Miksi naiset pitävät niin harvoista ja vain tietyn tyyppisistä miehistä?
Kun vertaa miehiin.
Miehistä löytyy faneja käytännössä ihan kaikenlaisille naisille.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltas huomenna alkaa ne pienimunaisten kokoontumisajot? Ootteko jo puolenpäivän aikaan hereillä ja jankkauskunnossa? Vai meneekö iltapäivän puolelle?
Uuh, nyt laitto pahan.
Itselläni on ainakin ihan hyvän kokoinen penis. Ei voi pieneksi sanoa.
No eihän tuossa mitään yllättävää ole. Mies on ilman muuta tyhmä, mt-ongelmainen, juoppo/narkkari, pienimunainen ja kaikke tollasta, jos mies ei täytä miehen tärkeintä velvollisuutta eli mene töihin ja siten mahdollista naiselle autoja, omakotitaloja, kesämökkejä ja merkkivaatteita/laukkuja, joilla nainen voi sitten leuhkia muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinulle riittävän vaatimatonta elämää, kun pidät mummonmökkiä ja kanojen kasvatusta ja kasvimaan viljelyä liian materiaalisena ja ahneena elämäntapana?
Se on hyvä alku, että naista kiinnostaa miehessä oikeasti luonne ja persoona ilman rahaan ja materiaaliin liittyviä vaatimuksia. Tuossakaan tapauksessa näin ei ollut.
Eli mitä rahaan ja materiaan liittyviä vaatimuksia esitin? Kerrotko?
Olihan siellä ne mummonmökit ja tietenkin se tarkoittaa myös tonttia. Eihän omakotitalossakaan se talo niin arvoka oles, mutta tontti on sitäkin arvokkaampi. Eli turhaa lätinää noin mummonmökit kun käytännön tasolla eroa ei ole juuri yhtään muiden naisten ahneisiin vaatimuksiin.
Mummonmökki oli henkilökohtainen haaveeni, jonka voisin toteuttaa, jos esim. voittaisin lotossa. Yhdeltäkään mieheltä en mitään mummonmökkejä ole ollut vaatimassa. Se oli esimerkki siitä, että en kaipaa mitään hienoa, rikasta ja materiaa täynnä olevaa elämää.
Mieheltä olen selvästi kertonut pyytäväni tasan yhtä asiaa: kunhan meidän keskinäinen arvomaailma kohtaa, minä olen valmis kokeilemaan. Ja nyt, arvon ammattihaukkuja, kerro mitä rahaa ja materiaa tuossa on?
Biologia.Tunnen oikeasti pysyvää ja pidempiaikaists vetoa vain alfoihin.
Luulen että naiset hiukan liioittelevat pitämäänsä tasoa ja siitä syntyy kuva ettei perusmiehellä ole pillulle asiaa. Ja sitten miehet jotka eivät kauheasti missään baareissa tms. käy, ottavat nettijorinat ja paskalehdet liian tosissaan.
Naiset ovat laumasieluja.
Kun yksi huutaa "mää tykkään tosta", sata muuta naista huutaa kohta perässä.
Tämä näkyy tyttöjen ja naisten fanikulttuurissa. Ei pojat, saati miehet, käy joukoittain jonkun naispopparin keikoilla 'toivoen' että se saattaa valita sieltä +10 000 ihmisen joukosta juuri minut.
Pienemmässä mittakaavassa tätä voi demonstroida sillä, että menee tuttujen naisten kanssa ihmisten ilmoille. Ihan eri tavalla randomit naiset huomioivat sinut.
Ei nykyään enää tavallinen mies naista löydä.
Meilläkin on työporukka täynnä 27-40v miehiä ja heistä vain vanhimmalla on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellään miesihanteeni on roteva, vähän mahakas ja ihan s**tanan karvainen. Sellainen mieltymys minulle on vuosien mittaan kehittynyt, vaikka existä joku sopi tuohon muottiin paremmin, joku huonommin.
Mihin unohtui se tärkein eli työssäkäynti, ts. tarpeeksi isot ja tasaiset tulot?
Miksi et ole töissä?
Jaa'a. Kysymykseen on vastattu jo varmaan 50 kertaa, joten lienee turha vastata uudestaan kun 50 kerrastakaan et ymmärrä vastausta.
Hyödytön loinen. Kunnon ihmiset maksavat elämisesi ja sinä sen kun länkytät.
Mist naiset muka löytää niit tasokkaita miehii?