Lue keskustelun säännöt.
Onko teistä yhtään reppanamaista??? Työkaveri miehellä on yhdellä autotallin seinän sivulla rivissä kehyksissä joka ikinen autonsa kuvia, kaikkia romuja myöten ja sitten on äskettäin pistänyt uusimman auton kuvan!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä idea! Vois vaikka toteuttaa. Meillä on kuvat tallessa kaikista autoista, mitä meillä on viimeisen 20 vuoden aikana ollut. Oisi hauskaa tulostaa ne ja laittaa kuvat kehyksissä autotalliin riviin.