Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni muu amis pääsi yliopistoon?

Vierailija
22.06.2016 |

Mä pääsin. :) Tästähän se työ vasta sit alkaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee. Ite hain viime vuonna vain ammattikorkeaan ja pääsin lukematta heittämällä sisään.

Vierailija
2/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. 

Mutta oot varmaan joku satuolento, koska täällä sanottiin ettei amikset oikeesti pääse yliopistoon. Ikinä.

Jos joku jollain suhteilla on päässyt sisään, niin kuukaudessa tippuu pois. Kannattaako sun edes mennä?

Oikeesti: Tsemppiä opintoihin! Älä välitä dissaajista! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnee. Ite hain viime vuonna vain ammattikorkeaan ja pääsin lukematta heittämällä sisään.

Mille alalle?

Vierailija
4/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä alan tulokset on jo tulleet?

Vierailija
5/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksen tulokset ilmoitettu mutta ei ole AMK eikä yliopistot, tulee viim 1.7. 

Vierailija
6/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnee. Ite hain viime vuonna vain ammattikorkeaan ja pääsin lukematta heittämällä sisään.

Mille alalle?

Rakennustekniikkaa... Olis kai sitä voinut hakea yliopistoonkin, muttei hirveästi kiinnosta opiskelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Vierailija
8/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle olisi jotain vähän tärkeämpää asiaa.

https://amiksestayliopistoon.blogspot.de/2015/10/opiskeletko-yliopistos…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle olisi jotain vähän tärkeämpää asiaa.

https://amiksestayliopistoon.blogspot.de/2015/10/opiskeletko-yliopistos…

Mutta miksi sivut ovat Tor-verkossa? Olisin kyllä noin muutoin kiinnostunut liittymään!

Vierailija
10/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkä alan tulokset on jo tulleet?

Ainakin Lappiin, Jyväskylään ja Ouluun on osalle tullut jo tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle olisi jotain vähän tärkeämpää asiaa.

https://amiksestayliopistoon.blogspot.de/2015/10/opiskeletko-yliopistos…

Mutta miksi sivut ovat Tor-verkossa? Olisin kyllä noin muutoin kiinnostunut liittymään!

Koska ei huomattu ennen miten halvalla palvelimen ja verkkotunnuksen voi saada. Palvelin on, mutta verkkotunnus on vielä työn alla. Pääset kotisivulle myös syöttömällä http://185.103.110.44/ selaimesi osoitekenttään.

Vierailija
12/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Asenne on ainakin kohdallaan.

Vierailija
14/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

buuuuuuurnnnn 🔥🔥🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tässä vielä itse jännitän pääseekö pikku sisko amiksesta yliopistoon tekniikkaa opiskelemaan :)

Ja muista, että asenne ratkaisee! Itsekin sain kuittailuja aikanaan lyhyestä matikastani ja niin vain matikan kurssit napsahti 4 tai 5 läpi (tekniikan ala myös). Että ihan yliarvostettua pitkän matikan käyminen on:D

Vierailija
16/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.

Vierailija
17/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.

T. Katkera lukiolainen, joka ei päässyt yliopistoon

Vierailija
18/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.

Puutaheinää. Amikset pärjää pääsääntöisesti ylioppilaita paremmin yliopistossa.

Vierailija
19/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.

Pääsin sentään sinne yliopistoon, toisin kuin sinä.

Vierailija
20/24 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa

Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.

Ap

Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.

Puutaheinää. Amikset pärjää pääsääntöisesti ylioppilaita paremmin yliopistossa.

No ei kai ny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän