Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä joku onnistunut laihtumaan vain liikunnalla?
22.06.2016 |
Minulle on pari tuttua maininnut laihtumisesta ja jotkut vanhat vaatteet mahtuu taas päälle, vaikka ainoa muutos on ollut liikunnan reipas lisääminen. Olen ollut tiukoillakin ruokavalioilla, mutta tuntuu että vasta tämä hikoiluliikunta ja mahdollisimman stressitön ruokavalio on tuottanut mitään tulosta
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo mutta se vaati parin tunnin raskasta aerobista liikuntaa lähes päivittäin. Tuollaisessa treenaamisessa tosin ei tehnyt mielikään mässäillä kuten aiemmin, kun pitää keskittyä lepoon.