Mistä työttömälle vaimo?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Naiset eivät pidä toimettomista miehistä. Se on vastoin niiden luontoa.
Ainoastaan jossain Afrikassa voi toimettomalla miehellä olla vaimoja. Mutta niissä maissa asiaa ei taideta paljon vaimokandidaatilta kysyä :D
Heh, kyllä pitää jos miehellä on rahaa. Työ on vain välttämätön paha.
En usko. Jos mies vaan röhnöttäisi sohvalla ja söisi paskaruokaa / nauttisi virvokkeita niin vaikeaa olisi. Tietysti jonkun naisen ehkä saisi kuppaamaan itseään, muttei se sinusta silti tykkäisi.
Toisaalta, tiedämme että aktiivisesti jonkin muun kuin ansiotyön parissa puuhailevat miehet löytävät naisia, vaikka olisivatkin köyhiä.
Aktiivisuus (vastakohta toimettomuudelle/passiivisuudelle) on avainasemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Ainoastaan jossain Afrikassa voi toimettomalla miehellä olla vaimoja. Mutta niissä maissa asiaa ei taideta paljon vaimokandidaatilta kysyä :D
En usko. Jos mies vaan röhnöttäisi sohvalla ja söisi paskaruokaa / nauttisi virvokkeita niin vaikeaa olisi. Tietysti jonkun naisen ehkä saisi kuppaamaan itseään, muttei se sinusta silti tykkäisi.
Toisaalta, tiedämme että aktiivisesti jonkin muun kuin ansiotyön parissa puuhailevat miehet löytävät naisia, vaikka olisivatkin köyhiä.
Vaimo vois laittaa ruokaa, niin ei tarviis syödä huonoa ruokaa.
Naisten aivot on erilaiset :D
En ole ikinä kuullut, että kukaan nainen eläisi tyytyväisenä unelmaansa vain olemalla. Naiset haluaa aina tehdä jotain, mennä johonkin jne. Tiedän taas lukuisia miehiä, jotka mieluummin vain olisivat... mukava sohva ja kalja riittäisi. Itsekin olen tällainen, mutta velvollisuudentunto ajaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten aivot on erilaiset :D
En ole ikinä kuullut, että kukaan nainen eläisi tyytyväisenä unelmaansa vain olemalla. Naiset haluaa aina tehdä jotain, mennä johonkin jne. Tiedän taas lukuisia miehiä, jotka mieluummin vain olisivat... mukava sohva ja kalja riittäisi. Itsekin olen tällainen, mutta velvollisuudentunto ajaa töihin.
Saahan se nainen puuhastella. Ei kai se minun laiskuus hänen puuhasteluja estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Joo tietysti tarkoitin, että työ on välttämätön paha joka syö aikaa harrastuksilta. Ennemmin sitä työntekoakin harrastaisi kuin käy "oikeasti" töissä
Mutta onhan niitä naisiakin jotka ei halua tehdä muuta kuin syödä sohvalla suklaata ja lihoa.
Minulle kyllä kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. Olen saanut perintöä sen verran, että siitä riittäisi miehellekin, kunhan hän sitten viihdyttäisi minua. Ihastukseni oli vähän aikaa työtön, mutta nyt hän sai töitä eikä hänellä enää riitä aikaa minulle. Olen siitä hyvin surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. Olen saanut perintöä sen verran, että siitä riittäisi miehellekin, kunhan hän sitten viihdyttäisi minua. Ihastukseni oli vähän aikaa työtön, mutta nyt hän sai töitä eikä hänellä enää riitä aikaa minulle. Olen siitä hyvin surullinen.
Mistä sinut voi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Koskas viimeksi olet käynyt röissä?
Joskus melkein 10 vuotta sitten. Se oli kuitenkin niin raskasta, että otin lopputilin ja päätin että alan laiskottelemaan.
Voitko nyt ap vastata miksi olet nimenomaan "työtön mies"? Sekö sinua kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Voitko nyt ap vastata miksi olet nimenomaan "työtön mies"? Sekö sinua kuvaa?
Se on se tärkein ominaisuus mitä haluan korostaa. En halua että vaimo alkaa patistaa minua töihin.
Eikö löydy ketään? Onko tosiaan että ainut tapa saada nainen, on että menee töihin?
Vierailija kirjoitti:
Oot ainut toivoni. Kukaan muu ei halua. Miten sinut voi lunastaa?
