Mikä mielenterveydenhäiriö ihmisellä pitää olla, että täyttää itsensä tatuoinneilla
Kommentit (109)
Kai se on sitä ettei arvosteta siistiä ulkomuotoa. Vähän samaa kuin se että kulkee kalsarit jalassa ihmisten ilmoilla, eli leggingseissä. Kun katsoo vanhoja valokuvia ihmiset kulkee puvut päällä ulkona hienoksi laittautuneina.
Kysy Tommy Leeltä. Lienee mielisairas kun tehnyt 70 miljoonaa dollaria itselleen.
Mikä vaan mt-häiriö, ei sen tarvitse olla mikään tietty.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Tommy Leeltä. Lienee mielisairas kun tehnyt 70 miljoonaa dollaria itselleen.
Ei ehkä paras esimerkki jos oli tarkoitus löytää järkevä tatuoitu ihminen.
Epäonnistuminen elämässä leimaa ihmisen, nämä vielä varmistavat että kaikki muutkin huomaavat sen.
Ehei..mun hämähäkin seitit on reisissä..mut mä en juo, en polta, en ole lihava, en käytä huumeita ja elän muutenkin terveesti..mutta pidän tatuoinneista..kuvia iholle vaan...
Juuri kesällä otin full slav spider webin hihaan. Ensi kesänä taas lisää inkkiä. Tällä hetkellä muutama hyvä aihio pöydällä odottamassa toteutusta, mutta rahahommat kuntoon talven sesonkitöillä niin varmaan kevätkesällä pääsee neulan alle. Näihin jää koukkuun ja ottaisin varmaan koko kropan täyteen leimaa jos vaan olis rahaa enemmän.
Muiccunen
Vierailija kirjoitti:
Ehei..mun hämähäkin seitit on reisissä..mut mä en juo, en polta, en ole lihava, en käytä huumeita ja elän muutenkin terveesti..mutta pidän tatuoinneista..kuvia iholle vaan...
Kysyttiin mielenterveydestä. Mikä on sinun diagnoosisi. Vai oletko edes hakenut sellaista ?
Hyvä huomio ja kysymys. Toivoisin, että tutkijat jossain päin yliopistoja ottaisivat tämän asian tutkittavaksi,
Ennen vain merimiehet ottivat tatuointeja, ehkä usein kännissä ja aliravittuina.
Ehkä heidän syistään voisi löytyä jotain aineistoa. En tiedä miten tämmöinen tutkimus suunnitelma rakennetaan, mutta toivon, että joku yrittää selvittää syyn.
Tuloksesta voisi olla joillekin hyötyä, toivottavasti.
Syiden arvailu on hakuammuntaa, mutta jotkut siinäkin onnistuvat. Otanta olisi oltava mahdollisimman suuri, joten yhteistyö eri mauden tutkijoiden kanssa saattaa johtaa parempaan lopputulokseen.
Haluaa varoittaa muita omista mielenterveyshäiriöistään. Ihan vastuullista toimintaa kyllä.
Sen vielä ymmärtäisin että jokin todella merkittävä yksittäinen asia on pienesti iholle tatuoituna. Mutta usein se on ihan mitä sattuu kuvia ja "viisauksia" iho täyteen. Kai he ajattelevat että näyttää hyvältä. Minusta se osoittaa lähinnä huonoa makua ja tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on sitä ettei arvosteta siistiä ulkomuotoa. Vähän samaa kuin se että kulkee kalsarit jalassa ihmisten ilmoilla, eli leggingseissä. Kun katsoo vanhoja valokuvia ihmiset kulkee puvut päällä ulkona hienoksi laittautuneina.
Tämä. Itse kerran katselin yhtä nuorta miestä ja hänen habitustaan nauraen. Hän siis käveli minusta poispäin kun tuli kulman takaa, jotain 18 vuotias, farkkuhousut pakaroiden alapuolella, välissä veti ylemmäs ja taas ne valuu pakaroiden alle, aluhousut, no ei ihan puhtaan siinä kiinnittää väkisin huomiota -)))). Hetken ajattelin pitäisikö minun soittaa hänelle apua mutten osannut het päättää poliisiako ja terveydenhuoltoa..ambulanssia..?
Eiköhän se ole makuaisia, eikä mielenterveysasia.
Joissakin alkuasukaskulttuureissa ihopiirroksia on kautta ihmishistorian harrastettu.
Ei tarvitse arvailla tätä, sillä asiaa on ihan tutkittu:
People With Tattoos More Likely to Also Have Mental Health Issues
https://psychcentral.com/news/2019/01/27/people-with-tattoos-more-likel…
Tiedän 5kymppisen naisen jolla jopa kainalokuopat tatuoitu. Diagnooseista en tiedä.