Kuinka moni muu amis pääsi yliopistoon?
Kommentit (24)
Onnea.
Mutta oot varmaan joku satuolento, koska täällä sanottiin ettei amikset oikeesti pääse yliopistoon. Ikinä.
Jos joku jollain suhteilla on päässyt sisään, niin kuukaudessa tippuu pois. Kannattaako sun edes mennä?
Oikeesti: Tsemppiä opintoihin! Älä välitä dissaajista! :D
Vierailija kirjoitti:
Onnee. Ite hain viime vuonna vain ammattikorkeaan ja pääsin lukematta heittämällä sisään.
Mille alalle?
MInkä alan tulokset on jo tulleet?
Amiksen tulokset ilmoitettu mutta ei ole AMK eikä yliopistot, tulee viim 1.7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnee. Ite hain viime vuonna vain ammattikorkeaan ja pääsin lukematta heittämällä sisään.
Mille alalle?
Rakennustekniikkaa... Olis kai sitä voinut hakea yliopistoonkin, muttei hirveästi kiinnosta opiskelut.
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
AP:lle olisi jotain vähän tärkeämpää asiaa.
https://amiksestayliopistoon.blogspot.de/2015/10/opiskeletko-yliopistos…
Vierailija kirjoitti:
AP:lle olisi jotain vähän tärkeämpää asiaa.
https://amiksestayliopistoon.blogspot.de/2015/10/opiskeletko-yliopistos…
Mutta miksi sivut ovat Tor-verkossa? Olisin kyllä noin muutoin kiinnostunut liittymään!
Vierailija kirjoitti:
MInkä alan tulokset on jo tulleet?
Ainakin Lappiin, Jyväskylään ja Ouluun on osalle tullut jo tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lle olisi jotain vähän tärkeämpää asiaa.
https://amiksestayliopistoon.blogspot.de/2015/10/opiskeletko-yliopistos…Mutta miksi sivut ovat Tor-verkossa? Olisin kyllä noin muutoin kiinnostunut liittymään!
Koska ei huomattu ennen miten halvalla palvelimen ja verkkotunnuksen voi saada. Palvelin on, mutta verkkotunnus on vielä työn alla. Pääset kotisivulle myös syöttömällä http://185.103.110.44/ selaimesi osoitekenttään.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
Ap
Asenne on ainakin kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
Ap
buuuuuuurnnnn 🔥🔥🔥
Tsemppiä! Tässä vielä itse jännitän pääseekö pikku sisko amiksesta yliopistoon tekniikkaa opiskelemaan :)
Ja muista, että asenne ratkaisee! Itsekin sain kuittailuja aikanaan lyhyestä matikastani ja niin vain matikan kurssit napsahti 4 tai 5 läpi (tekniikan ala myös). Että ihan yliarvostettua pitkän matikan käyminen on:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
Ap
Et tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
ApEt tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.
T. Katkera lukiolainen, joka ei päässyt yliopistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
ApEt tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.
Puutaheinää. Amikset pärjää pääsääntöisesti ylioppilaita paremmin yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
ApEt tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.
Pääsin sentään sinne yliopistoon, toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla ei oo kokemusta kuinka kovaa duunia lukiossa täytyy tehdä pärjätäkseen kokeissa, nimittäin yliopistossa se on vielä rankempaa
Jospa kokeillaan ennen kuin harmitellaan mitään.
ApEt tule mitenkään pärjäämään. Mutta kokeile vaan, sittenpähän tiedät sen itsekin.
Puutaheinää. Amikset pärjää pääsääntöisesti ylioppilaita paremmin yliopistossa.
No ei kai ny?
Onnee. Ite hain viime vuonna vain ammattikorkeaan ja pääsin lukematta heittämällä sisään.