Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei halua koiriamme uuteen asuntoonsa!

Vierailija
10.03.2006 |

Sanoo syyksi tilanpuutteen mutta tämä on pelkkä tekosyy, tilaa on samanverran kun vanhassakin asunnossa. Oikea syy on että inhoaa koiria.

Sanoi että meidän pitää etsiä koirille hoitopaikka kun tulemme siellä käymään, ei ota niitä sinne kun on niin " ahdasta" . No ei onnistu, jos ei koko perhe kelpaa niin istukoot siellä sitten uudessa asunnossa ilman minua. Mies voi ottaa lapsen ja mennä 1 yöksi sinne, minä jään kotiin koirien kanssa. Mutta en useammaksi yöksi suostu sitä lasta sinne päästämään ja mies on samaa mieltä.

Meillä toinen vauva tulossa, turha hänen edes luulla että olen vauvan synnyttyä menossa sinne.

Kun odotin esikoista ja anoppi sai selville että meille tulee toinen koira rupesi kaamea syytösryöppy tulemaan lankoja pitkin: lapsi jää toiseksi, priorisoimme koiraa lapsen edelle, olemmeko ajatelleet nyt loppuun asti jne jne. Mies harvoin hermostuu mutta tuossakin vaiheessa sanoi muorilleen suorat sanat.

Eli tiedossa keväällä MUKAVA viikonloppu koirien kanssa kotona, ilman miestä ja lasta jolloin voi vaan ulkoilla, loikoilla ja syödä hyvin. Ei tarvitse lapsen rytmeistä välittää ja voi herätä kun haluaa :)

Ja parasta on ettei tarvitse anoppia katsella.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään ymmärrä, miksi koiraihmiset kuvittelevat, että heidän koiransa ovat tervetulleita joka paikkaan.

Vierailija
2/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan äitini halua meidän koiraamme kotiinsa. Enkä vedä siitä herneitä nenään. Se on hänen valintansa ja kotinsa, jota meidän tulee kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira, mutta ymmärrän silti hyvin, ettei anoppisi halua uuteen asuntoonsa teidän parketinpilaaja kuolanaamoja.

Vinkiksi sulle: get a life!

Vierailija
4/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan " daughter-in-laws from hell" :stä tulleelta.

Vierailija
5/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä oli koira ei tietenkään otettu sitä kyläreissulle mukaan.

Itse olette koiran ottaneet ja jos ette saa hoitoon kylän ajaksi niin jätätte kylän väliin.

Vierailija
6/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi minäkään sinne. Kyllä se miehesi isä muuttaa mielensä, kun toinen lapsi syntyy.

Mutta, ehkäpä taustalla on joku pelko lattioiden pilalle menemisestä tms... Jospa keskustelisitte asiasta, että jos koirat tuhoaa jotakin, niin korvaatte.

Vierailija
7/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkevat, kuolaavat ja raapivat tassuillaan jälkiä lattioihin. En mäkään haluaisi koiria uuteen asuntooni. Lisäksi vielä olen allerginen siinä lisää syitä.

Vierailija
8/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme esimerkiksi isäni luonna yötä ehkä kerrran vuodessa. Syynä se etteivät koiramme saa tulla sinne. Käymme toki siellä kyläilemässä muutaman tunnin ajan...

Mutta emme mene yöksi. Hoitolaan vieminen tai hoitaja maksaa eikä meillä ole siihen kovin usein varaa. Ja kun lähellä on yöpaikka minne koiramme ovat tervetulleita niin tottakai olemme siellä.

Joten älkää valittako sitten jos koiralliset ihmiset eivät käy teillä muutakuin pikavisiiteillä. Ei niitä koiria voi jättää yksinkään pitkäksi aikaa. Tai maksakaa sitten hoitajakoirille....

t: ei ap

Vierailija
9/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielestäni melko itsekäs, kun tosiasiahan on että koirista irtoaa karvaa, hilsettä, kuraa jne. Ei kenenkään ole pakko sellaista kotiinsa haluta, varsinkin jos kodissa on vielä uutuuttaan kiiltelevät lattiat ja seinät.

Kiristät siis appivanhempiasi tapaamisoikeudesta lapsiin (jos ei koirat saa tulla, ei tule lapsetkaan).

Ymmärrän kyllä että hoitopaikan järjestäminen koirille ei ole niin helppoa, mutta turha siitä on anoppiakaan alkaa syyllistämään. Hänellä on oikeus pitää kotinsa karvattomana.

T.perhe jossa myös 2 koiraa.

Vierailija
10/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista. SInun täytyy vain ymmärtää se. Mitä jos hän tykkäisi kissoista ja raahaisi sen aina teidän luoksenne kun tulee kylään?? Kuvitellaan nyt ettet olisi kissojen ystävä...