No nykyisessä taloudellisessa tilanteessa aika moni on työtön vasten tahtoaan,eli ei työttömyys itsessään ole turn off. Toimettomuus on.Siis voihan sitä hyvällä tuurilla kaksi työtävieroksuvaa pummia löytää toisensa.Kuitenkin jos toinen on töissä ja vaikkapa samalla harrastaa tai muuten puuhastelee aktiivisesti,hän ei välttämättä viehäty ihmisestä,jonka elämän keskeinen sisältö on sohvalla laiskottelu.Kyse on siitä,että näillä kahdella ihmisellä on erilaiset elämäntavat/arvot/maailmankuvat,joten heillä ei ole paljonkaan yhteistä,ja siksi eivät pariudu keskenään.Sama juttu jos vaikkapa sohvaperuna ja urheilullinen tyyppi eivät sovi yhteen,jos toinen kaipaa seuraa telkkarin katseluun ja toinen lenkille.
Ei tietenkään tarvitse olla kiinnostunut kaikista samoista asioista kuin kumppani,mutta yleensä samanhenkiset ihmiset päätyvät keskenään yhteen.
Eli onnea vain ap:lle laiskan,toimettoman naisen etsintään! :)
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo tyyppi haluaisi sinun "lunastavan" hänet?Lainauksessa sanotaan selvästi"kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. kunhan hän sitten viihdyttäisi minua."
Et vaikuta ainakaan täällä täyttävän yhtään noista kriteereistä.Fiksulle,hauskalle,kivalle,ja viihdyttävälle miehelle olisi ottajia,sellainen ei mainitsisi tärkeimmäksi ominaisuudekseen vapaaehtoista työttömyyttä tai ylipäätään nillittäisi mammapalstalla,että mikä on kun ei laiska pummi kelpaa suhteeseen.
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo tyyppi haluaisi sinun "lunastavan" hänet?Lainauksessa sanotaan selvästi"kelpaisi työtön mies, kunhan olisi fiksu ja kiva ja hauska. kunhan hän sitten viihdyttäisi minua."
Et vaikuta ainakaan täällä täyttävän yhtään noista kriteereistä.Fiksulle,hauskalle,kivalle,ja viihdyttävälle miehelle olisi ottajia,sellainen ei mainitsisi tärkeimmäksi ominaisuudekseen vapaaehtoista työttömyyttä tai ylipäätään nillittäisi mammapalstalla,että mikä on kun ei laiska pummi kelpaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No nykyisessä taloudellisessa tilanteessa aika moni on työtön vasten tahtoaan,eli ei työttömyys itsessään ole turn off. Toimettomuus on.Siis voihan sitä hyvällä tuurilla kaksi työtävieroksuvaa pummia löytää toisensa.Kuitenkin jos toinen on töissä ja vaikkapa samalla harrastaa tai muuten puuhastelee aktiivisesti,hän ei välttämättä viehäty ihmisestä,jonka elämän keskeinen sisältö on sohvalla laiskottelu.Kyse on siitä,että näillä kahdella ihmisellä on erilaiset elämäntavat/arvot/maailmankuvat,joten heillä ei ole paljonkaan yhteistä,ja siksi eivät pariudu keskenään.Sama juttu jos vaikkapa sohvaperuna ja urheilullinen tyyppi eivät sovi yhteen,jos toinen kaipaa seuraa telkkarin katseluun ja toinen lenkille.
Ei tietenkään tarvitse olla kiinnostunut kaikista samoista asioista kuin kumppani,mutta yleensä samanhenkiset ihmiset päätyvät keskenään yhteen.
Eli onnea vain ap:lle laiskan,toimettoman naisen etsintään! :)
Kiitos. Haaveilen romanttisesta liitosta, jossa voisimme hypätä pois oravanpyörästä ja nauttia vapaa-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ainostaan työttömyyden tuomasta negatiivisesta stigmasta, joka vääristää ajatteluasi ja todellisuudentajuasi.
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työtön kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ainostaan työttömyyden tuomasta negatiivisesta stigmasta, joka vääristää ajatteluasi ja todellisuudentajuasi.
Mistä niin päättelit? Olen itsekin työtön,nyt tosin työkokeilussa,ja pyrin syksyllä opiskelemaan.Joten en ymmärrä mikä "työttömyyden vääristävä stigma" vaikuttaa siihen,että tekstistä ei välity äly eikä huumori,korostat vain laiskuutta ja kyvyttömyyttäsi löytää kumppani.Joku kirjoittaa että kelpaa työtön mies,jos on muuten kiinnostava.Sinä tulkitset sen niin,että kirjoittajalle kelpaa mikä tahansa.Sitten syytät muita vääristyneestä tekstin tulkinnasta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi mieluummin se työ ensin.
En halua. Oon liian laiska tekemään työtä. Tykkään makoilla kotona. Etsin nyt semmosta naista joka tykkää tämmösistä miehistä.
Kukapa nainen tahtoisi vätyksen vaivoikseen.
Aivan. Kerran on ollut ja toista kertaa ei tule.
Kyllä työtön vaimokin käy oikein hyvin!