Lue keskustelun säännöt.
Lihaöyhöttäjät, mitenkäs nyt suu pannaan? " Nyhtökaura on lihaa parempi proteiininlähde"
23.06.2016 |
"Ynnyny kasvissyöjät ei saa tarpeeksi proteiinia, muutenkin paskat aminohappokoostumukset niiden wnb-lihatuotteissa önönönöööö eihän niillä elä!!1!1"
http://www.punttis.net/nyhtokaura-lihaa-parempi-proteiininlahde/
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vitun sama. Normaalista ruuasta saa normaali ihminen ihan riittävästi proteiineja ja hiilareita. Se voi olla välillä lihaa, välillä kasviksia.
Muttei se voi olla välillä nyhtökauraa?
Mulle ei ole vielä tullut tarvetta maistaa nyhtökauraa mutta voihan sitä kokeilla jos jossain vastaan tulee.
Se mitä muut syö ei kiinnosta mua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen töissä teurastamolla ja kyllä siat stressaavat. Niitä säilytetään liian pienissä karsinoissa, ne kävelytetään pitkää ajokäytävää pitkin kohti tätä hiilidioksidi"kehtoa" jossa ne taintuvat. Kyllä kovat äänet, ahtaat tilat ja vieras paikka ahdistaa. Siinä olet kyllä oikeassa, että kuolevat veren laskuun - jos kaikki menee hyvin. Valitettavasti olen itse turhan usein nähnyt miten eläin virkoaa ennen kuin siltä viilletään kurkku auki. Sialle annetaan sähköä tai jollei se vieläkään tainnu takaisin, niin sitä ammutaan pulttipyssyllä silmien väliin. Olen kerran todistanut sekasortoista tilannetta, jossa hinna takkusi, koska yhtä sikaa ei saatu taintumaan takaisin - ja lopulta sitä ammuttiin pulttipyssyllä ja pyssy jäi silmien väliin, sitä ei saatu irti mitenkään muuten kuin leikkaamalla sian pää irti ja repimällä.
Pahoittelen off topicia.