Onko katri sorsan suolihuuhtelusta tehty jo ketju?
En kestä enää XD
Kommentit (40)
Igssä oli kuva kun tekee suolihuuhtelua, ei kuulemma ole ehtinyt viikkoon paskalle lapsen takia ja ummettaa
Kävin uteliaisuuttani kattomassa ton Instagramia... miksi sillä on niin monessa kuvassa tällainen :o ilme?
Ymmärrän jotenkin sen, ettei hän ehdi esim. meikkaamaan, mutta jokin on pielessä, jos 2v. lapsi ei päästä äitiään paskalle.
Mitä tuolle naiselle on tapahtunut?
Hiukset hapsottavat ja tuo ilme. :(
Häviääkö naisilta synnytyksessä aivot jos ei kerran osata käydä enää paskalla?
Olenkohan mä sitten tavallista itsekkäämpi äiti, kun olen ihan hyvin 2v2kk aikana ehtinyt paskalle juuri silloin kuin haluan - ja olen ollut yh koko ajan... :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti tuo on?! Joku julkkis?
Katri Sorsa on entinen viidakontähtönen, nykyinen taaperoimettäjä. Julkaisee 2-vuotiaasta pojastaan kuvia, joissa lapsi imee äitinsä rintaa pelkät vaipat päällä...
Edina Monsoon kävi kanssa mieluummin suolihuuhtelussa kuin normaalien ihmisten tapaan vessassa :/
Meillä kyllä 1,5v lapsi ymmärtää jo ei-sanan. Jätän vessan oven raolteen ja sanon, että äiti menee vessaan, ei tule. Yleensä kurkkii ovelta tai menee vaan leikkimään... Eikä mua siis haittaisi, vaikka lapsi siellä vessassa olisikin, mut hyvä kai se on opettaa tollanenkin asia ajoissa :D
Myös se on aika pysäyttävä kuva jossa imettää keskellä markettia kaksivuotiasta joka istuu ostoskärryissä.
Vierailija kirjoitti:
Myös se on aika pysäyttävä kuva jossa imettää keskellä markettia kaksivuotiasta joka istuu ostoskärryissä.
Saisiko linkkiä noihin kuviin. Olen missannut nuo täysin.
Yäk. Mahtaa poika isompana arvostaa noita kuvia.
Itse taas arvostin Sorsaa paljon enemmän tyrkkymallina, kuin nykymeiningin mukaisena täydellisenä äitinä joka ei vessaankaan ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä 1,5v lapsi ymmärtää jo ei-sanan. Jätän vessan oven raolteen ja sanon, että äiti menee vessaan, ei tule. Yleensä kurkkii ovelta tai menee vaan leikkimään... Eikä mua siis haittaisi, vaikka lapsi siellä vessassa olisikin, mut hyvä kai se on opettaa tollanenkin asia ajoissa :D
Normaalisti tuon ikäinen ymmärtää ei-sanan.
Mut eikös nää mainosta sitä "lapsen tahtisuutta" oman kasvatuksensa kulmakivenä? Heidän lapseltaanhan ei kotona kielletä mitään, lapsi saa imeä äitinsä rintaa tasan silloin kun itse sitä haluaa ja vaikka keskellä kauppaa, keskellä yötä, keskellä päivää, ja niin kauan kuin pikkuherra itse haluaa... Ehkä 10 vuoden kuluttuakin pojalle vielä tissi maistuu?
Mahtava otsikko! Jotenkin tuohon nimeen sopii suolihuuhtelu niin hauskasti :)