Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä joku onnistunut laihtumaan vain liikunnalla?

Vierailija
22.06.2016 |

Minulle on pari tuttua maininnut laihtumisesta ja jotkut vanhat vaatteet mahtuu taas päälle, vaikka ainoa muutos on ollut liikunnan reipas lisääminen. Olen ollut tiukoillakin ruokavalioilla, mutta tuntuu että vasta tämä hikoiluliikunta ja mahdollisimman stressitön ruokavalio on tuottanut mitään tulosta

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta se vaati parin tunnin raskasta aerobista liikuntaa lähes päivittäin. Tuollaisessa treenaamisessa tosin ei tehnyt mielikään mässäillä kuten aiemmin, kun pitää keskittyä lepoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla