Kuka ei halua että totuus Kate Middletonin riutumisesta tulisi julki?
Vielä on paljon myytävänä juttuja kuninkaallisista, joilla ei muka ole ongelmia. Tämä ei näytä terveeltä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/12/19/352E2D0300000578-3637422-i…
Kommentit (738)
Joillekin rypyt otsassa ovat geeneissä. En ymmärrä koko keskustelua, Kate on aika ränsistyneen näköinen joissakin kuvissa. Ei laiha eikä mitään anoreksia/bulimia viittaavaa, mutta vain jotenkin kulunut olemus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua?!?!
Ämmät on niin kyllästettyjä shopatuilla kuvilla, että käsitys ulkonäöstä on hämärtynyt.
Ihan on +30v, kahden pienen lapsen äidin näköinen.
Näkisittepä itsenne Prismassa.
Katella voi ollakin käsitys ulkonäöstään hämärtynyt. Hän näkee lähinnä photoshopattuja kuvia ja otsikot, joissa ylistetään hänen ihmeellisyyttään. Jos joku ilmaisee jotain kielteistä, hän laittaa sen kateuden piikkiin. Mitä useampi huomauttaa laihtumisesta, sitä vakaammin hän ajattelee, että kaikki haluaisivat olla kuin hän, eikä tule mieleenkään, että jotkut ovat käyneet senkin kaiken läpi.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin rypyt otsassa ovat geeneissä. En ymmärrä koko keskustelua, Kate on aika ränsistyneen näköinen joissakin kuvissa. Ei laiha eikä mitään anoreksia/bulimia viittaavaa, mutta vain jotenkin kulunut olemus.
rahankäyttöä hän voisi opetella. laittaisi vaikka mekkoon tonnin vähemmän ja käyttäisi sen kasvohoitoihin. nyt hän vaan hankkii uutta vaatetta kuin korjatakseen ongelmaansa mutta keino on väärä. tai sit menee muuten pieleen kuten ne liian isot etuhampaat jotka ovat muuttaneet purennan alapainotteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin valokuva on toki hyvin epäedullisesta kulmasta ja valaistuskaan ei imartele, mutta kauniista nuoresta naisesta on yleensä vaikea ottaa huonoa kuvaa. Katesta alkaa olla vaikea saada hyvä kuva.
Kuva parin viikon takaa. Kaunis on.
http://img.wennermedia.com/620-width/kate-middleton-90c693c3-3cc2-4ba7-…
Tuon juhlapäivän kuvia on photoshopattu todella paljon. Eron huomaa, kun vertaa kuviin, joita ei oltu käsitelty. Toki myös on tuoreet botoxit naamassa.
Kate ei käytä botoxia. Ei voisi vaikka tahtoisi. Kansa hermostuisi. Kuva eiliseltä.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3654872/Kate-recycles-shimmer…;
Välillä käyttää, välillä ei. Tukan pituuskin vaihtelee jatkeiden käyttämisen myötä.
Prinssi Edwardin vaimo Sophie on muuten oikeasti tyylikäs, hyväryhtinen ja terveenoloinen nainen. Hän tekee paljon työtä, pitää erinomaisia puheita ja on myös kahden lapsen äiti. Hänkin on ihan tavistaustainen.
Eikös Sophie aiheuttannut sen skandaalin kun toimittaja esitti sheikkiä ja kusetti Sophieta?Semmoista ei sentään Kate ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua?!?!
Ämmät on niin kyllästettyjä shopatuilla kuvilla, että käsitys ulkonäöstä on hämärtynyt.
En edes osaisi photoshopata kuviani eikä ole ollut haluakaan. Prismassa ei tule käytyä, koska matka olisi liian pitkä.
Onneksi et käy, siellä näyttäisit ryppyiseltä ja kärsivältä ;)
Naiset siis oikeasti luulevat, ettei heillä ole ryppyjä :O
En ole ikinä nähynyt yli 25-vuotiasta naista, jolla ei olisi kauheat rypyt silmien alla ainakin.
Jos jollain ei ole, pistäkääpä kuva. Ei teitä siitä tunnista kun voitte peittää sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua?!?!
En edes osaisi photoshopata kuviani eikä ole ollut haluakaan. Prismassa ei tule käytyä, koska matka olisi liian pitkä.
Onneksi et käy, siellä näyttäisit ryppyiseltä ja kärsivältä ;)
Totta. Stockan Herkku on sopivan kokoinen eikä mikään hehtaarihalli ja sinne mennessä on paljon peilejä, joista voi tarkistaa ryhdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin valokuva on toki hyvin epäedullisesta kulmasta ja valaistuskaan ei imartele, mutta kauniista nuoresta naisesta on yleensä vaikea ottaa huonoa kuvaa. Katesta alkaa olla vaikea saada hyvä kuva.
Kuva parin viikon takaa. Kaunis on.
http://img.wennermedia.com/620-width/kate-middleton-90c693c3-3cc2-4ba7-…
Tuon juhlapäivän kuvia on photoshopattu todella paljon. Eron huomaa, kun vertaa kuviin, joita ei oltu käsitelty. Toki myös on tuoreet botoxit naamassa.
