Onko katri sorsan suolihuuhtelusta tehty jo ketju?
Kommentit (40)
Voi Luoja, mikä nainen! Eikö hävetä yhtään??
En tiedä onko tällainen henkinen itsensä paljastelu yhtään sen parempaa kuin aiempi fyysinen paljastelu mitä harrasti aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tällainen henkinen itsensä paljastelu yhtään sen parempaa kuin aiempi fyysinen paljastelu mitä harrasti aiemmin.
Eihän tuo fyysinen paljastelu ole kadonnut minnekään. Pikemminkin kiihtynyt.
Herranjeesus millainen hourupää tuo on! Hävettääköhän sitä esim 20 vuoden kuluttua tuo naiivi äitihouruilunsa?
onko kyseessä jokin mielisairauden laji, vai mitä tuo oikein on?
Onko tämä sama ressukka, jolta meni niskat jumiin sekstaillessa lapsen ollessa samassa pedissä tai jotain?
Miksei lapsi mene vessaan mukaan, jos ei se voi olla hetkeäkään yksin? En ymmärrä edes sitä, ettei ehdi meikata. Mitä ihmettä. Onko tämä vain keino saada julkisuutta hinnalla millä hyvänsä? Jos ei, niin eikö lapsen isä ala olla jo huolissaan kumppaninsa voinnista?
Mihin sillä lapsentahtisuudella pyritään? Tai siis tottakai VAUVA saa rintaa kun pyytää ja muutenkin tarpeisiin vastataan koko lapsuus, mutta onko tarkotus, että äiti palaa loppuun tai kuolee ummetukseen ennen kolmekymppisiä? Ja sitten lapsi hoitaakin äitiään lopun elämänsä :D ei mut tosissaan, avatkaa vähän tota lapsentahtisuutta! Annetaan kaikki periksi? Eihän siitä seuraa ku raivohullu taapero, joka haluaa kaiken ja jos ei saa niin huutaa, kuin syötävä ja satuttaa itseään...
Joku raja sentään! Aina oon paskalla käynyt jos paskattaa, lapsi on yleensä seurannu vessaan jos on seurankipeä, mutta ei oo haitannu vaikkei seuraiskaan. Meidän kämppä on tehty sen verran turvalliseksi, ettei 2v lapsi voi oikein loukata itseään vaikken sieltä paskalta voiskaan kaikkea valvoa.
Ymmärsinkö oikein blogista, että yösyöttöjäkään ei ole vielä lopetettu?
Mullakin on lähipiirissä yksi tällainen tapaus, se sisäisti vähän liian hyvin sen ohjeen että vauvan tarpeisiin vastataan aina ja että lapsentahtisuus on hyväksi. Se jäi vähän päälle nimittäin. Ei kiellä 2-vuotiaalta mitään, nousee yölläkin monta kertaa lämmittämään maitoa sille (!!) ja just noin että valittaa ettei ehdi vessaan eikä ehdi syödä. Ja valittaa esim. että lapsi halusi 17 kalapuikkoa muttei syönytkään yhtään vaan otti karkkia. Vähän wtf -fiilis jää aina noista jutuista. Eikä kuuntele neuvoja.
Siis tolla on päässä vikaa. Ei pahalla, toivoisin, että miehensä tajuis viedä hoitoon. :(( lapsraukka
Siis miksei sitä lasta voi ottaa sinne vessaan? Mulla ainakin seuraa perässä, eikä haittaa. :Dd
Tällaiset "lapsentahtisuus jäi päälle" -taaperot ja leikki-ikäiset on kyllä joka päiväkodin tädin kauhistus. Päiväkodissa kun ei ehditä jokaisen yksilön erityistarpeita ehditä eikä pystytä toteuttamaan, eikä se ole lapselle hyväksikään, mutta koska tulee niin voimakas törmäys kodin ja päiväkodin kasvatuslinjojen välillä, niin lapsi sitten karjuu ja huutaa hoitopäivät alusta loppuun saakka. Mutta sehän on näiden lapsentahtivanhempien mielestä vain päiväkodin syytä.
Vaikuttaa ihmiseltä, jolla ei ole rajoja tai käsitystä siitä, mikä on yleensäkään soveliasta.
Epävakaa persoonallisuus häiriö, pakko olla, ei tätä selitä oikein enää mikään muu. Niin surullista :( :( :(
Vierailija kirjoitti:
Igssä oli kuva kun tekee suolihuuhtelua, ei kuulemma ole ehtinyt viikkoon paskalle lapsen takia ja ummettaa
Ei v*ttu ole todellista taas, mä kuolen nauruun. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä 1,5v lapsi ymmärtää jo ei-sanan. Jätän vessan oven raolteen ja sanon, että äiti menee vessaan, ei tule. Yleensä kurkkii ovelta tai menee vaan leikkimään... Eikä mua siis haittaisi, vaikka lapsi siellä vessassa olisikin, mut hyvä kai se on opettaa tollanenkin asia ajoissa :D
Normaalisti tuon ikäinen ymmärtää ei-sanan.
Mut eikös nää mainosta sitä "lapsen tahtisuutta" oman kasvatuksensa kulmakivenä? Heidän lapseltaanhan ei kotona kielletä mitään, lapsi saa imeä äitinsä rintaa tasan silloin kun itse sitä haluaa ja vaikka keskellä kauppaa, keskellä yötä, keskellä päivää, ja niin kauan kuin pikkuherra itse haluaa... Ehkä 10 vuoden kuluttuakin pojalle vielä tissi maistuu?
No isi toisessa ja poika toisessa tississä voidaan vaikka viettää ah, niin ihanaa perheen laatuaikaa vaikka keinuen.
Arvostan julkisuudenhenkilöitä, jotka eivät kerro mitään lapsistaan julkisuuteen.