Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaöyhöttäjät, mitenkäs nyt suu pannaan? " Nyhtökaura on lihaa parempi proteiininlähde"

Vierailija
23.06.2016 |

"Ynnyny kasvissyöjät ei saa tarpeeksi proteiinia, muutenkin paskat aminohappokoostumukset niiden wnb-lihatuotteissa önönönöööö eihän niillä elä!!1!1"

http://www.punttis.net/nyhtokaura-lihaa-parempi-proteiininlahde/

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, syön jatkossakin lihaa ihan niin paljon kuin mieli tekee.

Käy katsomassa vaikka oikeutta eläimille-sivustolla videoa teurastamolta. Mieli voi muuttua. Siellä näkyy miten eläin tainnutetaan otsaan kohdistetulla sähköllä. Kurkku vedetään auki ja veri lentää. Eläin nostetaan yhdestä jalasta kattoon ja joskus elävänä kun ei ole vielä kuollut. Verta, kauhua, molinää.... Itse en enää voi lihaa syödä.  Kiinalaiset rääkkää koiria ennen eläviltä keittämistä tai paistamsta, koska se tuo kuulema onnea. meistä se kuulostaa hirveältä, mutta myös possu ja lammas ovat eläimiä ja niitä tapetaan liukuhihnalta.  Tutustukaa videoihin netissä ja katsokaa, minkälaista oikeasti eläimen tappaminen on.Jos edes kantti kestää katsoa. Silmät on niin helppo sulkea kaikelta kamalalta.

Ei tarvi katsoa olen ollut usein teurastomolla. Eläimet "pörkerrytetään" hiidioksidilla, se tapahtuu täysin rahallisesti ilman mitään stressiä. Eläimet kuolevat veren laskuun tiedottomina. Ei mene nuo sinun provosi läpi.

Olen töissä teurastamolla ja kyllä siat stressaavat. Niitä säilytetään liian pienissä karsinoissa, ne kävelytetään pitkää ajokäytävää pitkin kohti tätä hiilidioksidi"kehtoa" jossa ne taintuvat. Kyllä kovat äänet, ahtaat tilat ja vieras paikka ahdistaa. Siinä olet kyllä oikeassa, että kuolevat veren laskuun - jos kaikki menee hyvin. Valitettavasti olen itse turhan usein nähnyt miten eläin virkoaa ennen kuin siltä viilletään kurkku auki. Sialle annetaan sähköä tai jollei se vieläkään tainnu takaisin, niin sitä ammutaan pulttipyssyllä silmien väliin. Olen kerran todistanut sekasortoista tilannetta, jossa hinna takkusi, koska yhtä sikaa ei saatu taintumaan takaisin - ja lopulta sitä ammuttiin pulttipyssyllä ja pyssy jäi silmien väliin, sitä ei saatu irti mitenkään muuten kuin leikkaamalla sian pää irti ja repimällä.

Pahoittelen off topicia.

Vierailija
42/42 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vitun sama. Normaalista ruuasta saa normaali ihminen ihan riittävästi proteiineja ja hiilareita. Se voi olla välillä lihaa, välillä kasviksia.

Muttei se voi olla välillä nyhtökauraa?

Mulle ei ole vielä tullut tarvetta maistaa nyhtökauraa mutta voihan sitä kokeilla jos jossain vastaan tulee.

Se mitä muut syö ei kiinnosta mua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi