N. 174 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Sanokaa pituus, jos heittää tuosta annetusta pari senttiä.
Minä kävin tänään puntarilla ja se näytti 52,8 kg. Lihasta (ja vähän rasvaakin) haluaisin yläkroppaan pari kiloa, jotta näyttäisin terveemmältä ja tasapainoisemmalta. Alakroppa tässä painossa normaali ja yläkroppa riutunut.
Kommentit (79)
171.5cm
58.0kg
ns. laihaläski.. lihakset missä olette ja mitä on kaikki tämä rasva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 176 senttiä pitkä, painoa 60 kiloa. Tiedän olevani hieman pullukka mutta en häpeä kehoani.
Tarkoittavatko alapeukut että minun pitäisi hävetä kehoani? Kaikki eivät voi saavuttaa sopusuhtaista vartta helposti, koittakaa ymmärtää se.
Painoin alanuolta, koska sanot itseäsi pullukaksi. Itse olen 162/62 eikä yhtään ylimääräistä. Päinvastoin, mulla on todella hyvä kurvikas ja timmi kroppa. Siispä uskon, ettet sinäkään mikään tankki voi olla.
Tämän haluaisin nähdä, ellet ole aika lihaksikas.
Ystäväni on noita mittoja, 160/59-60 suunnilleen. Ja on suhteellisen hoikka jopa, litteä maha ja kapeahkot jalat. Tissiä ja pyllyä kyllä sitten löytyy. Joten ei välttämättä todellakaan mikään tankki ole noilla mitoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 176 senttiä pitkä, painoa 60 kiloa. Tiedän olevani hieman pullukka mutta en häpeä kehoani.
Tarkoittavatko alapeukut että minun pitäisi hävetä kehoani? Kaikki eivät voi saavuttaa sopusuhtaista vartta helposti, koittakaa ymmärtää se.
Painoin alanuolta, koska sanot itseäsi pullukaksi. Itse olen 162/62 eikä yhtään ylimääräistä. Päinvastoin, mulla on todella hyvä kurvikas ja timmi kroppa. Siispä uskon, ettet sinäkään mikään tankki voi olla.
Tämän haluaisin nähdä, ellet ole aika lihaksikas.
Ystäväni on noita mittoja, 160/59-60 suunnilleen. Ja on suhteellisen hoikka jopa, litteä maha ja kapeahkot jalat. Tissiä ja pyllyä kyllä sitten löytyy. Joten ei välttämättä todellakaan mikään tankki ole noilla mitoilla
Juuri näin. Ihmisillä on aivan omituiset pinttyneet käsitykset toisten painoista, jopa näkemättä. Mulla on isot tissit, pyöreä peppu, kapea vyötärö, hoikat jalat, ei lainkaan selluliittiä missään (eikä ole äidillänikään, kiitos geeneistä). Totta kai nyt jos mahasta aletaan oikein puristamalla rutistamaan, niin saahan siitä nyt makkaran aikaiseksi kun ei pyykkilautarasvaprosenttia ole - enkä sitä haluaisikaan.
173cm ja paino pyörii jossain 80-84kg välillä, en ole käynyt vähään aikaan vaa'alla.
173/67
Oon kyl huomattavasti timmimpi kuin kevyempinä aikoina, joten en enää oikein huomioi vaa'an lukuja vaan peilikuvaa sekä oloani.
174 cm ja 53 kg. Lihaksia kaipaisin minäkin. :)
173 ja reilu 80kg, olen kohta 50v ja näytän just sellaiselta tantalta. Naama on nuoren näköinen kun on rasvaa, mutta inhoan, kun reisien sisäpinnat hankaa yhteen. Toivoisin siis 10kg pois, mutten enempää, etten tule ihan rusinaksi.
176 cm
Nuorena, alle 35 v olin aina 63-65 kg
Nykyään 68-69 kg
Poikkeuksena ainoastaan avioeron jälkeinen vuosi, jolloin painoin 61-62 kg, ja selkäranka pullotti ja ihmiset kauhisteli.
N47
171cm ja n. 67kg. Haluaisin pudottaa ainakin 5kg tänä vuonna.
176cm ja noin 73kg. Olen kurvikas ja urheilullinen.
57 kg. Tässä painossa vyötärö normaali ja muuten aika tikku (mutta ei nyt ihan liian). Esim. 65-kiloisena mulla on oikein kunnon jenkkakahvat ja mahaläskit. Painaisin ihan mielelläni enemmän kuin nyt, mutta ei ole kiva kun kilot kertyy vain naamaan ja vyötärölle joten näin on ihan jees.
48 kiloa. Koitan kyllä kovasti laihduttaa....:(
63kg ja 174. Ainakin 5 kiloa vielä liikaa.
173 ja 66 kg. Neljä kiloa pois niin olisin tyytyväinen. Ikää 46 vuotta.
179 cm ja 110 kg. Hyvä paino itselleni oli n. 80 kg. Pitäisipä ottaa niskasta kiinni ja laihduttaa...
Paina 350 kiloa enkä liiku minnekään ilman traktoria.
175 cm, aiemmin painoin 58 kg ja olin vaatekokoa 34. Sääret oli hyvät ja vatsa litteä, mutta ei rintavarustusta eikä takapuolta. Sitten lihoin (lääkityksen vuoksi) ja painoin 77 kg, olin vaatekokoa 44. Rinnat oli hyvät ja perse, mutta maha ällöttävä ja sääret paksut, käsivarret myös. Nyt olen saanut laihdutettua vaatekokoon 38 ja oikeasti näytän tosi hyvältä, naiselliselta ja kurvikkaalta, mutta en yhtään pullukalta, vaatekoko 38 tällä hetkellä.