Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 174 cm pitkät naiset, paljonko painatte?

Vierailija
21.06.2016 |

Sanokaa pituus, jos heittää tuosta annetusta pari senttiä.

Minä kävin tänään puntarilla ja se näytti 52,8 kg. Lihasta (ja vähän rasvaakin) haluaisin yläkroppaan pari kiloa, jotta näyttäisin terveemmältä ja tasapainoisemmalta. Alakroppa tässä painossa normaali ja yläkroppa riutunut.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161 cm paino 102 kg. Ei ole ongelmia kehon kanssa . Miesystävä on ja aina olen miehiä saanut seurusteluun. Ny näyttää löytyneen vakavammin otettava mies😊. Kiva kun on kokemuksia eri tyylisistä miehistä. Eroja todella on ihmisissä. Muuten minulla on kivat kasvot jos sillä nyt merkitystä on. Ilmeisesti on ainakin sillä perusteella mitä näitä palstan juttuja lukee.

Kyllä ensimmäinen vauvapalstalainen jolla on selkärankaa vastata rehellisesti meidän kaikkien puolesta vieläpä. Eiköhän ole lähempänä totuutta paino ja pituus kuin nuo "haaveunet" laihasta vartalosta. Eipä siinä mitään pahaa. Saahan sitä haaveilla. Joskus on pakkokin kun totuus on niin raaka. 😊

Vierailija
22/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/62, ikää 35. Sama paino ollut 15 v. saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm ja 48 kiloa. Näytän kyllä ihan normaalilta/hoikalta paitsi että rintoja ei ole. Peppu kylläkin. En ole koskaan painanut enempää.

Vierailija
24/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

161 cm paino 102 kg. Ei ole ongelmia kehon kanssa . Miesystävä on ja aina olen miehiä saanut seurusteluun. Ny näyttää löytyneen vakavammin otettava mies😊. Kiva kun on kokemuksia eri tyylisistä miehistä. Eroja todella on ihmisissä. Muuten minulla on kivat kasvot jos sillä nyt merkitystä on. Ilmeisesti on ainakin sillä perusteella mitä näitä palstan juttuja lukee.

Kyllä ensimmäinen vauvapalstalainen jolla on selkärankaa vastata rehellisesti meidän kaikkien puolesta vieläpä. Eiköhän ole lähempänä totuutta paino ja pituus kuin nuo "haaveunet" laihasta vartalosta. Eipä siinä mitään pahaa. Saahan sitä haaveilla. Joskus on pakkokin kun totuus on niin raaka. 😊

Siellä joku läski yrittää vakuutella itselleen, etteivät nuo muut vastaajat ole oikeasti noin hoikkia, kyllä niidenkin on pakko olla ihrakasoja koska minäkin olen.

Lol.

Vierailija
25/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 cm ja 62 kg. Tykkään kropastani, tosin pitäisi nostella enemmän painoja, jotta saisin vähän enemmän lihasta.

Vierailija
26/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa pituus, jos heittää tuosta annetusta pari senttiä.

Minä kävin tänään puntarilla ja se näytti 52,8 kg. Lihasta (ja vähän rasvaakin) haluaisin yläkroppaan pari kiloa, jotta näyttäisin terveemmältä ja tasapainoisemmalta. Alakroppa tässä painossa normaali ja yläkroppa riutunut.

Painosi on todella hyvä. Ihannenaiseni on n. 172 cm -175 cm pitkä ja painaa 51 kg - 54 kg.

m33

Vierailija
27/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

174/74 ja olen normaalin urheilullisen näköinen (inbody-mittauksen mukaan rasvat viitearvojen sisällä ja lihasta sekä pituuteen että painoon verrattuna vähän yli viitearvojen)

Kuulostat kyllä todella laihalta, mutta meitä on moneen junaan

Voitko linkata googlen kuvahausta kuvan sinun mitoissasi olevasta naisesta? Olis kiva tietää mikä palstalla mielletään normaaliksi.

Ja edustan omaa mielipidettäni "normaalilla". En oo laiha, enkä läski. Jonkun mielestä voisin olla rasvattomampi ja jonkun toisen mielestä pari lisäkiloa ei tekis vielä lihavaa.

https://www.google.fi/search?q=dominika+cibulkova&client=ms-android-son…

Vierailija
28/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 176 senttiä pitkä, painoa 60 kiloa. Tiedän olevani hieman pullukka mutta en häpeä kehoani.

Tarkoittavatko alapeukut että minun pitäisi hävetä kehoani? Kaikki eivät voi saavuttaa sopusuhtaista vartta helposti, koittakaa ymmärtää se.

Painoin alanuolta, koska sanot itseäsi pullukaksi. Itse olen 162/62 eikä yhtään ylimääräistä. Päinvastoin, mulla on todella hyvä kurvikas ja timmi kroppa. Siispä uskon, ettet sinäkään mikään tankki voi olla.

Vierailija
29/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 kg

Vierailija
30/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173,5cm. 59kg. Lihotin 5kg kesäksi, näyttää paremmalta. Suurinosa lihasta

Vierailija
31/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm/61kg, rasva% 19.

Jalat on kamalat, liian isot pohkeet ja reidet. Ylhäältä olen luuta ja nahkaa, kuten pitääkin.

Vierailija
32/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/78 ja kukaan ei varmaan uskois et oon noin painava

Vierailija
33/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm ja 71kg

Vierailija
34/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 cm ja 65 kg.

Vierailija
35/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173/52, pari vuotta sitten painoa vielä lähemmäs 70kg mistä ruokailutottumuksia muuttamalla tultiinkin sitten reippaasti alas.

Vierailija
36/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 kg enempää ei oikein saisi painaa.

Vierailija
37/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

64kg. Inbody mittauksen mukaan rasvaprosentti 17.

Vierailija
38/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 176 senttiä pitkä, painoa 60 kiloa. Tiedän olevani hieman pullukka mutta en häpeä kehoani.

Tarkoittavatko alapeukut että minun pitäisi hävetä kehoani? Kaikki eivät voi saavuttaa sopusuhtaista vartta helposti, koittakaa ymmärtää se.

Painoin alanuolta, koska sanot itseäsi pullukaksi. Itse olen 162/62 eikä yhtään ylimääräistä. Päinvastoin, mulla on todella hyvä kurvikas ja timmi kroppa. Siispä uskon, ettet sinäkään mikään tankki voi olla.

Tämän haluaisin nähdä, ellet ole aika lihaksikas.

Vierailija
39/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

173/86, en laihduta, mutta 78-82 olisi tavoite. Ehkä jouluna, ehkä ei, en lähde väkisin rutistamaan.

Vierailija
40/79 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/70

Muutama kilo saisi olla toki vähemmän, mutta kroppa on huomattavan lihaksikas keskivertoon verrattuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi