Kuka ei halua että totuus Kate Middletonin riutumisesta tulisi julki?
Vielä on paljon myytävänä juttuja kuninkaallisista, joilla ei muka ole ongelmia. Tämä ei näytä terveeltä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/12/19/352E2D0300000578-3637422-i…
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten piiiitkä yläkroppa tuolla Katella etenkin, kun ottaa huomioon, että on korkokengät jalassa.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/22/21/3590495A00000578-3654872-i…
Puku vielä oikein korostaa noita mittasuhteita.
Eihän ylävartalo yhtään pitkä, vaan juuri sopiva ja kaunismuotoinen. Te olette vain kateellisia, koska Katella on täydellinen vartalo ja itse ette ole nähneet varpaitanne enää vuosiin mahanne yli.
Minulla on täsmälleen sama kropan rakenne, mutta katsokaa nyt kuvaa.. Kädet näyttävät kämmennistä isoille koska ? Niin juuri. Vielä Kate heiluu muttei pitkään. Ehkä eivät juuri tästä syystä edusta? Kamalaa katsoa itse kokeneena vierestä, ei tod kuninkaallisen tasolla kokeneena, mutta nämä kuvat, joita itsestäni vihaan. Huh. Se on kipeä.
Varmasti on ollut häikkää ennenkin, koska hän aina välillä on ollut pitkiä aikoja poissa julkisuudesta. Syy taas lienee sellainen, ettei sitä voi kertoa, koska he jostain syystä häpeävät asiaa. Jos se on mielenterveysongelma, niin häpeäminen on ristiriidassa sen kanssa, että he ovat julkisesti vaatineet, että mielenterveysongelmista puhuttaisiin avoimesti, koska mielenterveys on osa ihmisen terveyttä. Avoimuus on muutenkin tätä päivää. Julkisissa viroissa olevien oletetaan kertovan terveydentilastaan. Vaihtoehto on se, että sanoutuu irti. Nuo kaksi eivät taida vain uskaltaa, kun Elizabeth on vielä elossa, tai sitten edut houkuttelevat liikaa. Velvollisuudentuntoa ei liiemmin ole näkynyt.
Olen samanpituinen ja arvioisin, että kymmenisen kiloa painavampi kuin Kate. Pää ja kädet ovat isot verrattuna vartaloon. Palstan tuomion mukaan olen jättimäinen hevosenpuolikas, jonka pitäisi ymmärtää pysyä pois julkisilta paikoilta, ettei sirojen av-mammojen verkkokalvot räjähdä.
Ilta-Sanomatkin uutisoi Williamin eilisestä vitsistä, josta valitettavasti vain tulee sellainen olo, että siinä on totuutta mukana. Laihanahan ainakin Kate on pysynyt.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-2000001206978.html
Jos nämä kaksi joskus kertovat avio-ongelmista, niin tällaiset kuvat kaivetaan taatusti esiin:
http://is.mediadelivery.io/img/628/352a2855bdc84230bf6d22d4dfdee616.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten piiiitkä yläkroppa tuolla Katella etenkin, kun ottaa huomioon, että on korkokengät jalassa.
Eihän ylävartalo yhtään pitkä, vaan juuri sopiva ja kaunismuotoinen. Te olette vain kateellisia, koska Katella on täydellinen vartalo ja itse ette ole nähneet varpaitanne enää vuosiin mahanne yli.
Minulla on täsmälleen sama kropan rakenne, mutta katsokaa nyt kuvaa.. Kädet näyttävät kämmennistä isoille koska ? Niin juuri. Vielä Kate heiluu muttei pitkään. Ehkä eivät juuri tästä syystä edusta? Kamalaa katsoa itse kokeneena vierestä, ei tod kuninkaallisen tasolla kokeneena, mutta nämä kuvat, joita itsestäni vihaan. Huh. Se on kipeä.
Mä en nyt kässsää tuota alinta kommenttia isoista käsistä jne. Mitä oikein tarkoitat? Oon kyllä just herännyt ja tarvitsisin varmaan avustajaa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt kässsää tuota alinta kommenttia isoista käsistä jne. Mitä oikein tarkoitat? Oon kyllä just herännyt ja tarvitsisin varmaan avustajaa täälläkin.
En ole tuo, jolta kysyt, mutta kämmenet näyttävät lapioilta, jos ja kun on kovin laiha, samalla tavalla kuin pää näyttää suhteettoman isolta. Oikeastihan Katen kämmenet ja pää ovat ihan normaalin kokoiset. Vanhoista kuvista näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kädet näyttää isoilta on kroppa aika pikkunen .. Huomenta!
Aika häijy heitto Williamilta, ja vielä julkisuudessa. Jos kotona on sama tai astetta rankempi meno, syy Catherinen laihuuteen taitaa olla selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Aika häijy heitto Williamilta, ja vielä julkisuudessa. Jos kotona on sama tai astetta rankempi meno, syy Catherinen laihuuteen taitaa olla selvillä.
Eipä ollut eka kerta, kun William vinoili Katelle julkisuudessa. Helliä eleitä ei ole juuri näkynyt. Ei suukkoja, ei halauksia moneen vuoteen. Pääsiäisenäkin William meni yksin Afrikkaan Jeccan häihin. Aiemmin oli Espanjassa metsästämässä Jeccan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä kauniiden nuorten naisten nokkimisessa on varmaan ainakin osittain kyse kateudesta.
On tietty naistyyppi, jonka mielestä Diana oli niin paljon kauniimpi kuin Catherine ja Victoria paljon paremman näköinen kuin Madeleine. Ja totta kai myös Emma Thompson ja Barbra Streisand ja Meryl Streep ovat erityisen kauniita. Yleensä tätä kauneutta vielä täsmennetään sanalla "karisma".
Pistetään nyt käsitteet kohdalleen. Thompson ja Streep ovat minunkin mielestäni hyviä näyttelijöitä. Victoriasta tulee heittämällä parempi hallitsija kuin veljestään olisi tullut, ja hän epäilemättä pelastaa koko Ruotsin monarkian. Diana teki paljon arvokasta työtä, vaikka lopettikin hyväntekeväisyyden suurimmalta osalta luovuttuaan arvonimestään.
Mutta onko se kauneutta? Pitäisittekö näitä naisia nimenomaisesti kauniina, jos ette olisi koskaan nähneet heitä?
Avaisitko hukan mitä tarkoitat että kyse on kateudesta?
Ja mikähän se tietty naistyyppi on jota tarkoitat? Itse pidän Catherinea kauniimpana kuin Dianaa, Victoriaa kauniimpana kuin Madeleinea, Meryl Streep on minusta kaunis, Barbra Streisand ei, eli mitä naistyyppiä edustan ja miten mahdollinen kateuteni ilmenee?
Catherine on kaunis mutta ikäistänsä vanhemman näköinen ja aivan liian laiha. Todellakin vaikuttaa että ei ole enää onnellinen.
Onko sen toteaminen nokkimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä kauniiden nuorten naisten nokkimisessa on varmaan ainakin osittain kyse kateudesta.
On tietty naistyyppi, jonka mielestä Diana oli niin paljon kauniimpi kuin Catherine ja Victoria paljon paremman näköinen kuin Madeleine. Ja totta kai myös Emma Thompson ja Barbra Streisand ja Meryl Streep ovat erityisen kauniita. Yleensä tätä kauneutta vielä täsmennetään sanalla "karisma".
Pistetään nyt käsitteet kohdalleen. Thompson ja Streep ovat minunkin mielestäni hyviä näyttelijöitä. Victoriasta tulee heittämällä parempi hallitsija kuin veljestään olisi tullut, ja hän epäilemättä pelastaa koko Ruotsin monarkian. Diana teki paljon arvokasta työtä, vaikka lopettikin hyväntekeväisyyden suurimmalta osalta luovuttuaan arvonimestään.
Mutta onko se kauneutta? Pitäisittekö näitä naisia nimenomaisesti kauniina, jos ette olisi koskaan nähneet heitä?
Avaisitko hukan mitä tarkoitat että kyse on kateudesta?
Ja mikähän se tietty naistyyppi on jota tarkoitat? Itse pidän Catherinea kauniimpana kuin Dianaa, Victoriaa kauniimpana kuin Madeleinea, Meryl Streep on minusta kaunis, Barbra Streisand ei, eli mitä naistyyppiä edustan ja miten mahdollinen kateuteni ilmenee?
Catherine on kaunis mutta ikäistänsä vanhemman näköinen ja aivan liian laiha. Todellakin vaikuttaa että ei ole enää onnellinen.
Onko sen toteaminen nokkimista?
Itse ihailin Dianaa suunnattomasti pikku tyttönä, kirjastossa katselin englanninkielisiä aikakauslehtiä, jotta näkisin Dianan kuvia. Hänen tyylissä, ilmeissä, hymyssä, oli jotain aivan magneettista. Dianan kauneus oli kokonaisvaltaista. En saavuta mitään sellaista, kun katson Katen kuvia. Tekeekö se minusta kateellisen?
Hohhoijaa. Siis jos esität negatiivista kritiikkiä jostain Kate Middletonista, olet kateellinen ja ruma ja varmaan lihavakin. Mutta jos haukut toisia keskustelijoita, olet älykäs ja oikeassa.
Tätä av-logiikkaa...
Ehkä nämä prinsessat haluavat kontrolloida edes jotain omassa elämässään; syömisiään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä yläkroppa= lyhyet jalat. Katella on todellakin lyhyet jalat. Se on hauskaa, kun puhutaan pitkistä sääristä, kun painelee korkkareilla menemään. Hänellä ei ole pitkät sääret. Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa näkeekö joku varpaitaan tai ei ja koska viimeksi. Lyhyet jalat on ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nämä prinsessat haluavat kontrolloida edes jotain omassa elämässään; syömisiään.
Voi hyvinkin olla juuri noin. Kenties se on prinsessan ainoa oma projekti, varsinkin jos ei ole ollut omaa uraa tai omia ystäviä. Tai sitten he kiristävät tietoisesti tai tiedostamattaan: huomaa minut tai kuihdun pois. Jos mies ei vaikkapa ole seksuaalisesti enää niin aktiivinen, vaimo osoittaa mieltään laihtumalla (jotkut lihovat). Kyse voi olla myös avunhuudosta: jos ei voi tai saa sanoa mitään, voi antaa fyysisiä merkkejä pahasta olosta. Tai ehkä taustalla on tarve miellyttää, jos puoliso on sanonut, että pitää hoikista naisista. Lihominen on tällöin pelottavaa, etenkin jos epäilee miehen rakkauden kestävyyttä.
Tai voi olla ihan omaa kypsymättömyyttäkin, että näkee vain kaksi mahdollisuutta: olen joko laiha tai lihava, välimuotoa ei ole. Laihuuttahan myydään uutena normaalina. Etenkään nuoret eivät tajua, miten manipuloituja kuvat ovat ja miten laihuuden myyminen on tuottoisaa bisnestä. Laihuudessa voi kuitenkin mennä pahasti överiksi ja minäkuva vioittuu. Ei näe enää peilistäkään, miltä oikeasti näyttää tai vahtii jokaista suupalaansa.
Valitettavasti Kate antaa itsestään epäkypsän vaikutelman. En voi kuvitella, että hän kertoisi missään oikeasta elämästään ja olisi siten aito esikuva nuorille naisille. Mitä hän yleensä voisi neuvoa? "Älkää tehkö niin kuin minä, vaan huolehtikaa ihmissuhteistanne, hankkikaa työpaikka, älkää yrittäkö miellyttää poikia kaikessa, matkustelkaa ja tutustukaa erilaisiin kulttuureihin, lukekaa kirjoja, nauttikaa vapaudestanne, älkää olko vain pintaa, muistakaa syödä..." Mahdotonta ainakin monta vuotta vielä.
Minusta se on itsestään selvää, että jos on niin laiha, että rasvaa ei ole kropassa juuri lainkaan, niin eihän sitä sitten ole naamassakaan. Lapsena/nuorena kasvoissa on ns. lapsenpyöreyttä, mutta kun se on kadonnut, kasvoista tulee luisevat ja ryppyiset. Kasvot kaunistuisivat painoa kasvattamalla (rasvaa, ei lihasta eli bodaaminen ei auta), mutta kun laihuus on tärkeämpää, niin minkäs teet... Monet filmitähdet ja "täydelliset naiset" ovat kamalan näköisiä naamasta jo alta nelikymppisinä, kun painoindeksi on alipainoisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on itsestään selvää, että jos on niin laiha, että rasvaa ei ole kropassa juuri lainkaan, niin eihän sitä sitten ole naamassakaan. Lapsena/nuorena kasvoissa on ns. lapsenpyöreyttä, mutta kun se on kadonnut, kasvoista tulee luisevat ja ryppyiset. Kasvot kaunistuisivat painoa kasvattamalla (rasvaa, ei lihasta eli bodaaminen ei auta), mutta kun laihuus on tärkeämpää, niin minkäs teet... Monet filmitähdet ja "täydelliset naiset" ovat kamalan näköisiä naamasta jo alta nelikymppisinä, kun painoindeksi on alipainoisen puolella.
Kate on lisäksi treenannut väärin. Jos treenaa kaikkia lihaksia tasapuolisesti, ei mene tuollaiseen kumaraan. Nyt hänellä ei pysy pää kunnolla pystyssä, mutta Kate ei kaiketi uskalla treenata niskaa, ettei se paksuntuisi. Noh, hänellä olisi mahdollisuus saada neuvoja ihan kaikessa, mutta kai hän on liian yksityisyyshakuinen ja epävarma luottaakseen kehenkään.
Kate tietää maailman menosta ja asioista niin hirvittäviä juttuja ettei meinaa kestää.
Minulle tulee tuosta brittihovista sellainen mielikuva, että kun perilliset on saatu, siis nyt George ja oliko tyttö Charlotte, ja aikoinaan William ja Harry, niin kruununperijän puolison elämä tehdään pikku hiljaa mahdollisimman kurjaksi, jotta päästäisiin lopulta eroon, niin kuin Diana on hyvä esimerkki, hänhän ei ollut ikinä kuningattaren suosiossa ja Charlesin touhut Camillan kanssa tiedetään, ja nyt Katella alkaa näkyä jonkinlaista oireilua, jotain tuossa hovissa on pahasti pielessä.