Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen muun ukko hukkaa jatkuvasti tavaroitaan?

26.02.2006 |

Eli haluaisin tietää, että onko muita jotka joutuu ihan viikoittain, hyvä jos ei päivittäin kärsimään siitä, että mies on hukannut tavaransa, joko omat tai sitten sinun? Eli nyt puhun sellaisista tavaroista jotka luulisi aikuisen ihmisen pitävän jo ihan loogisestikki tallessa kuten esim. pankkikortista, lompakosta, avaimista jne. Tietenkin vahinkoja sattuu ja joskus saattaa unohtaa jotakin jonnekkin, mutta meillä se on ihan joka päiväistä elämää, että ukko hukkaa tavaroita jonnekkin jatkuvalla syötöllä. Alkaa olemaan jo niin toivoton olo, että ukko koskaan muuttuisi, etten tiedä miten selviän näistä asioista koko elämän hänen kanssaan kun 9kk ikänen tyttökin meillä, ettei aivan voi lähteä vaan kävelemään. Eikä sille mene päähän vaikka kuinka sanoo/huutaa/itkee/toivoo/pyytää, että keskittyisi siihen, että pitää kortit ja rahat lompakossa yms ja jos ottaa minun kortin edes vähäksi aikaa niin pitää huolen siitä, että se tulee minun lompakkoon takaisin, mutta ei...... TAAS se on jossakin hukassa....

Onko muita jotka kärsii miehen hajamielisyydestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä sentään joka viikko.. mutta niin monet kerrat tuo mies etsii milloin kännykkäänsä ja milloin lompakkoaan. Jälkimmäisen on kunnollakin kadottanut, tosin ihmeen kautta parin kuukauden päästä löysi takaisin omistajalleen. Kännykkä putosi kerran taskusta lentokoneeseen, onneksi kone Suomessa ja kentällä joten löysi sekin uudelleen omistajansa. Mutta tuo puhelin, se putoilee taskusta jatkuvasti, eikä silti usko että jos se on pakko pitää housujen taskussa, tarkistaisi sitten jatkuvasti onko se tallessa!

Nooh, pistetään ukon muutaman aivotärähdyksen piikkiin hajamielisyys. En minä ainakaan tuosta sen suuremmin stressaa.

Vierailija
2/7 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toinen puupää!!

Viimeksi tänä aamuna jätti kännykkänsä kotiin. Vähän aikaa sitten löysin lämmeneen omenamehutölkin tiskipöydältä, ja mehun paikalta jääkaapista tyhjän juomalasin. Jokin aikaa sitten mies onnistui hävittämään automme avaimet (siitä sai kyllä kuulla kunniansa!!) ja ne löytyivät viimein toisesta kaupungista! (oli vahingossa pudottanut ne yhteen laatikkoon töissä, joka lähti sinä päivänä eteenpäin :D ).

Meillä tämä on ihan jokapäiväistä myös, ja huomaan miten miestä itseäänkin turhauttaa kun ei yksinkertaisesti muista mihin on tavaransa laittanut.

Tämän kanssa on vaan elettävä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hukassa: avaimet, kännykkä, vaatteet, työkalut, tärkeät paperit. Ja sitten kyselee multa että missä se ja se on. Joskus syyttelee että minä olen hävittänyt, vaikka 99% on omilla jäljillään. Rasittaa! Monesti annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta ärsyttää, kun myöhästyy töistä ja joka paikasta kun on tavarat aina hukassa.

Vierailija
4/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis melkein joka päivä on hukassa joko puhelin/lompakko/avaimet, puhumattakaan " tärkeistä" papereista tms. jotka olen laittanut " varmaan" talteen ;) Tai vaan unohtanut jonnekin...

Esineet eivät vaan pysy paikoillaan, en tiedä miksi... En muista laittaa tai en muka ehdi laittaa niitä vakio(?)paikoilleen kun on muuta hommaa ja lapset häärää jaloissa, on kiire tms.

Mies kyllä huomauttelee joskus ja aina kun on lähtö niin minä vielä etsiskelen tavaroitani... En vaan tiedä miksi en laita niitä vakiopaikkoihin??? Hyvä kysymys.

Vierailija
5/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävittelen joskus minäkin,harvemmin kyllä.Mieskin saattaa joskus kadottaa hetkellisesti jonkun tavaran,mutta näille pitää jo hei osata nauraa :D Hiusharja jääkaapissa ja lompakko takin vuoren sisällä jne. En kuitenkaan ole kävelemään lähtöä ajatellut kuten ap:D ja kolme lasta löytyy joista vanhin ihan isänsä poika:D

Vierailija
6/7 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoton unohtelija. Nykyään en enää hukkaa töissä avaimiani (joita tarvitsen noin 20 kertaa päivässä) kun pidän niitä kaulassa. Ennen sitä tapahtui lähes päivittäin. Joulukuussa nostin 40¿ automaatista ja jätein ne sinne, kun oli niin kiire jatkaa matkaa. :( Joka ilta ihmettelen, missä se känny nyt on kun pitäisi saada se sängyn viereen ja herätys laitettua. Lista on ihan loputon..

Mies on lähes yhtä hajamielinen. Meni mm. eilen kauppaan ja tuli takaisin, kun lompakko oli jäänyt kotiin. :) Tiedän tunteen, että se ottaa päästä. Luulen, että jotkut ihmiset vain ovat hajamielisempiä. Itse olen hvyin järjestelmällinen, mikä auttaa paljon, muttei hävitä perusongelmaa. Ainoa mitä voin asista tuskastuneille sanoa on, että unohtelu ei ole tahallista. Kyllä se harmittaa sitä hajamielistäkin osapuolta.

Vierailija
7/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hukkaa, ihan kaiken. Kohtelen tavaroitani kuin paranoidi, eli piilottelen itselleni tärkeät tavarat kaappeihin enkä anna miehelle (esim. sytkäriäni ikinä, koska sen koommin en sitä näkisi...). Pankkikorttiani en antaisi miehelle ikinä. Ja ihan selvin päin, on vaan täysi hutilus. Ihmettelen miten se pärjää työelämässä niin hyvin, ilmeisesti tehokas sihteeri ja toimistotarvikevarasto pitävät hänet pinnalla. Salkkukin kun on aina hukassa.