Voiko Pirkka ja Kotimaista maitoja sekoittaa???
Joo eli tosiaan tavoistani poiketen kävin muutama päivä sitten K-marketissa ja ostin sieltä Pirkka-maitoa. Nyt mulla on kotona pari purkkia Prisman Kotimaista-maitoa ja ihan vähän tuota Pirkkaa. En viitsisi tuota tippaa heittää menemäänkään, joten voiko näitä kahta eri maitoa sekoittaa toisiinsa esimerkiksi kaakaoon tai lettutaikinaan?? Muuttuuko maku jotenkin, tai siis voiko tulla jotain sivumakuja kun näiden eri maitojen kemikaalit reagoivat yhdessä jotenkin? En haluaisi kuitenkaan mitään vatsavaivoja tämän takia, koska olen huomenna menossa äitini syntymäpäiville.
Kommentit (11)
Otsaasi puhkeaa rakkuloita, jotka muodostavat tekstin "maitokemikaalimurhaaja".
Mites jos poikakaveri joi lasin Pirkkamaitoo ja mä join omaa Valion maitoo niin saanko jonkun reaktion jos nyt pussaillaan ? En ainaskaan haluu finnejä, pierukohtauksia tai jotain kauheita sairauksia !. AAPUUUUVA
Lettuja ei ainakaan siitä yhdistelmästä kannata paistaa. Eri maitojen kemikaalit sekaisin ja vielä paistinpannulla, niin tuloksena todella karsinogeenisiä lettuja. Kannattaa varoa ihan oikeasti yhdistämästä niitä!
Voi hyvät hyssykät. Eikö sulla ollut koulussa kemiaa? Siellähän jo ekalla kurssilla opetettiin, että eri merkkisiä maitoja ei mennä sekoittelemaan! Jos näin tekee, kuuluu pamahdus ja maidot muodostavat yhtyessään räjähtävän keltaisen kaasupilven. Tuo kaasu on hengenvaarallista, ja siksi tuota sai testata vain kemianluokan valvotuissa olosuhteissa.
Ei missaan tapauksessa. Tallainen seos voi rajahtaa. Jos yritat, tarkista etta kotivakuutuksesi on kunnossa.
Katsopa ihan huviksesi, missä meijerissä ne molemmat maidot on pakattu..hyvässä lykyssä on sama meijeri, ja tadaa, olisiko vielä sama sammio, missä ovat olleet. Mutta joo, älä vaan sekoita, räjähtää koko seos. Pyydä ainakin palokunta paikalle etukäteen!
8 jatkaa..tai sitten sun pyttys räjähtää, tai tosiaan, paska lentää kuin varpusparvi. No joo. Mistä näitä ihmisiä sikiää, samaten näitä aloituksia??
Laitoin kerran valion ja satamaidon maitoa sekaisin ja sain ihan hirveen paskataudin... olikohan tehty silja symphonyn meijerissä?????
Ei voi - siitä muodostuu muuten sinihappoa!
Tämä aloitus sai minut hyvälle mielelle. :)