Helsingin Sanomissa nauretaan taas köyhille, ei mitään uutta auringon alla
Nämä todellisuudesta vieraantuneet median äänitorvet, toimittaja ja muut pellet aika ajoin paljastavat todelliset karvansa. Samat ihmiset jotka suureen ääneen julistaa oikeudenmukaisuutta ja solidaarisuutta eivät ikinä koe, että suomalaisten köyhien kohdalla näin pitäisi tehdä. Heille suomalaiset vähäosaiset ovat jatkuvan pilkanteon ja naureskelun kohde.
Kuvottavia ihmisiä joita kohtaan en tunne muuta kuin syvää halveksuntaa.
http://masik.puheenvuoro.uusisuomi.fi/218827-helsingin-sanomissa-nauret…
Kommentit (72)
Oikeastaan luin tuon puheena olleen hesarin kolumnin ja se oli harvinaisen hauska ja osuva ollakseen hesarin kolumni (sorry :P )
Mielenosoittaminen on nykyään lähinnä pönötystä ja patsastelua vastaavaa teatteria. Suurimmat mielenosoitukset on keränneet unelmaporukka ja sen jälkeen ay-liike. Molemmat ns. mielenosoitukset ovat olleet pelkkää teatteria.
Oikeat ongelmat ei kiinnosta juuri ketään koska suurella osalla kansasta menee hyvin ja he eivät edes halua tietää sen kansanosan ongelmista joilla ei mene hyvin. Ovat varmaan itse tehneet jotain jonka vuoksi ovat ansainneet ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan luin tuon puheena olleen hesarin kolumnin ja se oli harvinaisen hauska ja osuva ollakseen hesarin kolumni (sorry :P )
Mielenosoittaminen on nykyään lähinnä pönötystä ja patsastelua vastaavaa teatteria. Suurimmat mielenosoitukset on keränneet unelmaporukka ja sen jälkeen ay-liike. Molemmat ns. mielenosoitukset ovat olleet pelkkää teatteria.
Oikeat ongelmat ei kiinnosta juuri ketään koska suurella osalla kansasta menee hyvin ja he eivät edes halua tietää sen kansanosan ongelmista joilla ei mene hyvin. Ovat varmaan itse tehneet jotain jonka vuoksi ovat ansainneet ongelmansa.
Kirjoitus oli pumpulissa elävän nulikan muka oivaltava älyllisen epärehellisyyden oksennus. Ylhäältä päin julistettua moraalisaarnaa pikkupojalta joka luulee olevansa jotain aatelistoa.
Hän kokee oikeudekseen naureskella ihmisten hädälle ja asioille joista hän ei tiedä mitään. Menisi naureskelemaan niihin mielenosoituksiin, mutta tuskinpa siihen on pokkaa, on turvallisempaa kirjoitella noita mukaälykkäitä oksennuksiaan jostain kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä kukin nyt ansaitsee. Perheenjäsenen kuoleman työtehtävissä, perinnön, aivohalvauksen, läheisen terveysongelmat, syntymisen hyvään perheeseen.
Mut, elämä on.
Mun mielestä tuo Hesarissa julkaistu Oskari Onnisen kolumni oli todella hyvin kirjoitettu ja sisälsi painavaa asiaa, vaikka olikin vähän kieli poskessa kirjoitettu.
Olin oikeastaan eri mieltä vain Oreo-kekseistä. Mun mielestä ne ei ole kovin hyviä, kyllä kotimaiset Fazerin Dominot hakkaa ne ihan 6-0.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä kukin nyt ansaitsee. Perheenjäsenen kuoleman työtehtävissä, perinnön, aivohalvauksen, läheisen terveysongelmat, syntymisen hyvään perheeseen.
Mut, elämä on.
Oletko viime vuosina nähnyt montakin suurmielenosoitusta mainitsemistasi aiheista vai luitko kommentista vain viimeisen lauseen ja päätit ruveta nillittämään siitä?
Kaffepulla kirjoitti:
Mun mielestä tuo Hesarissa julkaistu Oskari Onnisen kolumni oli todella hyvin kirjoitettu ja sisälsi painavaa asiaa, vaikka olikin vähän kieli poskessa kirjoitettu.
Olin oikeastaan eri mieltä vain Oreo-kekseistä. Mun mielestä ne ei ole kovin hyviä, kyllä kotimaiset Fazerin Dominot hakkaa ne ihan 6-0.
Eli olet idiootti, näitä hyväosaisten tilattuja kolumneja hurrataan tajuamatta mistä ne kumpuaa. Hyvä että sinullakin on hauskaa, mille seuraavaksi ajattelitte naureskella, kehitysvammaisille? Älkää nyt päin naamaa sentäs naurako, kirjoittakaa joku mukaälykkäs ja nokkela kirjoitus johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Eli olet idiootti, näitä hyväosaisten tilattuja kolumneja hurrataan tajuamatta mistä ne kumpuaa. Hyvä että sinullakin on hauskaa, mille seuraavaksi ajattelitte naureskella, kehitysvammaisille? Älkää nyt päin naamaa sentäs naurako, kirjoittakaa joku mukaälykkäs ja nokkela kirjoitus johonkin.
Sorry mutta trollauksesi happani koska yrität aivan liikaa ja kadotit uskottavuutesi.
Tämä kirjoittaja on keskenkasvuinen nulikka jonka suurin saavutus on Cheekin levyarvostelun kirjoittajaminen, josta hän sai hetken kuuluisuutensa. Mitään kompetenssia hänellä ei ole kirjoittaa yhteiskunnallisista asioista.
Menkää köyhät töihin, siitä sitä rahaa saa.
Moni ei ehkä tajunnut Oskari Onnisen pointtia.
Eli hän kirjoitti siis siitä, että Suomessa mieltään osoittavat yleensä ne, joilla menee jo valmiiksi hyvin. Ja minusta se on ihan totta. Onninen mainitsi esimerkkinä nämä aivan poskettomia maataloustukia repivät maanviljelijät traktorimarsseineen.
Onninen sanoi itse olevansa valmis mielenosoitukseen, jossa kannatetaan ansiosidonnaisen leikkaamista.
Hän puhui siitä, että nykyisellä systeemillä olisi mahdollista huolehtia köyhistä, mikäli tulonsiirrot tehtäisiin oikeudenmukaisesti ja järkevästi. Mutta nykyään vain hyväosaiset pitävät meteliä eduistaan. Eli saavutetuista eduista ei tingitä jne.
Minusta tuossa ei missää kohtaa halveksittu köyhiä, en nähnyt tuossa kolumnissa mitään sellaista.
🇺🇦🇮🇱
Tässä julistetaan luokkasotaa ja luodaan vastakkainasettelua, ylimielinen naureskelu muille ja koska mielenosoitukset eivät ole yltyneet vielä suurmellakoiksi on niille turvallista naureskella. Mitäpä jos ne yltyvät joskus yleislakoksi ja mellakoiksi, naurattaako vielä silloinkin kun pysäytetään koko Suomi ja ihmiset mellakoi kaduilla.
Haluaako nämä ihmiset luokkasotaa? Onko näiden ihmisten tarkoitus ärsyttää suomalaisia niin pitkään kunnes siihen reagoidaan niin, että tuntuu. Jos haluaa mellakoita ja lakkoja, kannattaa jatkaa tällä linjalla sillä ennenpitkää sitä saa mitä tilaa, ei ihmisten kärsivällisyys loputtomiin kestä.
Alkaa olemaan nuo Hesarin jutut jo Tuomas Enbuske tasoa, kuka ottaa enää valtamedian todesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan: "pysykää kotona ja köyhänä köyhät, että minä vaikutan rikkaammalta".
Kaffepulla kirjoitti:
Onninen mainitsi esimerkkinä nämä aivan poskettomia maataloustukia repivät maanviljelijät traktorimarsseineen.
Huom. tämä tuki ei ole vastikkeetonta eikä myöskään posketonta kustannuksiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Olet asian ytimessä. Esim. sak:n suurmielenosoituksessa työssäkäyvät kermaperseet kiukuttelivat että heiltä ei saa ottaa senttiäkään vaikka maa menisi konkurssiin eli sak:ta ei kiinnosta pätkääkään se että maassa ei riitä töitä ja hyvinvointia kaikille ja köyhät työttömät pysykööt köyhinä työttöminä kunhan ay-väen etuuksiin ei kosketa. Todellista köyhien asian ajamista? Solidaarisuutta? Molempia termejä ay-liikkeen oma poliittinen puolue eli demarit tulee taatusti surutta käyttämään seuraavissakin vaaleissa.
Sama ongelma on viimevuoden toisessa suuressa mielenosoituksessa eli unelmamielenosoituksessa jossa hyvinvoivat kermaperseet kävivät näyttämässä että he ovat hyviä ihmisiä, vitut köyhistä.
