Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Huoh. Ap ihan oikeasti rauhotu! Et laita yhtään mitään viestiä, etkä soittele. Mies ois kyllä ottanu yhteyttä, jos sitä kiinnostaisi enään. Oikeasti, teet ittes ihan naurunalaseksi jos alat sille viestittelemään tai soittelemaan! ANNA OLLA JA JATKA ELÄMÄÄ !
Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän kutsu se sitten muka oli?? Meillä on ollut töissä paljon flirttiä ja olen tosiaan jo vuoden katsellut tätä miestä sillä silmällä. Kyllä siinä viestissä oli selkeästi se että nähdään joskus! Jos ei nyt käynyt tosta ilmi, huonosti kai kirjoitin.
Ihan oikeasti soitan kohta, alkaa tulla jo paniikki.. :( Miten voi muka mokata näin pahasti yhdellä viestillä?? Miehet...
Ap
No ri ole kyllä mikään "miehet", vaan "naiset" tässä sapauksessa. Tuo ei ollut välttämättä treffikutsu, vaan ehkä mies pitää sua vaan ystävänä jonka kanssa olisi helppo jutustella myös kahvikupposen ääressä. Mullakin on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa höpötellään sekä puhelimen välityksellä että livenä, ilman sen suurempia salaisia tunteita.
No soita sitten tai laita viestiä, eihän sua kukaan estä ei edes tämä av. Mä en vain ymmärrä että rauhoittaako sua oikeesti jos esim soitat ja käy ilmi että miestä ei kiinnosta? Etkö jää silti vatvomaan että mitä teit väärin? Paras olisi tietenkin jos mies ilmaisisi kiinnostuksensa mutta nyt näyttää siltä että joko ei kiinnosta tai ei ole ehtinyt vastata- kummassakaan tapauksessa lisäviestit/soitot ei auta. Eiköhän se huomenna vastaa jos kiinnostusta on.
Ja minä ainakin yritin vain auttaa koska mulla on paaljon kokemusta omasta yli innokkuudesta ja mikä miehenkarkoitin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän kutsu se sitten muka oli?? Meillä on ollut töissä paljon flirttiä ja olen tosiaan jo vuoden katsellut tätä miestä sillä silmällä. Kyllä siinä viestissä oli selkeästi se että nähdään joskus! Jos ei nyt käynyt tosta ilmi, huonosti kai kirjoitin.
Ihan oikeasti soitan kohta, alkaa tulla jo paniikki.. :( Miten voi muka mokata näin pahasti yhdellä viestillä?? Miehet...
Ap
No ri ole kyllä mikään "miehet", vaan "naiset" tässä sapauksessa. Tuo ei ollut välttämättä treffikutsu, vaan ehkä mies pitää sua vaan ystävänä jonka kanssa olisi helppo jutustella myös kahvikupposen ääressä. Mullakin on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa höpötellään sekä puhelimen välityksellä että livenä, ilman sen suurempia salaisia tunteita.
Minä luulen kans, että ap on käsittänyt miehen KAVEERAUKSEN ihan väärin, omista lähtökohdistaan (=kun on ollut ihastunut). Nykyään ystävällisyys niin harvinaista, ett tulkitaan heti flirttailuksi jos hymyilee ja/tai vitsailee puhuessa?
Sori ap, mut käsitti miehen ehdotuksen ihan väärin. Älä nolaa itseäsi enempää.
Jospa miehellä on juhannusheila? Ethän voi tietää. Ymmärrän tunteesi, mutta itse en enää ottaisi yhteyttä, jos miehestä ei kuulu. Pallo on nyt hänellä, odota.
Ei kun nyt ehdottomasti aloittaja soitat. Minäkin haluan tietää miehen vastauksen :D Saattaa muutaman kerran tuutata
Joo soita ja kerro miten kävi xD
En ole todellakaan käsittänyt viestejä väärin, kyllä minä nyt paremmin sen tiedän kun te, anteeksi nyt vain. Te ette kuitenkaan ole nähneet näitä viestejä, enkä kirjoittanut sanasta sanaan. Siksi tuntuu niin oudolta, ettei mies vastaa! :/ ja siksi asiaa näin ihmettelenkin.
Ap
Mies kysyi nähtäiskö joskus vapaa-ajalla, ei kysynyt mennäänkö treffeille. Oikea vastaus olisi ollut että juu nähdään vaan. Mutta ap paljasti palavan rakkauden mikä on kestänyt vuoden ja heti laittoi liudan päivämääriä mitkä käy 'hääpäiväksi'. Että se mies juoksee nyt kiljuen karkuun ja kauas.
Ja kuule ap että kolme viestiä on monta ja kaksi niistäkin oli liikaa.
