Tiedoksi että miestenkin hedelmällisyys laskee.
Ja siksi miestenkään ei kannata lykätä lapsihaaveita. Miesten hedelmällisyys laskee tasaisesti iän myötä ja neljänkympin jälkeen alkaa olla vaikeaa saattaa nainen raskaaksi.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/hedelmallisyys-laskee-jo-ennen-3…
Kommentit (16)
Johtuu piikistä. Se tiedettiin jo etukäteen.
Loistavaa. Voi huoleti vetää paljaalla.
M49
Sperman laatu on myös heikentynyt länsimaissa. Naisten täytyy siis hakeutua sellaisten miesten seuraan, jotka eivät ole länsimaisia, jos haluavat ylipäätään lisääntyä.
Eikös nykyään sperman laatu ole huono nimenomaan nuoremmilla miehillä?
Kyllä mun hedelmällisyys on vahvasti nousussa - jöpöttää ja sykkii edelleen iso suonikas vallan komeasti! T: M65+
Ei ap ole kuitenkaan mitenkään sinun ongelmasi. Et saisi miestä vaikka tekisit mitä.
Tiedoksi: lisääntyminen ei ole mitenkään tärkeä ja merkityksellinen asia.
Terv. Perheenisä
"Ketä mun läskit haittaa?" No ei ainakaan lapsianne kun ihra tuhoaa hedelmällisyyden.
Vae että hedel mällisyys laskee. Tuleeko vähemmän mälliä?🤪
Siemennesteanalyysi ei paljoa maksa. Saa varman tiedon omasta tilanteestaan eikä tarvitse katkerien akkojen paskalässytyksiä uskoa.
Miehet voivat tehdä lapsia vaikka 80 vuotiaana. On täysin humpuukkia ja valhetta väittää että mies ei voi siittää lapsia hiukan vanhempana. Itse haluan lapsia joskus 40-50 vuotiaana ehkä koska silloin taloudellinen tilanne on sopiva eli ei ole velkaa ja sijoituksissa on hyvin rahaa sekä silloin ehkä olen löytänyt naisen.
M38
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyään sperman laatu ole huono nimenomaan nuoremmilla miehillä?
Sillä ei sinänsä ole edes väliä. naiset on lihavia ja senkin vuoksi mahoja
Vanha mies ei myöskään kehitä hyvälaatuista tavaraa. Geenivirheitä täynnä.
Helpotus. Nykyään voi melko huoletta laskea rojut sisään, pelkäämättä ruokkoja.