Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Mies oli kiinnostunut vain kaverimielessä. Ihan selvästi. Siksi ap ei kehtaa tulla kertomaan asiaa...
En jaksanut kaikkea lukea, mutta heti alusta tuli mieleen että mieshän on lyönyt kaveriporukkansa kanssa vetoa ap:stä. Kaverit on huomannet vuoden aikana että ap on kiinnostunut, mies on ollut että noh joo tai ei mutta hän nyt ei ainakaan ole kiinnostunut ap:stä. Sitten kaveriporukka on yllyttänyt ja lyönyt vetoa että mies saa pi***a jos vaan käy hakemassa. Ja jotta veto saadaan selväksi niin miehen on pitänyt laittaa tekstaria/tapaamis pyyntöä ja voi että minkä häirikön mies saikaan itselleen, veto tuli kyllä selväksi, mutta miten selittää kotona vaimolle kun työkaveri ahdistelee idiootti viesteillä. Sitten soittaa vielä perään ei hemmetti kuinka ap kuvitteli että mies edes pystyis vastaamaan kun vaimo viettää juhannusta vieressä =D Kyllä maa päällänsä....
Aika harvinaista varmaan aikuisten kohdalla,että lyödään jotain vetoja...
Todennäköisesti mies vähän yksinäinen ja mietti,että mistä saisi rentoa baariseuraa.Voisin itsekkin kysyä just samanlaisella viestillä.
Ärsyttäviä nämä, missä ap ei koskaan palaa kertomaan miten kävi.
Joo niin on. Pitäisi saada tarinalle loppu.
Sama oli taannoin nainen jonka mies oli Pieksämäellä tms hotellissa ja tämä nainen seurasi miestä sinne. Sekin jäi kesken ja hitto, että ärsyttää :D
Ai hitto että ärsyttää, kuka piru nostelee näitä menneen vuoden cliffhangereita?!
Ap vois kyllä palata kertomaan tapahtumista
Liian vahva kiinnostuksen osoitus toisen osoittaessa kiinnostuksen on aika iso virhe. Toisekseen aloituksen tapauksessa ei edes tiedetty, että halusiko työkaveri nähdä kaverina vai muussa mielessä. Ei siis kannata laukoa niitä vuoden patoutumia välittömästi.
Totta kyllä sekin, että ihmiset tekevät yhdestä kommentista aivan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä etenkin jos tutustuvat tuntemattomaan ihmiseen. Olen huomannut esimerkiksi Tinderissä, että ei kannata lähteä olemaan hauska ainakaan millään vähänkään älykkäämmällä tavalla. Suoraviivainen ja tylsä flirtti toimii yleensä parhaiten ja tapaaminen kannattaa sopia nopeasti, eikä kirjoittaa enää ennen treffejä.
Ei helekatti. Onko sulle nyt ihan oikeasti tärkeämpää saada katkaistua teidän pieninkään mahdollisuus mihinkään? Kun pitää saada asia selväksi nyt ja heti. Saat olla ihan varma, että mielenkiinto loppuu miehellä totaalisesti jos et lopeta jankkausta. Mutt kun sun on pakko päästä juhlimaan juhannusta rauhassa. Oikeastaan hyväkin, että mies näkee heti millainen olet...[/quote]
Ehkä ap ei vielä hallitse sosiaalisia sääntöjä? Totta kai jos ihastunut toimii tuolla tavalla eikä tule ajatelleeksi, onko tämä outoa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei työkaverisi laittanut flirttimielessä viestiä, vaan ehkä vain kaverimielessä? Ahdistui sitten kun käsitit väärin.
Olisiko kannattanut korjata toisen väärät luulot eikä tehdä karhunpalvelusta jättämällä toinen luulemaan omiaan? Ajattelkaa nyt, jos teille ei koskaan olisi opetettu jotain asiaa, teette saman asian koko ajan väärin ja muut vain katsovat sivusta, että mikäköhän tampio tuokin on eikä kukaan kerro, että kannattaisi muuten tehdäkin noin ja noin?