Työttömien mielenosoituksissa porukkaa tuppaa olemaan joitain satoja tai korkeintaan muutama tuhat.
Eli olen samaa mieltä hesarin kolumnistin kanssa, mielenosoitukset on pääasiassa pelkkää patsastelua ja showta.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Moni ei ehkä tajunnut Oskari Onnisen pointtia.
Eli hän kirjoitti siis siitä, että Suomessa mieltään osoittavat yleensä ne, joilla menee jo valmiiksi hyvin. Ja minusta se on ihan totta. Onninen mainitsi esimerkkinä nämä aivan poskettomia maataloustukia repivät maanviljelijät traktorimarsseineen.
Onninen sanoi itse olevansa valmis jopa mielenosoitukseen, jossa kannatetaan ansiosidonnaisen leikkaamista. Sinä et tajunut pointtia, sen näkee sinun kommenteista. Olet ilmiselvästi tyhmä ja helposti manipuloitavissa ja johdateltavissa. Jokainen ihminen jolla on edes hieman älynlahjoja tajuaa mistä on kyse näissä kirjoituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä julistetaan luokkasotaa ja luodaan vastakkainasettelua, ylimielinen naureskelu muille ja koska mielenosoitukset eivät ole yltyneet vielä suurmellakoiksi on niille turvallista naureskella. Mitäpä jos ne yltyvät joskus yleislakoksi ja mellakoiksi, naurattaako vielä silloinkin kun pysäytetään koko Suomi ja ihmiset mellakoi kaduilla.
Haluaako nämä ihmiset luokkasotaa? Onko näiden ihmisten tarkoitus ärsyttää suomalaisia niin pitkään kunnes siihen reagoidaan niin, että tuntuu. Jos haluaa mellakoita ja lakkoja, kannattaa jatkaa tällä linjalla sillä ennenpitkää sitä saa mitä tilaa, ei ihmisten kärsivällisyys loputtomiin kestä.
Suomessa ei edes ole rikkaita kuin kourallinen. Täällä on isoin osa tavallista kansaa, ihan työssäkäyviä keskituloisia ja sitten on sossun rahoilla makaavia "köyhiä" joilla on maailman paras sosiaaliturva, eli käytännössä melkein samat nettotulot kuin nillä työssä käyvillä. Ilmainen koulutus ja terveydenhoito kaikille.
Ja sä saarnaat täällä jotain luokkasotaa?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Olet asian ytimessä. Esim. sak:n suurmielenosoituksessa työssäkäyvät kermaperseet kiukuttelivat että heiltä ei saa ottaa senttiäkään vaikka maa menisi konkurssiin eli sak:ta ei kiinnosta pätkääkään se että maassa ei riitä töitä ja hyvinvointia kaikille ja köyhät työttömät pysykööt köyhinä työttöminä kunhan ay-väen etuuksiin ei kosketa. Todellista köyhien asian ajamista? Solidaarisuutta? Molempia termejä ay-liikkeen oma poliittinen puolue eli demarit tulee taatusti surutta käyttämään seuraavissakin vaaleissa.
Sama ongelma on viimevuoden toisessa suuressa mielenosoituksessa eli unelmamielenosoituksessa jossa hyvinvoivat kermaperseet kävivät näyttämässä että he ovat hyviä ihmisiä, vitut köyhistä.
Työttömien mielenosoituksissa porukkaa tuppaa olemaan joitain satoja tai korkeintaan muutama tuhat.
Eli olen samaa mieltä hesarin kolumnistin kanssa, mielenosoitukset on pääasiassa pelkkää patsastelua ja showta.
Ei mitään lisättävää tähän.
🇺🇦🇮🇱
Kaikki hyväosaiset pois Suomesta viemästä meidän köyhien rahoja! Sitten on hyvä olla, kun jokainen yli 4000 kuussa tienaava on muuttanut maasta pois.
Suosittelen ihmisiä boikotoimaan Helsingin Sanomia ja perumaan tilauksensa. Haluatko tukea tuollaista julkaisua joiden mielestä ihmisten vaikeudet, köyhyys ja kurjuus on vitsi mille nämä itsensä eliittiin ylentäneet pellet voivat kahvipöydissä naureskella.
Isketään sinne mihin se sattuu eniten eli lompakkoon, katsotaan rupeaako hymy hyytymään heiltäkin viimeistään seuraavien yt neuvottelujen aikana.