Miksi naiset pitävät niin harvoista ja vain tietyn tyyppisistä miehistä?
Kun vertaa miehiin.
Miehistä löytyy faneja käytännössä ihan kaikenlaisille naisille.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset - ei kaikki - tykkäävät rahasta?
Tuskimpa tuosta voi edes tehdä mitään objektiivista tutkimusta, kun naiset kieltävät asian, joka kuitenkin tulee päivänselvästi esille naisten ahneista vaatimuksista.
Noo, ainakin voi vertailla naimisissa olevien miesten tulot naimattomiin. Lienee sanomatta selvää että aiempi porukka tienaa paremmin.
Aivan varmasti näin. Nainen ei ala pitkään suhteeseen, jos siitä ei saa rahallista ja materiaalista hyötyä autojen, omakotitalojen ja kesämökkien muodossa.
Ei niin. Se mieskin muuten sai ne samat hyödyt, kun kimppaan muutettiin. Ei ole valittanut, kuten sinä.
Siinäpä se taitaa ollakin. Olet itse asiassa kateellinen niille miehille, jotka saavat elämässään muutakin kuin aamuisen keskikaljanpullon kouraansa.
Kyllä tässä enemmin harmittaa, että parikin muijaa, jotka niin vannoivat rakkauttaan, osoittautuvatkin juuri niin ahneiksi tämänkin palstan ajat. Mitkään omakotilatlot nyt ei herätä minkäänlaista kateutta, koska pidän tuollaista pröystäilyä jo sinällänsä vastenmielisenä.
Eivät he olleet ahneita. Heitä ei vaan kiinnostanut kaltaisesi syrjäytynyt, huumeita käyttävä ja alkoholisoitunut vätys, joksi paljastuit kun he tutustuivat sinuun paremmin. Mielenterveyspotilaiden kanssa on todella haastavaa suunnitella tulevaisuuttaan, varsinkin jos haluaa lapsia. Et todellakaan ole mikään ykkösvaihtoehto, ja arvaa mitä. Se on ihan omaa syytäsi. Lakkaa siis valittamasta naisten ahneudesta, kun et ole itse valmis mihinkään.
Nämä nettipsykologien diagnoosit ovat kyllä aina yhtä hyviä.
En mä ainakaan voisi sossurotan kanssa alkaa mihinkään vakavaan suhteeseen, sillä haluan tulevaisuudessa pari lasta ja okt:n. Sen lisäksi haluaisin matkustella. Ei mun palkalla elätetä lasten lisäksi vielä aikuista miestä
$$$. "Valitettavaa", ettet olekaan löytänyt miestä, joka kiinnostuu ahneesta ja tunteettomasta verenimijästä.
Mistä sait päähäsi ettei mulla ole miestä, tai että olisin tunteeton verenimijä?
Kyllä mulla mies on, hyvin rakas sellainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset - ei kaikki - tykkäävät rahasta?
Tuskimpa tuosta voi edes tehdä mitään objektiivista tutkimusta, kun naiset kieltävät asian, joka kuitenkin tulee päivänselvästi esille naisten ahneista vaatimuksista.
Noo, ainakin voi vertailla naimisissa olevien miesten tulot naimattomiin. Lienee sanomatta selvää että aiempi porukka tienaa paremmin.
Aivan varmasti näin. Nainen ei ala pitkään suhteeseen, jos siitä ei saa rahallista ja materiaalista hyötyä autojen, omakotitalojen ja kesämökkien muodossa.
Ei niin. Se mieskin muuten sai ne samat hyödyt, kun kimppaan muutettiin. Ei ole valittanut, kuten sinä.
Siinäpä se taitaa ollakin. Olet itse asiassa kateellinen niille miehille, jotka saavat elämässään muutakin kuin aamuisen keskikaljanpullon kouraansa.
Kyllä tässä enemmin harmittaa, että parikin muijaa, jotka niin vannoivat rakkauttaan, osoittautuvatkin juuri niin ahneiksi tämänkin palstan ajat. Mitkään omakotilatlot nyt ei herätä minkäänlaista kateutta, koska pidän tuollaista pröystäilyä jo sinällänsä vastenmielisenä.
