Mistä työttömälle vaimo?
Kommentit (69)
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. Olen saanut perintöä sen verran, että siitä riittäisi miehellekin, kunhan hän sitten viihdyttäisi minua. Ihastukseni oli vähän aikaa työtön, mutta nyt hän sai töitä eikä hänellä enää riitä aikaa minulle. Olen siitä hyvin surullinen.
Oot ainut toivoni. Kukaan muu ei halua. Miten sinut voi lunastaa?
Miksi tuo tyyppi haluaisi sinun "lunastavan" hänet?Lainauksessa sanotaan selvästi"kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. kunhan hän sitten viihdyttäisi minua."
Et vaikuta ainakaan täällä täyttävän yhtään noista kriteereistä.Fiksulle,hauskalle,kivalle,ja viihdyttävälle miehelle olisi ottajia,sellainen ei mainitsisi tärkeimmäksi ominaisuudekseen vapaaehtoista työttömyyttä tai ylipäätään nillittäisi mammapalstalla,että mikä on kun ei laiska pummi kelpaa suhteeseen.
Johtuu ainostaan työttömyyden tuomasta negatiivisesta stigmasta, joka vääristää ajatteluasi ja todellisuudentajuasi.
Mistä niin päättelit? Olen itsekin työtön,nyt tosin työkokeilussa,ja pyrin syksyllä opiskelemaan.Joten en ymmärrä mikä "työttömyyden vääristävä stigma" vaikuttaa siihen,että tekstistä ei välity äly eikä huumori,korostat vain laiskuutta ja kyvyttömyyttäsi löytää kumppani.Joku kirjoittaa että kelpaa työtön mies,jos on muuten kiinnostava.Sinä tulkitset sen niin,että kirjoittajalle kelpaa mikä tahansa.Sitten syytät muita vääristyneestä tekstin tulkinnasta? :D
Ehkä vika on siellä päässä. Ehkäpä sinun huumorintajusi kulkee eri taajuudella. Ehkä sinulla on ennakkoluuloja, jotka eivät pidä paikkaansa. En toki väitä että tarvitsee kelvata mikä tahansa, mutta eihän tässä ole edes tavattu, joten torjutaan ennen kuin edes tiedetään mitä torjutaan. Enhän ole tässä kertonut mitään muuta itsestäni kuin työttömyyden, joten sen perusteellahan tässä torjutaan heti alkuunsa.
Siinähän se "vika" onkin,kun et kerro itsestäsi mitään kiinnostavaa,jauhat vain työttömyydestäsi ja siitä,miten tärkeää sinulle on olla työtön.Jospa kertoisit jostain muistakin kiinnostuksen kohteistasi,sinusta voisi saada ihan erilaisen kuvan.
Tietysti joku hypergaminen nainen mittaa miehen arvoa muullakin kuin rahalla ja työllä. Eli jos kertoisin vaikka omaavani mallimiehen kropan ja olevani julkkis tms. Niin sitten voisi joku olla kiinnostunut. :) En kuitenkaan tue tuollaista asetelmaa. Ette tekään ole täällä mitään minulle kertoneet mitään itsestänne, muuta kuin että absoluuttinen vaatimus on miehen työllisyys. Pointti on että nainen yrittää aina saada paremman miehen kuin edes ansaitsee.
Eihän me etsitäkään epätoivoisesti kumppania,ei ole tarvetta markkinoida itseämme.Eikä sinun meille tarvitsekaan mitään kertoa,vaan niille naisille,joita havittelet.Jos teet vaikka nettideittiprofiilin,siihen kannattaa kirjoittaa itsestään hyviä puolia ja ylipäätään kertoa jotain mistä joku voisi kiinnostua,ei ainoastaan todeta;"Olen työtön ja laiska."
Emmekä ole sanoneet että työllisyys on absoluuttinen vaatimus,vaan että laiskuus on vastenmielinen piirre.Työtön ei ole sama kuin toimeton.Sinä taas oikein korostat kuinka työttömyys määrittelee koko elämäsi,ja kuinka olet ehdottomasti puuhastelematta mitään.
