Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysitkö puolison silloin kun halusit?

Vierailija
20.06.2016 |

Vai jouduitko olemaan vastentahtoisesti sinkkuna? Vai elelitkö vain miettimättä asiaa paljonkaan ja sitten jossain vaiheessa joku sopiva osui kohdalle?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelin onnellisena sinkkuna harrasten huonoja yhden yön suhteita, kun eräs kaveri tarttui vahingossa mukaan. Nyt kuusi vuotta yhdessä ja puolitoistavuotias lapsi.

Vierailija
2/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elelin onnellisena sinkkuna harrasten huonoja yhden yön suhteita, kun eräs kaveri tarttui vahingossa mukaan. Nyt kuusi vuotta yhdessä ja puolitoistavuotias lapsi.

Sama homma, mutta kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Tätä miestä ennen ei seurustelu minua kiinnostanut. Olin 25, kun tavattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin monta vuotta vastentahtoisesti sinkku, ennen kuin tapasin mieheni.

Vierailija
4/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen meni monta vuotta, oli säätöjä ja sain turpiini aika pahastikin (henkisesti siis) eli en ollut vapaaehtoisesti sinkkuna. Ehdin jo vakuuttua, ettei minua kukaan huoli ja tulen elämään koko elämäni yksin. Mutta sitten 25-vuotiaana tapasin nykyisen puolisoni ja kohta 10v yhdessä :)

Vierailija
5/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt, vaikka olen ollut kolme vuotta sinkkuna. Edellisellä kerralla 32-vuotiaana oli helppoa ja vaihtoehtoja olisi ollut useampikin, mutta tein väärän valinnan ja 35-vuotiaana olin ilmeisesti muuttunut jo liian vanhaksi. Olen lapseton.

Vierailija
6/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaisin, en ole täysi-ikäisenä ollut sinkku. En ole koskaan asunut yksin.

Vierailija
7/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-30 vuotiaana olin sinkku vasten tahtoani. Etsin potentiaalista puolisoa ja haaveilin perheestä. Nyt olen antanut periksi ja ymmärrän, ettei perhe-elämä ole minua varten. 33-vuotias mies on liian vanha hankkimaan perhettä...

Vierailija
8/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä päätin, että nyt pitää löytyä mies ja niin mä menin ja etin ja löysin. Puolison löytyminen on ihan itsestä kiinni. Pitää olla itse aktiivinen ja lähteä liikkeelle.

Vierailija
9/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ja aika nopeastikin. Edellissyksynä olin eronnut avomiehestä, sitten talven ihan omasta tahdostani pysyin sinkkuna ja kun halusin taas seurustella kävin yhden kevään aktiivisesti treffeillä ja olin muutenkin aktviinen muuallakin kiinnostavia miehiä kohtaan. Juhannuksena oli heila, jonka kanssa asun nykyään. 

Musta on kummallista, että monet oikeasti ajattelee, että "se oikea vaan tulee vastaan." No voi olla, mutta miksi ei parantaisi mahdollisuuksiaan? On todella helppoa luoda nettideittiprofiili, pienen harjoittelun jälkeen on todella helppoa myös lähestyä tuntemattomia miehiä kahviloissa, kadulla, junassa, ihan missä vaan. Juttelemalla selviää nopeasti onko toinen kumppanimateriaalia. 

Vierailija
10/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-30 vuotiaana olin sinkku vasten tahtoani. Etsin potentiaalista puolisoa ja haaveilin perheestä. Nyt olen antanut periksi ja ymmärrän, ettei perhe-elämä ole minua varten. 33-vuotias mies on liian vanha hankkimaan perhettä...

Joo ei ole. Moni mies saa ensimmäisen lapsensa jopa nelikymppisenä. Olisiko aika liittyä Tinderiin?

Vierailija
11/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi mies tahtoi puolisokseni. Raaasti valitsin heistä yhden, kun biologinen aikani saada lapsia alkoi käydä vähiin. Painavimpina kriteereinä miehen valinnassa oli se missä tahdon asua ja millaista elämää viettää, kun saan lapsia.

Vierailija
12/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on riittänyt tyrkylle jonoksi asti.Löytyihän sieltä sitten tää pidempiaikainen projektikin.

Vierailija
13/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujo poika ja pelkuri. Joka ei uskaltanut paljoa puhua naisten kanssa. Ennen kuin menin 24 vuotiaana töihin semmoiseen paikkaan missä oli miehiä ja naisia. Jutella uskalsin kyllä mutta en ulos uskaltanut pyytää ketään. Nykyään uskaltaisi kyllä pyytää ulos jos olisin sinkku. Olen huomannut ettei kaikki naiset ole pelottavia 😇

Vierailija
14/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä päätin, että nyt pitää löytyä mies ja niin mä menin ja etin ja löysin. Puolison löytyminen on ihan itsestä kiinni. Pitää olla itse aktiivinen ja lähteä liikkeelle.

Niin on itsestä kiinni eli riippuu kropasta ja naamasta aika paljolti.

Vierailija
15/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole liian vanha!

Vierailija
16/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan löytänyt. En ole ikinä seurustellut. olen 26-v nainen.

Vierailija
17/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen vastentahtoisesti sinkku, siis ikävuodet 15-33. Kaikki on kokeiltu nettideiteistä ja sokkotreffeistä baareihin ja kaverinkavereihin. On etsitty ja oltu etsimättä. Mutta kun ei niin ei. Vielä toki toivonkipinä kytee pinnan alla.

Vierailija
18/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt puolisoa, mutta aika hyvin olen "löytänyt" ja oppinut tuntemaan itseni. - Oli aika jolloin koin olevani hieman ehkä vastentahtoisest sinkku, mutta nykyään olen oppinut arvostamaan itseäni ja omaa seuraani Haaveilen kyllä "Sen" toien puoliskoni löytämisestä, joka parhaimmillaan voisi täydentää elämääni. Mutta oikein hyvää ja laadukasta elämää voi elää näin sinkkuankin. - Pöyristyttää ajatuskin siitä, että "oikea elämä" alkaisi vasta sitten kun eläisin parisuhteessa.  - Toisaalta uskottelen vakaasti itselleni, että parisuhde voi parhaimmillaan - ja ehkä myös pahimmillaan -antaa jotain sellaista, jota en itse osaa ajatellakaan saati kuvitella. 

Vierailija
19/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman puolisoviritelmiä oli kyllä teini-iästä asti, aina seuraava tulossa, kun yhteen kyllästyi. Sen oikean löysin sitten 26-vuotiaana. Olisin halunnut jo nuorena vakiina ja hankkia perheen, mutta jälkikäteen ajateltuna parempi näin.

Vierailija
20/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman puolisoviritelmiä oli kyllä teini-iästä asti, aina seuraava tulossa, kun yhteen kyllästyi. Sen oikean löysin sitten 26-vuotiaana. Olisin halunnut jo nuorena vakiina ja hankkia perheen, mutta jälkikäteen ajateltuna parempi näin.

Vakiina = vakiintua. Teksti lakkasi yhtäkkiä näkymästä ruudulla, niin kirjoittelin sokkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi