Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häähullu mies

Vierailija
22.06.2016 |

Häät elokuussa. Mies on nyt lähes vuoden niistä puhunut. Tai ylikin. Joka ikinen päivä puhuu häistä. Häihin on mennyt tolkuton summa rahaa.. Floristi selkeästi ihmettelee, kun olen hiljaa ja mies puhuu. Hänellä on pakkomielle saada dhalioita ym vastaavaa.....

Kiva, että on innoissaan, mutta mietin mitä sitten häiden jälkeen. Mitä jos pettyy.. Hehkuttaa jo sitä kun ollaan sitten mies ja vaimo.. On jotenkin ylitsevuotavan romanttinen. En ole tainnut itse päättää mitään..

Ahdistaa, kun on tyyliin koko loman omistautumassa häille. Kaveritkin jo vähän pyörittelee päätään... Välillä ilmeeni on vahingossa huvittunut.

En edes kehtaa kertoa mikä summa yhteen päivään on tuhlattu. Itse odotan häämatkaa 😂

Muilla häähulluja miehiä? Miten saisin ton edes juhannukseksi unohtamaan häät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin ongelman olevan harvinainen..

Ap

Vierailija
2/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kuullut joo...mutta tsemppiä!Toivottavasti häistä tulee mukavat teille kummallekin,onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tähän kuuluu sanoa että on jo vähän yritystä, itse en ainakaan ole ennen tavannut tällaista provoviritelmää. Toisaalta silti aika tylsä.

Vierailija
4/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole provo... Enkä yrittänyt tehdä tästä kiinnostavaa 😏 Mutta ahdistaa... Odotan vaan, että koko show on ohi, vaikka pitäisi kai olla innoissaan.

Ap