Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään, että saan tyttären

Vierailija
23.06.2016 |

Olen aina halunnut pojan, ja nyt olen raskaana. Mulla on selkeä lapsiluku: kaksi poikaa, kaverukset toisilleen. Entä jos mä saankin tyttären? Olen aina pitänyt tyttölapsia keskimääräistä ärsyttimpinä, ja tosiaan lapsesta asti halunnut kaksi poikaa. Nyt mua on alkanut pelottamaan, että tytär sieltä sitten tuleekin ja kaikki menee pilalle...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kypsää käytöstä.

Vierailija
4/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta pulma.

Vierailija
5/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen luulet uskovan tämän aloituksen?

Vierailija
6/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukupuolella väliä? Kuhan on terve!

Vierailija
7/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta:)

Vierailija
8/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sulle tuleekin se tyttö. Mulla on paljon kavereita joilla lapsia. Tyttöjä ja poikia. Vain 2 heistä on raskausaikana ilmaissut selkeästi että haluavat pojan eivätkä missään nimessä tyttöä. Molemmille tuli tyttö. :D

Nyt valitettavasti toinen näistä sai pojan hetki sitten. Esikoinen, tyttö, jäi samantien kakkoseksi.

Vierailija
9/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin ihmislasta, järkytys oli suuri, kun synnytin pöllön poikasen.

Vierailija
10/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää tytöistä. Itse inhoan kaikkea pinkkiä ja barbeja sun muuta "prinsessa huttua". Poika tuli ja en voisi olla onnellisempi :)

Vierailija
11/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n äiti sattui paikalle :D 

Vierailija
12/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää tytöistä. Itse inhoan kaikkea pinkkiä ja barbeja sun muuta "prinsessa huttua". Poika tuli ja en voisi olla onnellisempi :)

Niin pojathan ei voi tykätä pinkistä ja prinsessa jutuista...

Vierailija
13/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään pidä pinkistä, mutta tahdon tytön. Haluatko mieluummin leikkiä Turtleseil ja karun näkösil supersankareil?

Vierailija
14/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n äiti sattui paikalle :D 

Pöllöt ovat viisaita, ap ei.

Vierailija
15/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ahtaaseen ja kliseiseen lokeroonko olisit ollut tyttöäsi tunkemassa? Sitten on vain hyvä että poika tuli... Ellei sinulla ole pojankin varalle muottia johon tämän pitää sopia. 

Vierailija
16/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aina saa tyttärillä poikia, jos ei ole lesbouteen taipuvainen. Meillä on kolme poikaa, ja kahdella jo avovaimot, meille kuin omia tyttäriä. Mies kun ei aikoinaan näkynyt olevan sekatyömies. Se kun on mies, kuka määrää lapsen sukupuolen. Ole edes siihen tyytyväinen, että saat lapsen ja on terve. Sukupuolesta viis, niitä kun syntyy muutamia vuodessa, että lääkärit ja vanhemmat leikkivät jumalaa, ja päättävät sukupuolen. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä, osaatko edes pikkuisen hävetä, ap??!

Vierailija
17/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tytön <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään pidä pinkistä, mutta tahdon tytön. Haluatko mieluummin leikkiä Turtleseil ja karun näkösil supersankareil lapsen kanssa?

Vierailija
18/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pojathan ei voi tykätä pinkistä ja prinsessa jutuista...

Jos tykkää, niin jotain on vialla.

Vierailija
19/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mä muistan kun menin ultraan, niin jotenkin melkein oikeasti pelkäsin, että siellä näkyy joku kalan tapainen möykky ja miten suuri onni olikaan, kun siellä näkyi pieni ihminen sormineen ja varpaineen.

Vierailija
20/28 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoisku sinulle. Moni tyttö ei tykkää pinkistä saati barbeista.

Kannattaa varmaan jättää ne lapset tekemättä jos toinen sukupuoli on noin vastenmielinen.