N. 174 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Sanokaa pituus, jos heittää tuosta annetusta pari senttiä.
Minä kävin tänään puntarilla ja se näytti 52,8 kg. Lihasta (ja vähän rasvaakin) haluaisin yläkroppaan pari kiloa, jotta näyttäisin terveemmältä ja tasapainoisemmalta. Alakroppa tässä painossa normaali ja yläkroppa riutunut.
Kommentit (79)
175/59
Muutama kilo rasvaa pitää pudottaa.
Mit vit!? Pro ana tai provoa. Hyi teitä :(
174/67 tavoitteena 65kg.
174/74 ja olen normaalin urheilullisen näköinen (inbody-mittauksen mukaan rasvat viitearvojen sisällä ja lihasta sekä pituuteen että painoon verrattuna vähän yli viitearvojen)
Kuulostat kyllä todella laihalta, mutta meitä on moneen junaan
oisko 58-60 kiloo. Hoikka olen mutta vähän meinaa kaljaamahaa tulla
91 eli kaamee tankki. Oikeesti otseeni tyytyväinen. Tai okei, haluisin painaa n 85kg
Vierailija kirjoitti:
174/74 ja olen normaalin urheilullisen näköinen (inbody-mittauksen mukaan rasvat viitearvojen sisällä ja lihasta sekä pituuteen että painoon verrattuna vähän yli viitearvojen)
174cm on mielestäni terve 56-76kg (bmi 18,5-25) joten meitä todellakin on moneen junaan
174/72
49kg toivon että alkais jo läski kertyä
Vierailija kirjoitti:
Olen 176 senttiä pitkä, painoa 60 kiloa. Tiedän olevani hieman pullukka mutta en häpeä kehoani.
Tarkoittavatko alapeukut että minun pitäisi hävetä kehoani? Kaikki eivät voi saavuttaa sopusuhtaista vartta helposti, koittakaa ymmärtää se.
174cm ja 51kg.... en tykkää, saisi olla muutama kilo enemmän :( Taidan vaan olla tullut äitiini, hänkin laiha, vaikka miten söisi ja liikkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Voitko linkata googlen kuvahausta kuvan sinun mitoissasi olevasta naisesta? Olis kiva tietää mikä palstalla mielletään normaaliksi.
174/55. Olen täysin tyytyväinen vartalooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 176 senttiä pitkä, painoa 60 kiloa. Tiedän olevani hieman pullukka mutta en häpeä kehoani.
Tarkoittavatko alapeukut että minun pitäisi hävetä kehoani? Kaikki eivät voi saavuttaa sopusuhtaista vartta helposti, koittakaa ymmärtää se.
Minä kyllä ymmärsin, että sinä olet varsin hoikka noilla lukemilla.
161 cm paino 102 kg. Ei ole ongelmia kehon kanssa . Miesystävä on ja aina olen miehiä saanut seurusteluun. Ny näyttää löytyneen vakavammin otettava mies😊. Kiva kun on kokemuksia eri tyylisistä miehistä. Eroja todella on ihmisissä. Muuten minulla on kivat kasvot jos sillä nyt merkitystä on. Ilmeisesti on ainakin sillä perusteella mitä näitä palstan juttuja lukee.
Oon 172cm ja en ole käynyt puntarilla 4 vuoteen koska olen tyytyväinen peilikuvaani.