Saattaa olla,että jossain on nainen/naisia,jotka jakavat tuon "laiskuus on ihanaa!" asenteen.On kuitenkin turha syyttää normaaleja,toimeliaita ihmisiä siitä,että heitä ei lusmut kiinnosta,vaan kaipaavat samanhenkistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Naisten aivot on erilaiset :D
En ole ikinä kuullut, että kukaan nainen eläisi tyytyväisenä unelmaansa vain olemalla. Naiset haluaa aina tehdä jotain, mennä johonkin jne. Tiedän taas lukuisia miehiä, jotka mieluummin vain olisivat... mukava sohva ja kalja riittäisi. Itsekin olen tällainen, mutta velvollisuudentunto ajaa töihin.
Naiset on huoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Naiset eivät pidä toimettomista miehistä. Se on vastoin niiden luontoa.
Ainoastaan jossain Afrikassa voi toimettomalla miehellä olla vaimoja. Mutta niissä maissa asiaa ei taideta paljon vaimokandidaatilta kysyä :D
Miks? Eikö se oo kivempi laiskotella, kuin raataa niska limassa?
Musta on kivempi matkustella, omistaa asunto ja auto ja tehdä kaikkea kivaa rahoilla jotka olen ensin saanut tekemällä töitä. En itse ikinä huolisi omaehtoisesti työttömänä olevaa miestä.
Muista tuo sitten kun perintöjä jaetaan. Sinä et halua mitään muuta kuin omalla työlläsi ansaittuja omaisuuksia.
Missä kohtaa tuossa sanottiin,että perintörahat eivät kelpaa?Kirjoittaja totesi vain,että on kivampi käyttää itseansaittua palkkarahaa,kuin omaehtoisella työttömyydellä kupattuja tukia(tai vaikkapa varakkaan puolison palkkarahaa,millä nämä omaehtoisesti työttömät nyt elävätkään).Ihme tulkintaa tuollainen,että jos mieluummin käy töissä kuin loisii,se tarkoittaa ettei voisi vastaanottaa esimerkiksi itselleen kuuluvaa perintöä(hieman eri asia kuin muiden taskuista otetut verorahat,joilla se lusmu elää).
Mistä sinä tiedät millä AP elää? Ei hän ole puhunut mitään että nostaa tukia. Voihan hän elää vaikka keräämällä marjoja metsistä.
Itsehän ap korostaa sitä,kuinka tärkeää hänelle on laiskuus ja toimettomuus.Jos keräisikin marjoja elääkseen,ei varmasti olisi niin vaikea löytää naista.Johan tässä on moneen kertaan todettu,että työttömyys ei karkoita naisia,vaan lusmuiluasenne.
Höpöhöpö. Tekosyitä vaan ja selityksiä. Työllisyys = miehen rahat. Naiset ne niitä pummeja ovat, vaativat miehen rahoja vaihtineeksi rakkauteen. Johan tämä ketju sen todistaa.
Ahaa,siis laiskuus näkyy omaehtoisen työttömyyden lisäksi myös muilla elämänosa-alueilla.Joku muu voisi miettiä,kuinka saisi kumppanin,onko kriteerit liian korkeat,etsinkö vääristä paikoista,pitäisikö muutta asenteitani tai muuta johon voin itse vaikuttaa....mutta laiska päättää,että kaikissa maailman naisissa on joku vika("ovat rahan perässä/pinnallisia/nirsoja"),joten hänen ei tarvitse tehdä mitään,syy naisettomuuteen on jossain ulkopuolisessa asiassa :D
No sano sitten suoraan että kyse on laiskuudesta, eläkä ala kertomaan mitään satuja verorahoista yms. Kyllä on miljonäärejäkin jotka eivät tee työtä ja kummasti he kelpaavat naisille, vaikka olisivat miten laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aivot on erilaiset :D
En ole ikinä kuullut, että kukaan nainen eläisi tyytyväisenä unelmaansa vain olemalla. Naiset haluaa aina tehdä jotain, mennä johonkin jne. Tiedän taas lukuisia miehiä, jotka mieluummin vain olisivat... mukava sohva ja kalja riittäisi. Itsekin olen tällainen, mutta velvollisuudentunto ajaa töihin.
Naiset on huoria
Miten joku keksiikin noin mielettömän älykkäitä ja omaperäisiä kommentteja! <3
Perusta firma, joku appseja kehittelevä ja hae Tekesiltä rahaa. Voit muka elvistellä muutaman vuoden tukirahoilla ja hankkia vaimon. Sen jälkeen kun tukirahat loppuu, voir sanoa, että haastava bisnestilanne ja yritin kyllä kaikkeni. Eli voit olla ihan laiska, mutta esität bisnesmiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. Olen saanut perintöä sen verran, että siitä riittäisi miehellekin, kunhan hän sitten viihdyttäisi minua. Ihastukseni oli vähän aikaa työtön, mutta nyt hän sai töitä eikä hänellä enää riitä aikaa minulle. Olen siitä hyvin surullinen.
Oot ainut toivoni. Kukaan muu ei halua. Miten sinut voi lunastaa?
Miksi tuo tyyppi haluaisi sinun "lunastavan" hänet?Lainauksessa sanotaan selvästi"kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. kunhan hän sitten viihdyttäisi minua."
Et vaikuta ainakaan täällä täyttävän yhtään noista kriteereistä.Fiksulle,hauskalle,kivalle,ja viihdyttävälle miehelle olisi ottajia,sellainen ei mainitsisi tärkeimmäksi ominaisuudekseen vapaaehtoista työttömyyttä tai ylipäätään nillittäisi mammapalstalla,että mikä on kun ei laiska pummi kelpaa suhteeseen.
Kyseessä oli siis tarkoitus tulla ainoastaan kehumaan perinnöllään ja sitten asettaa sellaiset ehdot ettei niitä kukaan pysty täyttämään, ettei tarvitsisi oikeasti tehdä mitään asialle?
Ei, vaan kertoa että ihastuin työttömään mieheen työttömyydestä huolimatta, koska hän on älykäs ja hauska ja kiinnostava. Toistaiseksi sydämeni on varattu hänelle, vaikka hän ei minua haluakaan, joten en ota muita työttömiä jonoon. - se perijätär
Mulle kelpaisi työtön mies, joka ei aio työllistyä seuraavilla kriteereillä:
- mies tyytyy siihen elintasoon, johon mun 1500 euron nettopalkalla pääsee
- mies siivoaa, pyykkää ja laittaa ruokaa sillä aikaa, kun minä käyn töissä
- jos saamme lapsia, mies hoitaa heitä kotona (siinä kohtaa mulla olis toivon mukaan jo parempipalkkainen duuni...)
- miehen pitäisi olla yleissivistynyt, älykäs ja kykenevä henkevään keskusteluun
- mies tykkäisi läheisyydestä, yhdessä puuhastelusta ja halvoista huvituksista (esim. lukeminen ja retkeily)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi työtön mies, joka ei aio työllistyä seuraavilla kriteereillä:
- mies tyytyy siihen elintasoon, johon mun 1500 euron nettopalkalla pääsee
- mies siivoaa, pyykkää ja laittaa ruokaa sillä aikaa, kun minä käyn töissä
- jos saamme lapsia, mies hoitaa heitä kotona (siinä kohtaa mulla olis toivon mukaan jo parempipalkkainen duuni...)
- miehen pitäisi olla yleissivistynyt, älykäs ja kykenevä henkevään keskusteluun
- mies tykkäisi läheisyydestä, yhdessä puuhastelusta ja halvoista huvituksista (esim. lukeminen ja retkeily)
Sulla on tossa ajatusvirhe heti alussa. En tarvitse penniäkään sinun rahojasi, minulla on kyllä omani.
Siivoon ja pyykkään siinä missä kaikki muutkin ja voin jopa ruokaakin laittaa. Tykkään läheisyydestä tietty, miksi muuten ketään edes etsisin.
Ahaa,siis laiskuus näkyy omaehtoisen työttömyyden lisäksi myös muilla elämänosa-alueilla.Joku muu voisi miettiä,kuinka saisi kumppanin,onko kriteerit liian korkeat,etsinkö vääristä paikoista,pitäisikö muutta asenteitani tai muuta johon voin itse vaikuttaa....mutta laiska päättää,että kaikissa maailman naisissa on joku vika("ovat rahan perässä/pinnallisia/nirsoja"),joten hänen ei tarvitse tehdä mitään,syy naisettomuuteen on jossain ulkopuolisessa asiassa :D