Eronneet - oletteko löytäneet paremman suhteen eron jälkeen?
Itse juuri erosin 8 vuoden suhteesta. Luonnollisesti tulevaisuus pelottaa.. Löydänkö enää ketään, jonka kanssa jakaa tämän elämän?
Kommentit (10)
En ole mutta olen oppinnut elämään kaipaamatta kumppania.
Tunsin koko ajan edellisessä suhteessani, että hän ei ollut minulle se oikea. Eron jälkeen löysin unelmieni miehen. Joten rohkeasti uutta päin! Ero vei minulta ensin täysin maton alta, mutta en koskaan olisi uskonut olevani näin onnellinen nyt. =) Tsemppiä!
Löysin sata kertaa paremman ja menimme naimisiin.
Hukkasin 7 vuotta elämästäni kusipääluuserille.
Terkut vaan Mikalle hesaan.
Emme tietenkään voi tietää, löydätkö. Onko se kauhein vaihtoehto? Minä erosin huonosta suhteesta enkä ole uutta (riittävän hyvää) löytänyt, mutta opettelin olemaan onnellinen ihan yksin. Tulee jos on tullakseen, ehkä.
Löysin. Kituuttelin kolme vuotta suhteessa, joka oli pohjimmiltaan onneton vaikka hyviä hetkiä toki oli paljon. Kyseinen suhde oli pahimmillaan raskas, vaativa, kuluttava ja minun piti olla koko ajan varuillani, etten vain luokkaisi kumppaniani: mustasukkaisuus, huono itsetunto ja epävarmuus vaivasivat häntä.
Nykyisen kumppanini tapasin ollessani vielä tässä edellisessä suhteessa. Pari päivää tapaamisestamme erosin edellisestäni. Päätös, jota en ole katunut sekuntiakaan.
Nykyiseni on niin ihana, lempeä, hyvä minulle, tulemme erittäin hyvin toimeen emmekä ole oikeastaan koskaan riidelleet – ei ole ollut tarvetta, koska ymmärrämme toisiamme niin hyvin (ei minkäänlaisia väärinkäsityksiä toisen tarpeista, haluista, toiveista, peloista...), arvomme ja mielipiteemme ovat niin samankaltaiset (ei riitoja esim. tulevaisuudensuunnitelmista), emmekä kumpikaan halua loukata toista vaikkapa vehtailemalla toisen selän takana. Tällaisen kumppanin jokainen ansaitsisi.
Erosin aikanaan 6 vuoden täysin hyvästä suhteesta toisen miehen (tämän nykyiseni) takia. Petin eksääni ja päätin vaihtaa hänet tähän nykyiseen. Uutta onneani on jatkunut yli kymmenen vuotta, olemme naimisissa ja kaksi ihanaa lastakin on siunaantunut, ja olen onnellisempi kuin koskaan. Ei kadutat pätkääkään.
Kyllä. Aika pian eron jälkeen löysin uuden miehen ja todella tajusin, että vaihtamalla paranee. Kuinka ihanaa voi ollakaan naimisissa ilman jatkuvaa draamaa!
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri erosin 8 vuoden suhteesta. Luonnollisesti tulevaisuus pelottaa.. Löydänkö enää ketään, jonka kanssa jakaa tämän elämän?
Jos vain haluat löytää, niin löydät kyllä :)
En löytänyt ketään, joka olisi halunnut seurustella tai muutenkaan sitoutua. Seksiä löysin ja lopulta jonkinlaisen vakituisemman panosuhteen. Tyydyn siihen, koska en jaksa enää yrittää. Erosta on nyt kohta kolmisen vuotta. Ex- mies on jo uudestaan naimisissa työkaverinsa kanssa.
En ole.