Eivät he olleet ahneita. Heitä ei vaan kiinnostanut kaltaisesi syrjäytynyt, huumeita käyttävä ja alkoholisoitunut vätys, joksi paljastuit kun he tutustuivat sinuun paremmin. Mielenterveyspotilaiden kanssa on todella haastavaa suunnitella tulevaisuuttaan, varsinkin jos haluaa lapsia. Et todellakaan ole mikään ykkösvaihtoehto, ja arvaa mitä. Se on ihan omaa syytäsi. Lakkaa siis valittamasta naisten ahneudesta, kun et ole itse valmis mihinkään.
Se on rankkaa kun rakastuu ihmiseen, jolla on ongelmia rahankäytön ja päihteiden kanssa. Tyyppi oli köyhä ja käytti kaikki rahansa heti kun ne tulivat, mutta luonteessa oli niin hyviä puolia etten halunnut erota. Monesti mietin, mitä ihmettä tapahtuu tulevaisuudessa kun pitäisi ehkä ajatella lapsia ja muuta sellaista ja mietin, että no sen näkee sitten.
Nyt olen jälleen vähän viisaampi enkä enää (toivottavasti) haksahda vastaavaan. Haluan terveen ja vakaan elämän johon tässä markkinataloudessa ei mahdu se, ettei ole kiinnostusta mennä koskaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset kelpaavat miehille ja saavat miehen aina halutessaan, niin miksi esim. hän ei saa miestä?
No eikö se nyt tuossa jutussa tullut selväksi?
Käyttää tinderiä, mistä joku pelimies aina löytyy häntä panemaan silloin tällöin jos ei ole muita naisia tarjolla. Ei ole sen tason emäntä kuitenkaan, että playerit häneen ihastuisi ja haluaisivat tavata vielä toistekin. Ikääkin alkaa näemmä jo olla.
No niin. Siinä sitten vesittyi se fakta, että kaikki naiset saavat miehen, jos vain haluavat. Vittu, että te palstaprovot alatte olla rasittavia... :D
Tä? Kyllähän tuo miehen saisi minuutissa. Muttei mitään tinder-playeria.
Jep. Ei ole kyse siitä siitä, etteikö saisi miestä, vaan siitä, että kaikki miehet ovat "paskoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset kelpaavat miehille ja saavat miehen aina halutessaan, niin miksi esim. hän ei saa miestä?
Käyttää tinderiä, mistä joku pelimies aina löytyy häntä panemaan silloin tällöin jos ei ole muita naisia tarjolla. Ei ole sen tason emäntä kuitenkaan, että playerit häneen ihastuisi ja haluaisivat tavata vielä toistekin. Ikääkin alkaa näemmä jo olla.
No niin. Siinä sitten vesittyi se fakta, että kaikki naiset saavat miehen, jos vain haluavat. Vittu, että te palstaprovot alatte olla rasittavia... :D
Eihän se yhtään vesittynyt. Ei kai kukaan ole väittänyt faktaksi että naiset saavat kenet tahansa, tai omasta mielestään tasokkaan miehen? Eli semmoisen, jolle he kelpaavat seksiin, mutta ei muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei ole kyse siitä siitä, etteikö saisi miestä, vaan siitä, että kaikki miehet ovat "paskoja".
Jep. Miehilläkään ei ole kyse siitä, että eivät saisi naisia vaan miehille ei kelpaa tavallinen nainen, koska miehet ovat nirsoja. Se on ainoa syy heidän sinkkuuteensa. Miehet eivät koskaan saa pakkeja, jos joskus edes tekisivät aloitteen tavalliselle naiselle. Mutta miehet tavoittelevat vain kauneimpia ja kuplivan iloisia naisia. Sillä ei ole merkitystä, mitä te miehet sanotte, minähän naisena tiedän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tapaillut monenlaisia miehiä eikä se todellakaan se taloudellinen tilanne ole koskaan ollut se ratkaiseva tekijä
Rahalla ei siis ole mitään väliä? Eli myös tahallaan työtönkin kelpaa?
En ole tuo jolta kysyit, mutta mulle kyllä kelpaa tahallaan työtönkin mies. Arvostan kovasti omavaraisuutta ja omillaan toimeen tulemista ja jos ihmisellä on varaa elättää itsensä ilman ansiotuloja, niin mikäs siinä. Sellainen maalla maan antimista elävä tyyppi olisi vielä viehättävämpi kuin tyyliin rikkaan suvun rahoilla elävä. Kunhan meidän keskinäinen arvomaailma kohtaa, niin minä olen valmis kokeilemaan.
Rahasta ja materiaalista se on siis tässäkin tapauksessa kiinni. Sillä ei ole niin väliä, mistä se se raha ja materiaali tulee.
Jaha. Viitsitkö yhtään perustella tuota väitettä?
Sinulla tuntuu jotenkin muodostuneen jo automaatioksi tuo naisten haukkuminen. Ensin valitat, kuinka kaikki naiset vaativat miestä käymään töissä ja haluavat vain rahaa. Sitten kun kohtaat naisen, jolle kelpaisi työtönkin mies ja joka haaveilee maalla asuvasta maan antimilla elävästä miehestä, niin sekin on liian ahnetta sinulle.
Millainen nainen sulle itsellesi sitten kelpaisi, kun näemmä ainakaan vaatimattomasta elämästä haaveileva nainen ei kelpaa? Mikä on sinulle riittävän vaatimatonta elämää, kun pidät mummonmökkiä ja kanojen kasvatusta ja kasvimaan viljelyä liian materiaalisena ja ahneena elämäntapana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään isoista miehistä, mutta en mistään lihaskimpuista, enkä laihoista. Olen itsekin isokokoinen naiseksi, joten en halua näyttää miehen rinnalla jättiläiseltä. Muuten ulkonäöllisesti en tykkää leuattomista Hjallis-tyypeistä, sitä ukkoa en huolisi vaikka saisin sata miljoonaa, se on muutenkin niin ärsyttävä.
Luonteenpiirteiltään ja muuten elämänarvoiltaan pitää olla mulle sopiva, eihän muuten voi kumpikaan olla onnellinen ja toista pitää pystyä kestämään arjessa, varsinkin kun on lapsia.
Jos ap olet ikävä luonteeltasi, on varmasti vaikeampi naista löytää, mutta ompa niitä naisia ties millä mulkkeroilla, joten senkin on mahdollista, kaipa pitää aluksi peittää jotenkin ne pahimmat mulkkumaisuutensa, kuten epärehellisyys, ilkeys ja huumorintajuttomuus.
Malliesimerkki naisen mieltymyksistä. Itse miehellä ei ole niinkään mitään merkitystä, vaan sillä miltä mies saa naisen itsensä tuntemaan. Siksi miehen on oltava pidempi kuin nainen, painavampi kuin nainen, vahvempi kuin nainen jne. Nainen ei rakastu itse mieheen, vaan hän haluaa miehen, jotta tuntisi itsensä hoikemmaksi, sirommaksi, kauniimmaksi tmv. Mies on olemassa naiselle vain naisen itsetuntoa kohottaakseen. Nainen ei osaa rakastaa.
Mies rakastuu naiseen ihmisenä, ei minään itsetuntonsa kohottajana.
Niin varmaan. Ei ole tissien koolla tai läskiydellä mitään väliä, eikä niillä pitkillä vaaleilla hiuksilla.
Olenko sanonut että miehellä itsellään ei olisi väliä??? Isoja miehiä on paljon, ja koska kiinnitän heihin ensin huomiota, myös rakastuin isoon mieheen, mutta en kehen tahansa isoon mieheen, vaan juuri siihen yhteen ja ainoaan, jonka luonne sopii mulle, meidät yhdisti alunpern huumori. Varmasti olisin rakastunut mieheeni vaikka hän olis pienenpi, mutta en tiedä olisiko hän minuun kun tuntisi itsensä kääpiöksi ja epämiehekkääksi rinnallani ja häpeäisi lihavaa vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
tai että olisin tunteeton verenimijä?
Vaadit mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa. Siinä on ihan riittävästi todistetta, että olet tunteeton rahan perässä juoksija (ts. verenimijä).
Vierailija kirjoitti:
Ai pirhana, mä tykkään todellakin harvoista miehistä siinä mielessä.
Mutta kerroppa AP, mimmosista miehistä kaikki naiset tykkään, niin mä tiedän, tykkäänkö mä vääränlaisista miehistä vai oikeanlaisista.
En ole AP mutta olen lukenut että vain ~40% naisista kelpuuttaisi kaikista parhaat miehet. Kun taas miehistä yli 90% kelpuuttaisi parhaat naiset. Siis pelkän ulkonäön perusteella. En tiedä onko totta vai kuvannoillista, mutta vähän niin se taitaa kyllä mennä. Naiset ovat kranttuja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitäisi kyllä aikuisen naisen tajuta jos tavoittelee miestä, jolla on 1000 muutakin potentiaalista tavoittelijaa.
Naisissa kilpavarustelu on erittäin kovaa, eikä valitettavasti tällä naisella geneettinen potentiaali riitä pelimieheen. Ei vaikka hän näyttää koko lailla maksimoineen sen millä häntä on siunattu. Mutta monet naiset syntyvätkin jo erittäin kauniiksi - mittasuhteet on kuin davincin luonnoksista - ja ne kun laittaa päälleen ihan ne samat hörhelöt mitä tämäkin, niin ei heikommilla geeneillä syntynyt jää kuin kohottamaan playerin itsetuntoa sydämenä satojen muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukematta voisin kysyä mikä on se miestyyppi mistä ap:n mukaan kiinnostun. Kerron sitten mitkä kohdat pitävät paikkaansa.
About tämähän se yleensä naisilla on:
http://i.imgur.com/pGEaJCq.jpg
Plus mieluiten johtaja. Pankissa. Jos nainen ei itse ole kovin älykäs niin rahalajien ammattiurheilijakin kelpaa.
Vähemmän lihaksia, vähemmän karvoja muualle paitsi päähän, käyttäis boksereita, silmälasit olis jees, olis pelinörtti ja kunhan jotain työtä tekee niin kelpaa mulle.
Haha, ei muuta kuin onnea metsästykseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tapaillut monenlaisia miehiä eikä se todellakaan se taloudellinen tilanne ole koskaan ollut se ratkaiseva tekijä
Rahalla ei siis ole mitään väliä? Eli myös tahallaan työtönkin kelpaa?
Sinäkin idiootti jaksat jankata. Rahalla ei ole väliä, sillä on jos ei halua tehdä mitään. Ei naiset halua sua elättää ja passata, koita nyt käsittää että vain äidilläsi on ollut se velvollisuus. Aikuiset ihmiset tekevät aina jotain, ja saavat siitä elämiseensä rahaa. Miksi jonkun muun pitäisi raataa töissä sinun elättämiseksi? Ota akka joka on myös tahallaan työtön, niin ei tule mitään vaatimuksia koskaan, nostatte sossutukia ja istutte sohvalla polttamassa tupakkaa ja juomassa kaljaa, mahtavaa elämää!
Kysehän tässä on ennen kaikkea tekoyhyydestä, joka vaivaa varmaan about 99%. Koko ajan uskotellaan, että persoona ja luonne ratkaisee, mutta kuitenkin käytännön tasolla ratkaisevinta on talous, jonka huomaa esim. siitä mitkä ne vaatimuksista ehdottomimmat oikeasti ovat.
Maksu vaaditaan tavalla tai toisella, mutta silti kiistetään että maksullisia ollaan.
Miten sinä pikku vikisijä kehtaat ulista jotain maksullisuudesta? Me elätämme sinut, joten tuki turpasi ja ole kiitollinen että sinua ei jätetä ojaan kuolemaan. Hyödytön loinen.
Jos nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työntekoa, eihän sen selvempää merkkiä naisen maksullisuudesta voi olla. Mies ei kelpaa, jos miehen mukana ei saa taloudellista hyötyä.
Sinä tässä maksullinen olet. Päivät pitkät etsit naista joka olisi kylliksi typerä elättämään sinut.
Hohhoijaa. Mulle on kyllä ihan sama käyköä nainen töissä vai ei. Naisen oma valinta. Naiset taas jostain syystä vaativat heottomasti, että mies käy töissä, mutta silti kyse ei ole kuulemma ole rahasta.
Jotenkin koomista väittää, että mä olen tässä asetelmassa se maksullinen osapuoli, joka juoksee rahan perässä.
Kun asut parisuhteessa, kuka teillä elämisen maksaa, siis sinun osuutesi? Sun asumisen, vaatteet, ruuan, liikkumisen ja lomareissut ym. huvitukset? Veronmaksajat vai vaimo? Kyllä sinä joltain olet käsi ojossa rahaa pyytämässä, vai taivaaltako sulle sitä sataa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai että olisin tunteeton verenimijä?
Vaadit mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että mies kelpaa. Siinä on ihan riittävästi todistetta, että olet tunteeton rahan perässä juoksija (ts. verenimijä).
No olen sitten hyvillä mielin verenimijä, jos se tarkoittaa sitä, että toivon miehen elättäväb itsensä. :) tunteeton en kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerroppa AP, mimmosista miehistä kaikki naiset tykkään, niin mä tiedän, tykkäänkö mä vääränlaisista miehistä vai oikeanlaisista.
Tuolla se oli aiemmin kuvattuna.
Kalsarimallin ulkonäkö, pankinjohtajan status ja tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukematta voisin kysyä mikä on se miestyyppi mistä ap:n mukaan kiinnostun. Kerron sitten mitkä kohdat pitävät paikkaansa.
Plus mieluiten johtaja. Pankissa. Jos nainen ei itse ole kovin älykäs niin rahalajien ammattiurheilijakin kelpaa.
Kenen kanssa muuten tuon näköiset miehet on?
En ole ikinä nähnyt kellään, vaikka niitä todistettavasti on olemassa, ellei kuvat nyt ihan manipuloituja ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinulle riittävän vaatimatonta elämää, kun pidät mummonmökkiä ja kanojen kasvatusta ja kasvimaan viljelyä liian materiaalisena ja ahneena elämäntapana?
Se on hyvä alku, että naista kiinnostaa miehessä oikeasti luonne ja persoona ilman rahaan ja materiaaliin liittyviä vaatimuksia. Tuossakaan tapauksessa näin ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että monelle naiselle mies on ensisijaisesti muille naisille näyttämistä varten.
Ei ehkä se itselle sopivin, mutta sellainen josta ajatellaan ystävien tulevan vähän kateelliseksi.
Täällä kirjoitetaan perhe-elämän helvetillisyydestä, ja sitten suolletaan tuollaista sontaa! Kenelle sitä rupsahtanutta ukkoa oikein näytellään? Naapurin rupsahtaneille akoille? Miksi ihmiset pettävät ja eroavat? Sen takia kun eivät ole sopivia toisilleen, kyllä kestävässä parisuhteessa on pakko olla juuri se oikea, eikä mikään sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla se oli aiemmin kuvattuna.
Kalsarimallin ulkonäkö, pankinjohtajan status ja tulot.
Ja sii tietenkin siten, että naisen taloudellinen asema kohenee pankinjohtajan tuloilla. Ei se pankinjohtaja naista kauan kiinnosta, jos naisen taloudellinen asema ei parane sen pankinjohtajan tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa muuten tuon näköiset miehet on?
En ole ikinä nähnyt kellään, vaikka niitä todistettavasti on olemassa, ellei kuvat nyt ihan manipuloituja ole.
Keskenään.
Vaikuttaak nää siltä, että niitä kiinnostaisi naiset...