Kate ei käytä botoxia. Ei voisi vaikka tahtoisi. Kansa hermostuisi. Kuva eiliseltä.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3654872/Kate-recycles-shimmer…;
Välillä käyttää, välillä ei. Tukan pituuskin vaihtelee jatkeiden käyttämisen myötä.
Prinssi Edwardin vaimo Sophie on muuten oikeasti tyylikäs, hyväryhtinen ja terveenoloinen nainen. Hän tekee paljon työtä, pitää erinomaisia puheita ja on myös kahden lapsen äiti. Hänkin on ihan tavistaustainen.
Eikös Sophie aiheuttannut sen skandaalin kun toimittaja esitti sheikkiä ja kusetti Sophieta?Semmoista ei sentään Kate ole tehnyt.
Katella on omat mokansa, joista hän ei valitettavasti ole ottanut opikseen, koska on toistanut niitä. Katen kannattaisi ystävystyä Sophien lisäksi esim. Victorian kanssa. Ikävä kyllä Kate ja William pitävät ruotsalaisia huonompina kuninkaallisina.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähynyt yli 25-vuotiasta naista, jolla ei olisi kauheat rypyt silmien alla ainakin.
Jos jollain ei ole, pistäkääpä kuva. Ei teitä siitä tunnista kun voitte peittää sopivasti.
Laita itse kuva omista kauheista rypyistäsi, jos kerran näet niitä naamassasi niin selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku noin väittänyt?
Kaikilla 25 ja vähän ylivuotiailla ei muuten ole mitään kauheita ryppyjä edes silmien alla.
Kate näyttää ikäisekseen vanhalta, turha yrittää uskotella muuta.
Vanhemmalta kuin monet tuntemani 45-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itse kuva omista kauheista rypyistäsi, jos kerran näet niitä naamassasi niin selvästi.
Ei mulla ole.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla 25 ja vähän ylivuotiailla ei muuten ole mitään kauheita ryppyjä edes silmien alla.
Sun kannattais alkaa kysellä apua tuohon ikäkriisiin.
Ei ole normaalia pelätä ikääntymistä noin pakonomaisesti.
Äläkä väitä ettet olisi noiden mummopostien taustalla.
Tuollainen prinssi voi olla aika liukas tapaus aviomiehenä. Halukkaita naisia riittänee ympärillä seikkailuihin minkä lisäksi on rahaa ja suhteita, joiden avulla saa aina jonkun maaseutukartanon lainaksi, jos ei jaksa olla kotona perheen ja anopin kanssa. Voi väittää olevansa jossain perinnemenoissa kun oikeasti onkin lennähtänyt ties minne metkuilemaan. Perään ei kehtaa soitella ja kysellä ihmisiltä, koska juttu olisi pian otsikoissa. On vain pidettävä yllä kulisseja.
Toivon toki, että William on uskollinen ja rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole.
Olen mies.
Ota kuva vaimostasi tai naisystävästäsi tai vaikka siskostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies EI VOI tutkia noin tarkkaan tätä ketjua ja kirjoittaa noin naismaisesti :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole.
Olen mies.
Ota kuva vaimostasi tai naisystävästäsi tai vaikka siskostasi.
Haha, eli vänkäsin mummofetissimiehen kanssa :D
Arvasin sillä jos olisit ollut nainen, olisit alkanut haukkua miehiä vastineena tuohon kommenttiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä mummopostien? Olen aiemmin kommentoinut kerran tässä ketjussa ja tästä et voi päätellä mikä kommentti se oli.
Ihme tulkintoja täällä tehdään ja luullaan tiedettävän kuka minkäkin kommentin milloinkin laittaa.
Miten minulla on ikäkriisi jos tunnen 45-vuotiaita jotka näyttävät nuoremmalta kuin Kate?
Ja oikeasti, jos 25-vuotias on kauhean ryppyinen vaikka vain silmien alta ei se ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hoikka, mutta tuossa kuvassa näen väsyneen kahden pikkulapsen äidin. Huonosta ilmeestä, anteeksiantamattomassa valossa otettu kuva.
Kotona on Catherinen äidin lisäksi lastenhoitaja, yöhoitaja, kokki ja siivoajia. Lisäksi Catherinen mies tekee hyvin vähän töitä. Catherine itse näyttäytyy harvakseltaan julkisuudessa. Rahaa pitäisi olla riittävästi. Jotain muuta tuossa on taustalla kuin kahden pikkulapsen hoitaminen. Veikkaan väärää alanvalintaa.
Se on siivooja. Ei siivoaja.
Siivoa sinä niitä lattioita, tarvii nipottaa täällä kun ammattinimike mene täysin oikein.
Pohdinnan määrästä päätellen tuntuu olevan varsin keskeinen ongelma täällä. Kukahan se Kate Middleton muuten on? Varmaan jotain niitä Englannin kuningasperheen jäseniä kaiketi.On se niin riuduttavaa,niin riuduttavaa... Couldn't care less, though..not my concern at all..
Ok. Olen sitten paljon nuorempi kuin olen luullut. Sopiihan sekin.