Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21-vuotias ja kusin housuun

Vierailija
22.06.2016 |

Voiko tämä olla edes mahdollista!?

Oon 21-vuotias nainen, synnyttämätön, ei ylipainoa ja mulle kävi äsken todella oudosti... Oon vieläkin kauhistunut ja järkyttynyt asiasta.

Mulla on semmonen vaiva että mun virtsaputki supistelee liian helposti vaikka ei ois rakossa paljon pissaa ja se supistelee liian usein. Jos luottaisin kehooni, saisin jatkuvasti ravata kusella ja kun oon rampannu liian usein, se on tehnyt todella kipeää...

Viime aikoina kun olen tyhjentänyt rakon liian usein, niin tänään yritin kasvattaa sen kestävyyttä. Virtsaputki supisteli 4 kertaa ja sain pidätettyä, vaikka teki vaikeeta ja sit tuli kaikki pakolla ulos ... !!! Ei auttanut enää se vaikka yritti itselleen sanoa että pidätä. Kuset valu pitkin reisiä ja sitä ei tullu ees kauheesti, joten rakko ei ollu ees kauheen täynnä...

Mikä mulla on!? Miten tuun pärjäämään esim. töissä tämän vaivan kanssa, kerta ei voi luottaa omaan kehoon yhtään... :'(

Virtsa on haissu myös todella pahalle, ummehtuneelta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliaktiivinen rakko, normissairaus johon on lääkkeet. Kipaise lekurissa.

Eikö muka pärjää ilman lääkkeitä?

Vierailija
22/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uudestaan lääkäriin ja kerro, että tuli housuun. Ehkä tällä kertaa lääkäri ottaa vaivan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ahdistunut? Paha ahdistus ja stressi voi alkaa vaikuttaa munuaisten toimintaan. Siitä voi johtua myös tuo haju. Ja siitä tulee kierre, sitten kun alkaa vielä stressaamaan tuota pissaamisasiaa niin vaiva pahenee entisestään. Eli jos siis olet stressaantunut niin älä ainakaan stressaa liikaa tuosta vaivasta niin se lähtee pois.

Vierailija
24/33 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsaamisongelmat, virtsankarkailu jne. on nuorella ihmisellä usein psyykkisperäistä.

Vierailija
25/33 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkäri sanoi ap?

Vierailija
26/33 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo iästä riipu.

Vierailija
27/33 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asia kuulu anopille.

Vierailija
28/33 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä anoppi sanoi?

Vierailija
29/33 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat on ratkaisu.

Vierailija
30/33 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika gynekologille. Pyydä myös lähetettä uroterapeutille. Sitä ennen tena pöksyihin, niin ei tarvitse hermoilla. Uskon, että vaivaan löytyy ratkaisu.

Vierailija
31/33 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa.

Vierailija
32/33 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja tyttärelläni oli tuo sama vaiva. Osoittautui allergiasta/yliherkkyydestä johtuvaksi. Tyttärelläni sitä aiheutti/aiheuttaa sitrushedelmät, itselläni (raaka) sipuli.

Vierailija
33/33 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Pebanthen?