Onko tää auton turva-istuimen kääntämisvimma..
sitä samaa kilpailua kuin että miedän Jannica osasi jo 3kk iässä ryömiä, seisoi ilman tukea 4kk iässä ja puhui lauseita 9kk iässä. Nyt lukee ja laskee vaivatta 5-luokkalaisen kirjasta vaikka itse 2v. ???
Kommentit (6)
Lapsi ei ole koskaan tajunnut että eripäinkin voi matkustaa :P.
kun oli pakko siirtää istuin takapenkille kun etupenkillä ei mahtunut enää istumaan. Takapenkille tuolia ei saanut selkä menosuuntaan.
Luulen, että aika monella on käytännön syyt.
Meillä syyt olivat vain ja ainoastaan käytännölliset.
Vierailija:
Meillä syyt olivat vain ja ainoastaan käytännölliset.
sittenpä onkin käytännöllistä kun tarvii ostaa isompi auto vammaisen lapsen kuljettamiseen, ja muut erikoistarvikkeet ja apuvälineet.
En herran tähden käytännön syistä kääntäisi vuoden-kahden vanhaa kasvot menosuuntaan. Enkä alle kolmevuotiastakaan. Jos käytännön syyt estää, niin sitten muutetaan niitä syitä. Vaikka autoa.
Se on tahtotila joka määrää. Ei " syyt" .
Omassa tuttavapiirissäni aika moni on kääntänyt lapsen 1-2 vuotiaana istumaan naama menosuuntaan, kun lapsi ei viihdy toisinpäin.
Erään 1,5-vuotias lapsi istuu korokeistuimella, koska hän ei viihdy turvaistuimessa.
Onko tämä sitä uusavuttomuutta, että vanhemmat tekevät asiat niin, miten lapsi määrää? Ei kai 1-2-vuotias voi itse päättää tuollaisista asioista?