Ajattele toisten kannalta. Itse pidän koirista myös mutta en minäkään välttämättä halua kotiini toisten koiria...

Vierailija
11/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole mikään koiravihaaja, itsekin kasvanut koirien kanssa ja tykkään niistä, mutta ei mulle tulisi mieleenkään olla niin idiootti, että suuttuisin jollekulle, jos ei halua koiria kylään...APua mikä idiootti sä olet! Ja että vielä lapsilla kehtaat kiristää, siis ihan uskomaton tyyppi!

Vierailija
12/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka niitä pahalta haisevia, kuolaavia ja toisten paskoja nuolevia karvaajia haluaa kotiaan sottaamaan. Mene itseesi.

Vierailija
13/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sotkevat, kuolaavat ja raapivat tassuillaan jälkiä lattioihin. En mäkään haluaisi koiria uuteen asuntooni. Lisäksi vielä olen allerginen siinä lisää syitä.

Vierailija
14/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkettiin tulee todella helposti naarmuja, niin voin toki joka kerta lähettää laskun hionnasta ja lakkaamisesta!

Toisen kotia pitää kunnioittaa!

Vierailija
15/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä viestissä jäi sinua askarruttamaan?

Vierailija
16/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä itseasiassa tahdo vierailla koirakodeissakaan kovin pitkään.

Mutta mulla on kissat, ja ärsyynnyn kyllä ihan yhtä paljon kuin aloittajakin jos joku käy jotain mun kissoista määkimään, siis tarkoitan nyt tota esikoisen tuloa + toisen koiran hankkimista.

Maassa maan tavalla, pitäköön muut koiransa, minä pidän kissani :)

Vierailija
17/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan?

T. Koirallinen

Vierailija
18/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapahtumaan, jossa on pieniä lapsia, rekikoira-ajelua, hevosajelua ym. eläimiä, jotka hermostui tästä räksyttävästä otuksesta. Joiltain tuntuu nää eläimet viedä aivot mukanaan. Argh, kun pistää vihaks.

t. toinen koirallinen:)

Vierailija
19/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minun mielestäni on niin, että koiraa harkitsevan pitäisi miettiä jo ennen hankintaa, miten elämä käytännössä muuttuu. Ei voi välttämättä enää matkustaa tai lähteä sukuloimaan jos koiralle ei ole hoitajaa. Se pitää vain hyväksyä, eikä alkaa syyttelemään muita ihmisiä siitä, että he eivät halua koirianne heidän kotiinsa.

Vierailija:

Me olemme esimerkiksi isäni luonna yötä ehkä kerrran vuodessa. Syynä se etteivät koiramme saa tulla sinne. Käymme toki siellä kyläilemässä muutaman tunnin ajan...

Mutta emme mene yöksi. Hoitolaan vieminen tai hoitaja maksaa eikä meillä ole siihen kovin usein varaa. Ja kun lähellä on yöpaikka minne koiramme ovat tervetulleita niin tottakai olemme siellä.

Joten älkää valittako sitten jos koiralliset ihmiset eivät käy teillä muutakuin pikavisiiteillä. Ei niitä koiria voi jättää yksinkään pitkäksi aikaa. Tai maksakaa sitten hoitajakoirille....

t: ei ap

Vierailija
20/57 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut koira ja toisiin paikkoihin se olikin tervetullut. Aina piti tietysti kysyäkin voiko koiran ottaa mukaan. Myös minä olen antanut koirankin tulla kyläilemään kun asuin kunnan talossa jossa oli mm. muovimatto vaikka aina harmitikin kun toisen koiran karvoja joutui imuroimaan. Tartui esim. meidän nojatuoleihin kuin liima vaikka vain ohi olisi kävellyt. Nyt kun asumme omistusasunnossamme jota arvostamme suuresti, ei enää koiria ole vieraisille otettu. Koiran ottajan on mietittävä kaikki vaihtoehdot jo ennen koiran ottamista tai mukisematta hyväksyä ettei koiraa voi joka paikkaan viedä. On ajateltava mm. että jos on tavannut viettää joulunpyhät vanhemmillaan, niin enää ei ehkä sinne voi yksi jäädäkään. Syy voi olla vaikka uusi asunto tai kenties veljesi vaimo tai lapsi joka pelkää koiria. Vastuun koiran ottamisesta kantaa ottaja itse, hänen sukulaisensa ja ystävänsä ei liity siihen. Jos ap haluaa viedä koiransa anoppilaan, niin anopilta olisi pitänyt kysyä koiran ottamiseen mielipide alun pitäen ettei tule yllätyksiä. Mikään itsestäänselvyys se ei missään nimessä ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän