Kuka ei halua että totuus Kate Middletonin riutumisesta tulisi julki?
Vielä on paljon myytävänä juttuja kuninkaallisista, joilla ei muka ole ongelmia. Tämä ei näytä terveeltä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/12/19/352E2D0300000578-3637422-i…
Kommentit (738)
Melko luikku look tänään ja tuolla alla siis vielä sisävaatteet:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/04/05/12/3EF6FA6300000578-4382112-i…
Liika laihuus ei kaunista ketään +30v.
Alkaa vain näyttämään kuivan kesän oravalta. Katelle +5kg ei tekisi pahaa ja silti olisi tosi hoikka.
Näyttää ihmiseltä joka ei saa ollenkaan edes hyviä rasvoja...oliiviöljyä ja lohta lisää ruokavalioon niin ei näyttäisi noin kuivalta.
Kivan näköinen nainen niin kuin siskonsakin. Vähän ei-edustava kuva tietysti, mutta ei hän mitenkään liinan laiha ole.
Arkivaatteissa:
https://gq-images.condecdn.net/image/lmALDb2MVqM/crop/810
Hirveä ja suorastaan aavemainen kuva muuten. Toinen lapsista hymyilee ilmeisesti lastenhoitajalle. Kuva liittyy haastatteluun, jossa William sanoo, ettei halua poikansa kasvavan muurien takana. No, sellaisen takana on otettu ainakin "sympaattinen" perhekuva :D
Onko silmien alla fillerin jämiä vai tikkien arpia?
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/07/13/21/424F1B6700000578-4691944-T…
Nyt näyttäisi olevan kyllä hyvinvoiva vaikka onkin hoikka.
Oli yliopistoaikanaan selvästi pyöreämpi eli ei ole luontaisesti noin hoikka.
Liikaa laihuus vanhentaa naamaa jo nelikymppisestä alkaen. Viis-kuuskymppisenä alkaa näkyä elämäntapa. Raitis ja tupakoimaton ja auringonottoa vältellyt on nuorempi ihostaan.
Arvostetuimman kuninkaallisten mittauksissa Ellu ensimmäinen. Toisena Meghan ja Harry. Kolmantena heidän jälkeen Viljami ja Kate. Näiden jälkeen muut kuninkaalliset. Ei haitannut vaikka H ja M muuttivat pois. 😂
Vierailija kirjoitti:
Arvostetuimman kuninkaallisten mittauksissa Ellu ensimmäinen. Toisena Meghan ja Harry. Kolmantena heidän jälkeen Viljami ja Kate. Näiden jälkeen muut kuninkaalliset. Ei haitannut vaikka H ja M muuttivat pois. 😂
Toivottavasti Kate ei tästä pahoita mieltään että laihtuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Aika yllättävä tulos. Tai sitten mielikuvani heistä on AV-palstan värittämä, luulin että heitä inhotaan maailmalla niin kuin täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Aika yllättävä tulos. Tai sitten mielikuvani heistä on AV-palstan värittämä, luulin että heitä inhotaan maailmalla niin kuin täälläkin.
Ei tokikaan. Harry on töitten tiimoilta esim. kaveerannut monta vuotta Jil Bidenin kanssa. Kun Jill tapsi katen kysyi hän Lilibet Dianasta. Kate sanoi "toivon hänelle kaikkea hyvää. En voi odottaa tapaamistani. Toivottavasti pian." Sen näkee sitten koska uskaltavat koronan vuoksi noin pienen kanssa matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen tietoni muista kuin vauva lähteistä. Nämä jutut ovat joskus hieman väriteltyjä.
Mulla oli ihan samanlainen kroppa kun painoin n.53kg ja pituutta 170cm. Siis ihan samanlainen. Ja ei mulla mitään syömishäiriötä ollut!
Kasvoista Kate näyttää kyllä tosi väsyneeltä. No, onhan hän kai jotain kohta 40v ja kolme pientä lasta. Eikä siinä kaikki, hänellä on tuo edustustyökin tuossa samalla.
Ja oikeesti eikö tää kehonsheimauskielto koske laihoja? Että vaan lihava saa olla kehopositiivinen. Poistettiinko aiempi ketju koska tää naurettava kaksoisstrandardi tuotiin esiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai sitten ainoa, jonka mielestä Kate näyttää ihan normaalille. Ei alipainoiselle, eikä anorektiselle eikä edes kamalan väsyneellekään.
Mutta mä olenkin itse ollut aina hoikka ja hentoluinen ja mun hiuksetkin alkoi harmaantumaan jo 36 vuoden kieppeillä.
Katen kohdalla kyse on kuitenkin laihtumisesta. Hän ei ole luonnostaan siro tai hento, vaan normaali.
Minunkin mielestäni hän on nytkin kyllä ihan normaali. Oikeasti, ei tuo kroppa näytä pahalta. Naama vain näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tämän mittauksen virallinen nimike on : Kuninkaallisten perheenjäsenten arvostetuimpien korkean profiilin lista. 🥇🥈 🥉
Pää hiuksineen on leveämpi kuin lantio:
http://katemiddletonreview.com/wp-content/uploads/2017/03/Kate-arrives-…
Itse en korostaisi latuskaa ja poikamaista lantiota noin, vaikka en ole enää ihan yhtä kapea kuin Kate. Olen pyöristynyt jonkin verran, vaikka en ole edes synnyttänyt toisin kuin Kate.