Tekisi mieli lähteä miehen kanssa risteilylle, mutta en tiedä pystynkö jättämään 1,5 vuotiasta isovanhemmille hoitoon.
Ei ole vielä ollut yöhoidossa ja nyt olisi 2 yötä. 5-vuotias isosisko menisi myös mummolaan.
Kommentit (14)
Palstalaiset kuulemma käyvät risteilyillä vain, koska lapset niin nauttivat tanssimisesta.
Siitä nyt vain reissuun ja hauskaa pitämään =)
Syödä rauhassa ja shoppailla Tukholmassa..
Ymmärsin ensin, että tarkoitit pärjäävän risteilyllä. Taisitkin tarkoittaa mummolaa ;)
ap
On parempi ottaa hänet mukaan. Otat vain rattaat mukaan ja lapselle unikavereita useampia, kyllä hän siellä yökerhossa nukkuu siinä missä kotonakin.
On sulla ongelma! Ihan yheks yöks pitäis viedä vaippahousu mummolaan..
No jos mummo jaksaa katsoa pentusi perään ja haluaa hänet (ja siskon) niin missä vika? -Sää oot korvaamaton?
Hytissä oltiin nukkumassa klo 21.00.
Voitte olla kahdestaankin, mutta ei tarvitse olla noin pitkään erossa lapsista.
Siis ihan hyvällä tarkoitan. En minä lähtisi, koska en haluaisi jättää 1,5-vuotiastamme kahdeksi yöksi. Minulle risteily ei ole riittävän vetovoimainen juttu. Yhden yön hoidossa lapsi on ollut ja aamulla olen hakenut. Se on sopinut meille ja pikku hiljaa pidennetään yökyläreissuja siten kuin meistä hyvältä tuntuu.
1,5-vuotias todennäköisesti nauttii vierailusta mummon luona ja onhan vanhempi lapsi vielä " turvana" mukana.
Parisuhde vaatii omaa aikaa myös, muistakaa se, senkin hurskastelijat.
Olikohan se 2, joka kirjotti et yks yö pitäis olla hoidossa.. :)
Meillä on lapset menny mummolaan hoitoon yöksi ihan kuukauden ikäsestä, mukaan vaippoja, äidinmaitoa ja riittävästi vaihtovaatetta!
Jos ei kykene irrottautuun lapsestaan niin sitten sen kanssa mennään. Eihän ole kun ne kaks vaihtoehtoa.. Mää en ainakaan jaksa vinkua ikävää jos pääsee irrottautuun hetkeksi lapsesta ja olla miehen kanssa kahden. Ei se tarkota etteikö olis ikävä jos ei pilaa iltaa jatkuvalla rutinalla " pärjääköhän ne nyt" . Esikoisesta meinasin soittaa hoitajalle; sitten tuli mieleen kun oon joskus ollu hoitamassa toisten lapsia että miten hönttiä se on että vanhempi soittaa tarkistussoittoja. Kyllä mun valkkaamat hoitajat tietää että meille voi soittaa jos homma ei toimi.
Kun lapset on eka yökylässä niin että teijät saa hälyytettyä paikalle niin ei tuu laivalla paniikkia kun tietää että SUT KASVATTANU IHMINEN pärjää lapsesi kanssa.
Mut jos tuntuu ettei voi olla yötä tai kahta erossa niin ei sitten!
8
lapsemme oli 2-vuotias. Ikävä tuli, mutta reissu oli mahtava. Mielestäni lapselle on hyväksi, jos hänellä on elämässään muitakin luottoihmisiä kuin vain äiti. Voihan sitä pienen lapsen äiti joutua vaikkapa sairaalaan hoitoon.
Kyseessä olisi 2 päivää ja vain 1 yö ja isoäiti tulisi varmaan kotiin hoitamaan, ettei olisi ihan tutut ympyrät kuitenkin. Meillä on kyseessä esikoinen, että ihan molemmille olisi eka kerta erossa yön yli. Että voikin olla vaikeaa. ;)