Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Oliko varmasti treffikutsu mieheltä? Eikä muuta.
Mies vaikuttaa huumorintajuttomalta jäyhikseltä.. miks ihmeessä ap:n olisi pitänyt sievästi vaan vastata että sopiihan se, toi oli just hyvä viesti. ☺Mutta nyt ei kyllä kannata kysellä perään enempää.
Se ei ollut treffikutsu! Pelkästään halusi nähdä vapaa-ajalla ja sinä olit heti melkein kuin naimisiin menossa. Nyt mokasit ja isosti.
No mikäköhän kutsu se sitten muka oli?? Meillä on ollut töissä paljon flirttiä ja olen tosiaan jo vuoden katsellut tätä miestä sillä silmällä. Kyllä siinä viestissä oli selkeästi se että nähdään joskus! Jos ei nyt käynyt tosta ilmi, huonosti kai kirjoitin.
Ihan oikeasti soitan kohta, alkaa tulla jo paniikki.. :( Miten voi muka mokata näin pahasti yhdellä viestillä?? Miehet...
Ap
Aika hullua ja epätoivoista lähettää tuollaisia häröviestejä ja sitten vielä soitella perään(!?). Ties millainen skitso sinusta kuoriutuisi lähemmässä suhteessa, varmasti miestäkin mietityttää...
Jos mies on itse normaali ihminen niin varmasti pelästyy tuollaista häirintää. Voi myös olla, että mies on varattu ja halusi tavata kaverimielessä. Siinäkin tapauksessa nolaat itsesi totaalisesti, jos alat vielä soitella tuon ensimmäisen virheen jälkeen.
Odottele vähintään pari päivää (tai koko loma) ja sitten lähetä viestiä, jossa pyydät käytöstäsi anteeksi ja selität, että olit ottanut pari liikaa ja siksi lähetit typeriä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu niin olin vähän hiprakassa ja innostuin ihan liikaa! No laitoin jo tänään että ethän pelästynyt, mutta ei vaan vastaa! :/ Olisi kiva saada nyt homma sekä ne treffit sovittua.
Ap
Ens kerralla kun kännäilet niin se kannattaa tehdä poissa somesta/puhelimen/whatsappin ääreltä - ei sitten tapahtu näitä "tilanteita".
Siis jos "kännäät et whatsappaa".
Älä soita! Anna olla, mies vastaa jos haluaa. Annat nyt melko stalkkerin vaikutelman jo kun pommitat. Ei varmasti vastaa jos yrität soittaa. Rauhoitu!
jos olet vuoden odotellut niin miksi et voisi odotella vielä kun mies palaa juhannuksen vietosta ja on aikaa kirjoitella?
i
Jos laitan näin:
"Sori, eilen tuli juotua muutama liikaa, niin oli innostuskin tuota tasoa! Anteeksi jos häiritsin, voidaan vaikka soitella tänään jos sulla vaan on aikaa? :)
No mutta nyt päästän sut rauhassa juhlimaan juhannusta, toivottasti kuullaan kuitenkin pian!"
Onko ok? Asiallinen eikä liian innokas? Ja saisi samalla tässä rauhan, molemmat!
Ap
Ja entä sitten KUN se mies ei vastaa puheluusi? Pari viestiä perään, sitten soitto, toinen soitto, viesti... Lopeta! Jos mies haluaisi vastata, hän vastaisi jo viesteihin. Sanojasi lainaten: naiset..!
Älä nyt herranjumala laita enää yhtäkään viestiä!!!
Jätä se mies nyt rauhaan, se haluu rauhassa juhlia juhannustaxD jos sitä kiinostais nii se vastaisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan näin:
"Sori, eilen tuli juotua muutama liikaa, niin oli innostuskin tuota tasoa! Anteeksi jos häiritsin, voidaan vaikka soitella tänään jos sulla vaan on aikaa? :)
No mutta nyt päästän sut rauhassa juhlimaan juhannusta, toivottasti kuullaan kuitenkin pian!"Onko ok? Asiallinen eikä liian innokas? Ja saisi samalla tässä rauhan, molemmat!
Ap
Ei ole! Ei ei ei ei ei! Jätä se miesraukka rauhaan,hullu akka!
Whatsupp, tulisin varmaan hulluksi jos pitäisi käyttää ja olla koko ajan tavoitettavissa. Musta kuoriutuisi varmaan kans kunnon stalkkeri. Olen huomannutkin parikymppisistä, että he ei oikein kestä jos joku ei heti vastaa. On niin tottuneet linjoilla roikkumiseen ettei tajua että ihmisillä voi olla ihan muut prioriteetit elämässä. Esim se että liveihmiset siiinä samassa tilassa on aina etusijalla.
Mutta olenkin kalkkis...
Odota nyt rauhassa juhannuksen yli, ehkä mies on nyt mökillä tai juhlimassa ja iloisena tästä tilanteesta ei halua sotkea sitä juhlimiseen ja mahdolliseen ryyppäykseen. On ikään kuin aarteena, joka odottaa sunnuntaina maanantaina. Tai nyt haluaa vähän aikaa mutustella ja kerätä itseään kun vihdoin rohkaistua kysymään (ehkä vähän ujo?) ja vastailee sitten kun arki taas koittaa.
Eli malta nyt mielesi juhannuksen yli ja ehkä maanantai-iltana sitten voit kysyä, että eikö sinua kiinnostakaan.
mies31
No en halua jättää tätä juttua kesken, kun vihdoin päästiin asiassa eteenpäin. :( Voihan se olla, että mies ei vaan ehdi vastata, on reissussa. Mutta että kumpi on parempi, puhelu suoraan vai toi viesti? Tai olisiko parempia ideoita viestiin?
Valitan etten ole niin cool, että voisin antaa asian vain olla. :/ Olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Huoh.
Ap
Ihan oikeasti, sä et ole terve. Laita vaan miehelle vielä monta viestiä ja soita päälle, varmistuupa hänelle luonteesi ja osaa pysytellä jatkossa hyvin hyvin kaukana! Oikeasti, mitä helvettiä sä luulet miehen ajattelevan tuon pommituksen jälkeen?!
Anna olla. Tunaroit vaan pahemmin, jos vielä sönkkäät jotain. Töissäkin pitäis vielä joskus kehdata käydä, eikö niin?
Tiiän mistä puhun..
Oman kokemuksen perusteella kuulostaa siltä että mies ei ole mitenkään hirveän ihastunut- viestisi kertoi että sinä puolestaan olet ollut jo vuoden ja mies pelästyi tätä. Eli se viestisi ei sinänsä pilannut mitään koska mitään pilattavaa ei alunperinkään ollut- jos toinen on tosi kiinnostunut niin tuo olisi ollut hänestä hyvä ja kiva vastaus, jos taas mies on pitänyt sinua lähinnä kaverina ja puolileikillään heitti tuollaisen ehdotuksen niin sitten se että oletkin jo koko vuoden odottanut treffejä kertoo miehelle että sulla on oikeitakin tunteita.
Tää ei tietenkään välttämättä ole just näin mutta itsekin lukemattomat kerrat "pilasinko kaiken yhdellä viestillä/vitsillä"- angstit on vain niiden kanssa keitä ei silleen kauheasti kiinnosta joten juttu kuivuu kokoon hyvin pienestä. Eri juttu jos olisit vastannut "No en vitussa halua nähdä sua saatanan himonussija hahaa kuhan vitsailin" tai "Paistan juuri päivällistä, maistuisiko koiranpentukastike, itse nyljetty" tms.
Viestiteltiin ihan niitä näitä (niin kun usein tehdään) ja mies sitten kirjoitti, että pitäisköhän joskus nähdä vapaa-ajalla kun on aina näin paljon asiaa! :) Ja sitten mun vastaukset nyt tiedätte, osam ainakin.
En ole pommittanut viesteillä!! Viestejä olen laittanut yhteensä vain kolme, vaikka nyt kai kuulostaa sitten useammalta.
Ap