Toivotko, että Sanni GL saa jatkaa opetusministerinä?
Kommentit (15)
Njet. Ei jatkoon. Buu. Ei, ei, ei. Non, nein, nee.
Hiukan lyhyessä ajassa plösähtänyt ministeriakoinaan. Minun puolestani saa jatkaa koska muuten tulee huoli hallituksen vaginatasapainosta.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan lyhyessä ajassa plösähtänyt ministeriakoinaan. Minun puolestani saa jatkaa koska muuten tulee huoli hallituksen vaginatasapainosta.
Olen pettymyksekseni huomannut, ettei vaginatasapaino olekaan niin hyvä juttu.
Palikka koko ämmä ei osaa mitää ja tekee niin kuin muut sanoo ei yhtää omaa munaa sillä tehdä omia asioita millään tavalla.
Uutisissa sanottiin, että saa jatkaa. Huoh!
Mikähän hinku nykyisin on nimittää ministereiksi ihan kokemattomia ensimmäisen kauden kansanedustajia. Nyt sellainen nimitettiin Toivakan tilalle. Oliko se Mykkänen?
Oli selvää jo etukäteen että Sanni saa jatkaa. Orpon lausunnoista pystyi tuon asian lukemaan jo rivien välistä aiemmin, myös Grahn-Laasonen itse vaikutti aika itsevarmalta. Mykkänen on ollut aika paljon esillä viime aikoina joten en siinä mielessä ihmettele valintaa.
Olisiko ollut parempi jos tilalle olisi tullut joku muu toistelemaan, että päätökset on tehty edeltäjän toimesta, ei hän niille mitään voi.
En tietenkään toivo, mutta Suomen kaltaisessa maassa minkälainen palikka tahansa voi saada ministerin pallin kunhan tietää ketä nuoleskella ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pettymyksekseni huomannut, ettei vaginatasapaino olekaan niin hyvä juttu.
Ei se ole ollutkaan, mutta silti tärkeä valintaperuste viime vuosikymmeninä. Kun liian suureksi painolastiksi noussut veroparatiisi-Toivakka sai lähteä niin ei kai sieltä nyt lisää naisia voi pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on hyvä muutenkin valita ministereiksi vakaan hallitustyöskentelyn takuuihmisiksi, koska heillä ei kovin pienestä pallit heilu.
Jos minä saisin päättää niin ei jatkaisi.