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, et tämä on provo. Tunnen niin suurta myötähäpeää. Itse en kestä yhtään ap:n kaltaisia miehiä. Karua, että ap ei tajua käytöstään, vaikka täällä, miten on neuvottu vaan odottamaan. Miehen viimeisen viestin jälkeen vielä olisi ollut hieman toivoa, mutta martyyriviestin jälkeen kaikki on menetetty. Harmi! Mutta toisaalta hyvä, että todellinen luonne tulee heti esiin.... Tällaiset piinaajat eivät kyllä koskaan opi, vaikka miten neuvoisi. Kokemusta on. Tsemppiä ap silti! Malta ensi kerralla vaan mielesi ja odota!
Miksi tämä olisi provo?
Outoahan tämä varmaan on teille normaaleille, mutta on meitäkin, jotka ei vaan osaa automaattisesti kaikkia sosiaalisia juttuja? Mistä ihminen voi tietää, mikä on normaalia kanssakäymistä, jos hänellä ei ole mitään kokemusta siitä?
Vierailija kirjoitti:
Aika hupaisaa, sä oot ihastunut ja kiinnostunut miehestä vuoden ja nyt kun kiinnostusta olisi vihdoin ollut miehelläkin ja juttu alkanut edetä niin sä sössit vajaassa vuorokaudessa koko homman lopullisesti. Mikä ihmeen kiire sulle nyt tuli vai etkö sä halunnutkaan miestä ihan oikeasti?
Eikö ole ihan normaalia, jos on kiinnostunut toisesta, niin osoittaa sen. Miten tuossa oikeasti olisi pitänyt toimia?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mieleen, että jos hänellä ei ollutkaan mitkään romanttiset ajatukset mielessä vaan kaveri haluaisi olla ja nyt huomasi että sinulla mielessä joku aivan muu....
Tuli vaan ekana omaan mieleen... en välttämättä heti tulkitsis mikskään treffipyynnöksi tuollaista
Jaa, minun mielestäni tuo oli ihan hyvin tulkittavissa treffipyynnöksi. Kuinka naiiveja te olette, jos ei ensimmäisenä tule mieleen, että mies haluaa tuollaisessa tilanteessa p*llua eikä mitään kaveruutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo!
Mahdollista joo, mutta mulla on tuttavapiirissä yksi nainen joka käyttäytyy aika pitkälti kuten ap. Se tosiaan takertuu kuin hukkuva oljenkorteen ihan joka ikiseen mieheen jolta saa vähänkin huomiota ja muuttuu ihan sekopääksi. Mikä sinänsä on harmi, koska ihan oikeasti se nainen on tosi mukava ja kiltti mutta eihän se sitä ikinä pääse kenellekään miehelle näyttämään kun mokaa aina heti tutustumisvaiheessa.
Se menee asioiden edelle, takertuu mieheen ja on kaikin puolin niin epätoivoinen kuin vaan pystyy. Yleensä vielä on humalassa ja silloin siltä häviää viimeisimmätkin estot. Soittelee, tekstailee ja "sattumalta" osuu sinne missä mies on. Eihän tuota sitten oikeasti kukaan jaksa ja tietenkin torjunta vaan laskee itsetuntoa ja seuraavalla kerralla nainen on taas entistäkin epätoivoisempi.
Ensimmäinen järkevä viesti, hyvä! Asia on varmaankin noin, että ap ei ole saanut huomiota tarpeeksi lapsena ja se sitten ilmenee tällaisena toimintana, kun vähänkin joku osoittaa huomiota. Tiedän tämän, koska itse olin pitkään ihmeissäni, miksi kukaan ei vastaa minulle, vaikka olen mielestäni ihan asiallinen ja kohtelias. Viime aikoina olen oppinut tosiaan, että olen ilmeisen läheisriippuvainen, kun en ole saanut huomiota keneltäkään ja sitten kun sitä saa, niin sekoaa ihan täysin ja haluaa vain, että joku välittää.
Voihan olla, että tajuan tämän(kin) ihan päin honkia, mutta vitutti vain nämä ylimieliset kommentit, kuinka jokainen automaattisesti tajuaa sosiaaliset kuviot:)
Mehän tiedetään jo. Ainoastaan olisi hauska kuulla kuinka ap vielä itseään nolaa ja nöyryyttää itseään.