Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää auton turva-istuimen kääntämisvimma..

Vierailija
26.02.2006 |

sitä samaa kilpailua kuin että miedän Jannica osasi jo 3kk iässä ryömiä, seisoi ilman tukea 4kk iässä ja puhui lauseita 9kk iässä. Nyt lukee ja laskee vaivatta 5-luokkalaisen kirjasta vaikka itse 2v. ???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni aika moni on kääntänyt lapsen 1-2 vuotiaana istumaan naama menosuuntaan, kun lapsi ei viihdy toisinpäin.

Erään 1,5-vuotias lapsi istuu korokeistuimella, koska hän ei viihdy turvaistuimessa.

Onko tämä sitä uusavuttomuutta, että vanhemmat tekevät asiat niin, miten lapsi määrää? Ei kai 1-2-vuotias voi itse päättää tuollaisista asioista?

Vierailija
2/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole koskaan tajunnut että eripäinkin voi matkustaa :P.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli pakko siirtää istuin takapenkille kun etupenkillä ei mahtunut enää istumaan. Takapenkille tuolia ei saanut selkä menosuuntaan.

Luulen, että aika monella on käytännön syyt.

Vierailija
4/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syyt olivat vain ja ainoastaan käytännölliset.

Vierailija
5/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä syyt olivat vain ja ainoastaan käytännölliset.

sittenpä onkin käytännöllistä kun tarvii ostaa isompi auto vammaisen lapsen kuljettamiseen, ja muut erikoistarvikkeet ja apuvälineet.

Vierailija
6/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herran tähden käytännön syistä kääntäisi vuoden-kahden vanhaa kasvot menosuuntaan. Enkä alle kolmevuotiastakaan. Jos käytännön syyt estää, niin sitten muutetaan niitä syitä. Vaikka autoa.

Se on tahtotila joka määrää. Ei " syyt" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä