Häpeällinen asia mistä en ole voinut puhua kenenkään kanssa
Olin nuorena "seksuaalisesti hyväksikäytetty" erään auktorihahmon taholta. En ollut alaikäinen, eikä minua suoranaisesti väkivalloin painostettu, mutta jälkikäteen olen tajunnut miten mies manipuloi ja kiristi minut harrastamaan seksiä kanssaan, minkä jälkeen mies kirjaimellisesti aina kehotti minua poistumaan. Häpeän sitä, että jotenkin ehdollistuin tuohon, vaikka pelkäsin miestä ja mies oli inhottava minua kohtaan. Hävetti, että menetin neitsyyteni tuollaiselle hirviölle. Miten tästä häpeästä ja inhotuksesta pääsisi eroon?
Kommentit (6)
Minussa olisi sinulle tässä nyt hyvä isähahmo, johon purkaa tuntojasi.
Mies oli varmaan jonkin sortin narsisti. Narsistin kanssa vahingoittuminen ei ole koskaan oma syy. Syy vahingoittumiseesi oli sen miehen. Jostain sinun olisi tarpeen hakea jatkoapua. Voimia sinulle rakas ihminen!
Lopeta häpeäminen, miehen kuuluisi hävetä! Koeta päästää irti koko tapahtumasta.Minut raiskasi ex kun suostuin eron jälkeen nukkumaan hänen vieressään viimeistä kertaa ja syytin itseäni todella kauan siitä että päästin hänet viereeni. Tapahtuman unohtaminen on vaikeaa, muttei sitä kannata vatvoa.
Paljon voimia ja kaikkea hyvää sinulle <3 Vaikutat ihanalle, kiltille ihmiselle :)
Onpa kauhea kokemus numero viidellä.
Kiitos kaikille kivoista tsemppiviesteistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mies oli varmaan jonkin sortin narsisti. Narsistin kanssa vahingoittuminen ei ole koskaan oma syy. Syy vahingoittumiseesi oli sen miehen. Jostain sinun olisi tarpeen hakea jatkoapua. Voimia sinulle rakas ihminen!
Olen pahoillani puolestasi! Jotain jutteluapua varmasti kaipaisit kyllä.