan vai toi viesti? Tai olisiko parempia ideoita viestiin?
Valitan etten ole niin cool, että voisin antaa asian vain olla. :/ Olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Huoh.
Ap
Mutta mokasit jo! Pelästytit miehen niin ettei se edes töissä puhu sinulle!
Onko olemassa mitään viestiä, minkä voisin lähettää menettämättä kasvojani?? :( Haluan edes jonkun vastauksen, että pääsen vapaiden viettoon RAUHASSA. Ei kai ole liikaa vaadittu...
Siksi se soitto olisi niin helppo. Kuulisi samalla toisen äänen. Eikä tän miehen mielenkiinto oikeasti voi yhdessä illassa kuolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Omituinen mies! Ap:n vastaus oli leikkisä ja hauska.
Joo, se vuoden odottelu ehkä, mutta siinä vaiheessa kun ap jatkoi laittamalla päiviä jotka sopisivat tapaamiselle ei. Mies parka varmaan pelkää töihin paluutakin kun ap on siellä hääpuku päällä. =)
Odottele rauhassa vaan. Älä ole liian innokas... Ettei mies pelästy. Ehkä jo vähän pelästyikin. Anna miehen vastata ja sen jälkeen laita yksinkertaisesti, että otit muutaman juoman liikaa kun aiemmin vastasit niin innokkaasti.
Mies ei ole kiinnostunut sinusta. Hän olisi kyllä heti vastannut sinulle. Usko pois, tiedän kokemuksesta. Anna miehen avata seuraava keskustelu; hän kyllä ottaa yhteyttä jos häntä joskus kiinnostaa sinulle jutella. Mm minulle eräs mies otti yhteyttä uudestaan vasta puolen vuoden jälkeen.
Älä helvetti laita enää yhtään mitään, kun ei ole edellisiinkään vastannut! Todella noloa pommittaa... Teet itsestä vain naurettava. Olisi mies jo vastannut jotain jos meinaa vastata.
Jos olet todella kiinnostunut tästä miehestä niin ymmärrät nyt pitää hieman matalaa profiilia, koska tällä menolla pidät kyllä huolen siitä että mies ei halua olla kanssasi enää missään tekemisissä. Mies ei selkästi ole yhtä kiinnostunut kuin sinä, ja mitä enemmän miestä pommitat sitä ahdistuneemmaksi hän tulee, ja kaikki mahdollisuutesi hänen suhteensa liukenee sen sileän tien.
Pilasit jo mahdollisuutes siihen mieheen tolla sun pommittamisella.:/ kaikki fiilikset lähtee tollasesta hyvin nopeesti, kokemusta on. Ehkä seuraavalla kerralla osaat sitten vähän kärvistellä niin saisit ehkä miehen 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa mitään viestiä, minkä voisin lähettää menettämättä kasvojani?? :( Haluan edes jonkun vastauksen, että pääsen vapaiden viettoon RAUHASSA. Ei kai ole liikaa vaadittu...
Siksi se soitto olisi niin helppo. Kuulisi samalla toisen äänen. Eikä tän miehen mielenkiinto oikeasti voi yhdessä illassa kuolla.
Ap
Ei helekatti. Onko sulle nyt ihan oikeasti tärkeämpää saada katkaistua teidän pieninkään mahdollisuus mihinkään? Kun pitää saada asia selväksi nyt ja heti. Saat olla ihan varma, että mielenkiinto loppuu miehellä totaalisesti jos et lopeta jankkausta. Mutt kun sun on pakko päästä juhlimaan juhannusta rauhassa. Oikeastaan hyväkin, että mies näkee heti millainen olet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen mies, kun ei pysty vastaamaan :o Kyllä tämä vaikuttaisi siltä, että häneltä meni pupu pöksyyn, eikä tiedä miten saisi homman seis. Minusta oli ihan hyvä, että sinä laitoit tuon jälkimmäisen viestin, mutta looeta nyt siihen. Mies on ilmeisesti tampio ja taitamaton sosiaalisissa kuvioissa (fiksu ihminen osaa hoitaa tilanteen, vaikka toisella osapuolella menisikin överiksi). Tuollaisen perään ei ehkä kannata jatkossakaan haikailla...
Tai sitten mies vaan vähän halusi kokeilla kepillä jäätä ja ap:n yli-innokkuus säikäytti. Itsellekin tulisi vähän "eehhh" olo jos saisin tuollaisen viestin ja perään vielä monta muuta viestiä.
Minä ymmärsin, että ap pisti yhden viestin perään, ei monta :O
Olen lähettänyt KOLME viestiä, en 30!!
No jospa nyt sitten tässä odottelen, mutta edelleen mielessä kalvaa pelko, että kaikki on pilalla. :( V*ttu mikä juhannus taas, toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt hyvä mieli....
Jos ei yöhön mennessä vastaa ja on silti paikalla, niin sitten kyllä soitan vaikka kännin piikkiin...
Ap
Soita sitten jos jotain koska viestiin et tule vastausta saamaan! Miestä ei enää kiinnosta!!
AV kyllä on laatu taattu, kenellekään en varmasti kerro täällä olevani varm aan kaikki muutkin normaalimmat selaavat näitä sivuja ingognitotilassa
Muhun tommonen suora flirtti toimii kyllä. En yleensäkään ymmärrä sitä kiertelykaartelu -mentaliteettiä mikä täällä näyttää olevan valoillaan. Itse olisin kyllä vastanut jo viestiisi (ja varmaan tehnyt jo muutakin kanssasi :D). Eihän kysyvä tieltä eksy joten... ;)
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Olen lähettänyt KOLME viestiä, en 30!!
No jospa nyt sitten tässä odottelen, mutta edelleen mielessä kalvaa pelko, että kaikki on pilalla. :( V*ttu mikä juhannus taas, toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt hyvä mieli....Jos ei yöhön mennessä vastaa ja on silti paikalla, niin sitten kyllä soitan vaikka kännin piikkiin...
Ap
Ai sekö on MEIDÄN vika että SINÄ mokasit?
KYLLÄ ON