Mun mielestä ap ei niin radikaalisti mokannut että tällaisen hyökytyksen ansaitsisi, mutta toisaalta, mistä minä mitään tiedän.
Mulle tulisi fiilis, että kirjoitti ton näkemis-viestin vahingossa mulle, eikä vaikka anna-maijalle, ja innokkaan vastauksen takia ei enää keksi kuinka selittäisi tilanteen. Faktahan on, ettei mies ole romanttisessa mielessä sinusta kiinnostunut, olisi muuten jo vastannut ja tapaamispäivä olisi sovittuna. Kertoohan tuokin jo jotsin, että käy paikalla, muttei vastaa sinulle. Jollekin muulle kyllä löytyy aikaa viestitellä. Jätä mies rauhaan.
Laita ihmeessä lisää viestejä! Kai olet jo varannut hääkirkon, lasten nimet ja asuinalue valittuna? Mihin menette häämatkalle, millaisen hääpuvun ja sormuksen olet jo kerennyt valitsemaan?
Ideakirja tehtynä?
Soitin, mutta ei vastannut. Laittoi viestin, että yrittää säästää puhelimen akkua kun laturi unohtui, eli palataan maanantaina.
Ja tästä tuli nyt mieleen, että ihan paskapuhetta, koska on jatkuvasti paikalla. Mutta en kai voi tollasta viestiä laittaa, ettei taas tule hullun leimaa.
Helvetin miehet, aina sata viritelmää samaa aikaa. Nauttikoon vaan lomastaan rauhassa, ilman mun ahdistelua. :(
Ap
Ja mikä ihmeen nolous ihastuminen muka on?? Minä olisin imarreltu, jos minun ehdotukseen olisi vastattu noin kivasti. En jaksa edes yrittää ymmärtää.
Ap
Minäkin olin kerran ihastunut yhteen mieheen. Olin ollut jo monta vuotta. Kerran tuo mies sitten soitti minulle. Puhuttiin niitä näitä ja mies kertoi että tykkää musta ja on ajatellut mua. Ja että voitais nähdä ja lopulta vielä sanoi että soitellaan. Olin onneni kukkuloilla. No jossain vaiheessa sitten laitoin viestiä että milloin nähtäisiin. Eipä tullut vastausta. Parin viikon päästä kysyin asiaa vielä uudestaan. Tai lähinnä rehellistä vastausta oliko mies tarkoittanut sanojaan. Ei vastausta. Annoin asian olla. Se toinen viestikin oli jälkeenpäin ajateltuna liikaa. Onneksi tapasin pian kiinnostavamman miehen joka on nykyään aviomieheni. Joten ap, voit tehdä itsestäsi pellen tai jatkaa elämääsi.
No eipä tarvitse sitä sitten enää miettiä. Ainakin tiedät miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Soitin, mutta ei vastannut. Laittoi viestin, että yrittää säästää puhelimen akkua kun laturi unohtui, eli palataan maanantaina.
Ja tästä tuli nyt mieleen, että ihan paskapuhetta, koska on jatkuvasti paikalla. Mutta en kai voi tollasta viestiä laittaa, ettei taas tule hullun leimaa.
Helvetin miehet, aina sata viritelmää samaa aikaa. Nauttikoon vaan lomastaan rauhassa, ilman mun ahdistelua. :(Ap
Sulle oli sitten tärkeämpää saada tietää heti tykkääkö vai ei. Eikä se että oikeasti saisit sen miehen. Jos olisit ollut ahdistelematta niin olisit ehkä päässyt yhdeksi viritelmistä ja sitten ainoaksi. Oletko nyt tyytyväinen? Hyvää Juhannusta!
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä miten onnettomia nykymiehet ovat. Vai onko ne aina olleet yliherkkiä huumorintajuttomia vässyköitä?
Käsittämätöntä miten saamattomia vässyköitä naiset voi olla. Vuoden toivoo pääsevänsä treffeille miehen kanssa mutta ei voi itse kysyä häntä treffeille!
Älä soita! Luuletko että mies vastaisi, kun ei halunnut vastata viesteihinkään? Nolaat itsesi koko ajan pahemmin, jos et jätä miestä rauhaan. Hän ei halua tällä hetkellä olla yhteyksissä sinun kanssasi, joten et voi auttaa asiaa! Ai, mutta nyt tuli idea! Voisithan tietysti selvittää hänen osoitteensa ja käydä vähän katselemassa siellä olisiko kotona :D Tiedä vaikka olisi koko perhe rivarin pihalla viettämässä juhannusta, vaimo parhaimmillaan ja lapset pyörimässä siinä ympärillä...