Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko teidän mielestä kissamainen/siipimäinen rajaus, jos on roikkuvat luomet?

Vierailija
19.06.2016 |

Tiedän, että roikkuville luomelle tehdään kissarajaus eri metodilla kuin muille, mutta näyttääkö se ylipäätään hyvältä?
En saa sitä mitenkään sen näköiseksi, että kehtaisin lähteä niin mihinkään.
Olen tottunut meikkaaja, joten siitäkään ei ole kyse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee alaston olo iliman rajauksia 😹 Näyttää mielestäni hyvältä rajaukset raskaista luomistani huolimatta :)

Vierailija
2/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että roikkuville luomelle tehdään kissarajaus eri metodilla kuin muille, mutta näyttääkö se ylipäätään hyvältä?
En saa sitä mitenkään sen näköiseksi, että kehtaisin lähteä niin mihinkään.

Olen tottunut meikkaaja, joten siitäkään ei ole kyse.

Vastaat jo tuossa avauksessa itse omaan kysymykseesi. Sitä paitsi emme me täällä palstalla ilman valokuvaa pysty arvioimaan miltä meikkisi näyttää, joten siinäkin mielessä kysymyksesi on vähän turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile aluksi vähän vaaleammalla rajauksella se siipiosa, vaikka

luomessa olisikin tumma rajaus.

Vierailija
4/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan osaa tehdä itselleni. Ylipäätään rajaus, hännällä tahi ilman näyttää typerältä itselläni kun luomi on vähän roikkuva ja täten se rajaus tekee silmistä jotenkin entistäkin "raskaamman" näköiset.

Ja olen vasta 25, en malta odottaa miltä nämä silmäluomet näyttää 20 tai 30 vuoden kuluttua... :D

Vierailija
5/5 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavallisen rajauksen osaan toki tehdä. Ainoastaan se kissamainen rajaus... Jos joku neuvoo, miten se tehdään roikkuville luomille. Olen katsonut aiheesta YouTube-videoita. Ei apua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän