Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2018

22.06.2016 |

Oiskohan jo aika pyöräyttää uusi ketju käyntiin meille, jotka lapsesta kovasti haaveilevat, mutta eivät ole vielä ihan niin pitkällä toteutuksessa, että voisimme "vauva vuodelle 2017"-ketjuun kirjoitella. Siellä kun moni on jo alkanut yrittämään vauvaa.

Jos kerron alkuun vähän itsestäni; eli olen 25-vuotias, mies on muutaman vuoden vanhempi ja yhdessä ollaan oltu pari vuotta. Molemmilla on vakituiset työpaikat, mutta tällä hetkellä asutaan pienessä kaksiossa kissamme kanssa. Tavoitteena olisi löytää oma ihana isompi asunto jo tämän vuoden puolella ja kun muutot ja mahdolliset rempat olisi tehtynä, niin olisi aika alkaa yrittää molempien esikoista. Minä vauvakuumeilen huomattavasti miestä enemmän, häntä tuntuu aika paljon vielä jännittävän ajatus tulevasta perheestä.

Nyt olisi teidän vuoro, toivottavasti löytyy jo muitakin vauvakuumeilijoita :)

Kommentit (583)

481/583 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas! Tuleeko muilla ennen ovista sellanen öklö ovislimaklöntti? 😂 Mulla tuli eilen sellanen "ihan kiitettävän kokoinen" 😁

Ja tänään siis 16/31.

Kahden koululaisen äiti. Km 11/17.
Kolmannen odotusta 10/20 ❤️

482/583 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin omituinen kierto. Ovulaatio oli oireista päätellen etuajassa, ja joko se kesti tosi pitkään tai pari päivää sen jälkeen tuli vähän rusehtavaa ja veristä vuotoa. Nyt on tavallista enemmän valkovuotoa - ehkä. Muutaman päivän on nyt närästänyt, ensin tosi kovasti ja nyt vähemmän. Mua ei yleensä närästä ikinä, tuskin tunnistin mistä on kyse. Heräsi ajatus, voisiko nämä olla raskausoireita. Menossa on yk 5-6 ehkäisystä luopumisen jälkeen. Varmaankin kuvittelen kaiken ja menkat tulee ajallaan, olen melkeinpä aika varma siitä ja mies ainakin tuntuu olevan. Tekisi mieli tehdä testi, mutta on vasta kp18 eli ei oo kyllä mitään järkeä. Piinallista! Mittasin lämmönkin ja on se vähän koholla, mutta loppukierrolle ihan normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
483/583 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Käyttäjä6923, mulla ei tuu noin selkeää limaklönttiä mutta vähän verta tulee usein ilmeisesti ovispäivänä, joskus silleen ihanasti "lorahtaen" jolloin kyseessä on varmaankin tuo sama limailmiö. :p

484/583 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkathan ne sieltä alkoivat kp34. Pettymys nyt vähän isompi mitä edellisissä kierroissa, sillä niin kovasti olisin halunnut toukovauvan. Kesällä on niin paljon muiden synttäreitä + muita juhlia, niin en niin innoissani oo koskaan ollut kesävauvoista, toisin kuin olen lueskellut, että monet juuri toivovat kesäksi vauvan syntymää, kun on lomat. Toki nää on niitä pinnallisia juttuja ja pääasia oikeasti on vain se, että saataisiin se vauva, oli vuodenaika mikä tahansa :)

Plussatuulia muille! +++

Vierailija
485/583 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimpsu, pahoittelut menkoista ja plussatuulia uuteen kiertoon! <3

Meillä on syntynyt lapsia vähän joka vuodenaikana, mut kaikista ihanin on ollut synnyttää juuri joulukuussa ja aloitella vauva-arkea silloin. Ihan jo pelkästä ajatuksesta tulee niin lämmin olo <3

Täällä testattu tänään haamuplussa! Tai itseasiassa testejä on tehty tänään kolme ja kaikissa hento vaaleanpunainen viiva. Apua! :D <3 Toivottavasti viiva tuosta vahvistuu ja kaikki menee hyvin <3

486/583 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Nuuk!! Varovaiset onnittelut!! ❤❤

487/583 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä tuohon ovislimaklönttiin.. Aika hyvin siis heti suoraan normikierto tulossa, sillä mulla on näköjään vuosia sitten tullu tuo limaklöntti kans aina kp 15.. Tietää sit lokakuussa peittoja heilutella tuon molemmin puolin runsahasti 😂 Eriasia sit, tärppääkö..

488/583 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, nyt kp15/32. Menkat sieltä sit kuitenki tuli. :(

489/583 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Nuuk, onnea (siis sekä onnittelut että tsemppiä jatkoon)! Harmi NMW. :( Onko tärppipäivät meneillään? Mulla kp21/29 ja heittelevät tuntemukset siitä kannattaako edes epäillä että voisi olla raskaana... :s

Vierailija
490/583 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille <3

Tänään dpo 12 ja viiva on vahvistunut <3 Raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Oireetkin sen puolesta puhuvat. Siirryn odottelemaan toukokuisten ketjua :)

Plussatuulia teille kaikille! <3

491/583 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 'onneton' toivomassa tuloksia. Edellinen raskaus päättyi ikävien ongelmien takia keskeytykseen viime keväänä, ja uusi kuumeilu käynnissä. Ei malttaisi odottaa enää yhtään kaiken läpi käydyn surun takia.. Nyt KP 23 ja tietysti kaiken maailman oireet päällä, vaan liittyykö raskauteen > mene ja tiedä. Parin päivän päästä viisaampaa!

492/583 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope83 tule kertomaan sitten kuinka kävi!

Onnea NUUK!<3

493/583 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä testattu nega kp:nä 24 suuren epätoivon ja itkun saattelemana. :( turhaa, tiedän, mutta oli jotenkin ollut olo että nyt ehkä tärppäsi. Uskon että seuraavaksi kannattaa odottaa kuukautisia ja seuraavaa kiertoa, ja luottaa siihen että tämänhetkiset fiilikset menevät taas kyllä menojaan. :)

494/583 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosiaan tärpit ja nyt sit venaillaan. rinnat todella kosketusarat, jo rintsikoiden laitto saa melkein itkemään kun kiristää 😁

tuskin vielä raskausoireitakaan, mistähän mahtaa johtua kun oviksen pitäisi olla mennyt jo 🙄

495/583 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taa omaa napaa.. 😁

Täällä kp 23/31 ja viikonlopusta asti oon palellu. Alavatsa on ollu arka ja kipeä, sellasta menkkakipuilua eilisestä asti. En kuitenkaan usko olevani raskaana, sillä ollaan niin vähän heiluteltu peittoja tässä kierrossa ihan tarkoituksella 😂

496/583 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Täällä hienoiset haamujen haamut nyt eilen illalla ja tänään aamulla (kp25) herkimpään one step liuskaan ja ovistesti näyttää plussaa toista päivää.. peukut pystyssä(: kierto 28pv.

497/583 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, kirjottelenpas mäkin tänne nyt sitten. Yritystä takana nyt helmikuun lopulta, kuudes kierto menossa. Alkuun käytös oli ovistestit mutta nyt menty ilman kun tunnistan oviskivut hyvin. Tällä hetkellä menossa kp14 ja ovista ei vielä näy, kierrot on vaihdellut kaikkea väliltä 28-34 viimeaikoina. Nyt olen vielä kipeenä mikä voi viivyttää ovista. Pieni huoli itsellä jo herännyt että mikä kestää, ympärillä kaikki raskautuu sormia napsauttamalla muutamassa kierrossa ja itse itken kierrosta toiseen alkaneita menkkoja. Ollaan kumminkin nuoria (22v), hyväkuntoisia ja tupakoimattomia ihmisiä. Pillerit on ollut käytössä aiemmin, ja kroppa niiden jäljiltä ollut vähän sekaisin, se voi tietysti vaikuttaa. Kauan te muut ootte nyt yrittänyt? Onks tääl ollu jotain yleistä listaa mistä näkis täällä pyörivät ihmiset? Jos ei niin mä voin alottaa, lisätkää omia tietoja tohon perään :)

Muro 22v, ya 3/2017

498/583 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope83 pidetään peukut pystyssä!! :)

Muro: Tervetuloa joukkoon! Meillä yritystä kesäkuun alusta. Pillerit loppui toukokuun puolessa välissä ja sen jälkeen käytettiin sinne kesäkuuhun asti kondomia. Nyt menossa yrityskierros 4. Menkkakierto jatkanut laskuaan joka kuukausi aluksi kp 41, sitten kp38 ja viimeisin kp34. Oviksia en ole tikutellut, kun sovittiin miehen kanssa, että mennään ilman tämä kesä. Mutta nyt kun en ole raskautunut niin tilasin juurikin tänään ovisliuskoja. Saapahan nyt ainakin selville, että ovuloinko.. Jaan kyllä nuo tuntemukset kanssasi siitä, että välillä kyllä miettii, että onkohan meissä jotakin vikaa kun ei olla vielä raskauduttu.. Toisaalta tuntuu väärältä ajatella näin, kun ollaan yritetty vasta näin vähän aikaa, sillä kuitenkin on niitä, jotka ovat yrittäneet paljon kauemmin kuin itse.

Vauva vuodelle 2018 keskustelijat:

Muro 22v, ya 3/2017

Mimpsu 23v, ya 6/2017

499/583 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Muro ja mimpsu, kiva kun vähän esittäydyitte! :) mä oon 29v ja yritystä noin huhtikuun lopulta, yk5 taitaa olla menossa ja jaan täysin teidän tunteet <3 hävettääkin itkeä vollottaa "tyhjää syliä" kun asia on kuitenkin aika tuore ja on sitä tähänkin asti elämässä selvinnyt ilman lasta (vaikka olenkin aina lapsia halunnut). :(

Vierailija
500/583 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

Tein tänään haamun, eilen pari vahvaa ovistestiä. Olen vähän yllättynyt tilanteesta. Vaatii siis sulattelua. Aiempien lasten kohdalla olen kuumeilujen kautta siirtynyt odottajat sivustolle, mutta tuolta toiselta puolelta löytyi toukokuisten ketju hyvin tyhjänä. Missä raskautuneet kirjoittelevat?