Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät niin harvoista ja vain tietyn tyyppisistä miehistä?

Vierailija
19.06.2016 |

Kun vertaa miehiin.
Miehistä löytyy faneja käytännössä ihan kaikenlaisille naisille.

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap oikein hourit? Valtaosa naimisiin/parisuhteeseen haluavista miehistä on sellaisessa. Sun logiikalla vain muutama prosentti miehistä olisi parisuhteessa, kun naiset ei kelpuuta kuin "harvoja ja vain tietyn tyyppisiä miehiä".

No ei se nyt ihan noinkaan mene. 

Jos menee käymään jossain uudehkolla asuinalueella, niin aika kopioita toisistaan ne miehet siellä on. Pitkiä, 80% tummahiuksisia, hoikahkoja. Ottaen lukuun, että miesten keskipituus on nuoremmassakin polvessa jotain hieman alle 180 cm luokkaa, jossakin on helvetisti myös lyhyempiä miehiä. Eivät näytä olevan ainakaan okt-alueilla vaimojensa kanssa. 

Vierailija
102/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet naiset - ei kaikki - tykkäävät rahasta?

Tuskimpa tuosta voi edes tehdä mitään objektiivista tutkimusta, kun naiset kieltävät asian, joka kuitenkin tulee päivänselvästi esille naisten ahneista vaatimuksista.

Noo, ainakin voi vertailla naimisissa olevien miesten tulot naimattomiin. Lienee sanomatta selvää että aiempi porukka tienaa paremmin.

Aivan varmasti näin. Nainen ei ala pitkään suhteeseen, jos siitä ei saa rahallista ja materiaalista hyötyä autojen, omakotitalojen ja kesämökkien muodossa.

Ei niin. Se mieskin muuten sai ne samat hyödyt, kun kimppaan muutettiin. Ei ole valittanut, kuten sinä.

Siinäpä se taitaa ollakin. Olet itse asiassa kateellinen niille miehille, jotka saavat elämässään muutakin kuin aamuisen keskikaljanpullon kouraansa.

Kyllä tässä enemmin harmittaa, että parikin muijaa, jotka niin vannoivat rakkauttaan, osoittautuvatkin juuri niin ahneiksi tämänkin palstan ajat. Mitkään omakotilatlot nyt ei herätä minkäänlaista kateutta, koska pidän tuollaista pröystäilyä jo sinällänsä vastenmielisenä.

Eivät he olleet ahneita. Heitä ei vaan kiinnostanut kaltaisesi syrjäytynyt, huumeita käyttävä ja alkoholisoitunut vätys, joksi paljastuit kun he tutustuivat sinuun paremmin. Mielenterveyspotilaiden kanssa on todella haastavaa suunnitella tulevaisuuttaan, varsinkin jos haluaa lapsia. Et todellakaan ole mikään ykkösvaihtoehto, ja arvaa mitä. Se on ihan omaa syytäsi. Lakkaa siis valittamasta naisten ahneudesta, kun et ole itse valmis mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ruikuttava "mies" on itse pahimman laatuinen loisija, vaikka syyttää siitä kokonaista naissukupuolta. Naiset ahneuksissaan sitä ja tätä.

Mä pidän kyllä miestä, joka ahneuksissaan vaatii naiselta työssäkäyntiä, ihan yhtä vastenmielisenä kuin naista, joka ahneuksissaan vaatii mieheltä työssäkäyntiä.

Ja minä pidän sinua vastenmielisenä, koska meidän muiden on pakko käydä töissä jotta voimme elättää kaltaisesi heisimadon vasten tahtoamme.

Eihän ole. Ei sua kukaan pakota käymään töissä, vaikka ahneuksissasi käytkin. Mun puolesta vaikka jokainen maailman ihminen saa alkaa työttömäksi, jos siltä tuntuu.

Mistä saisit rahaa elämiseen, jos yhteiskunnan tukia ei olisi? Millä rahalla sinä olisit tahallaan työtön sen jälkeen?

Sen näkee sitten. En kuitenkaan vaadi muiltakaan mitään mihin en itse suostu, joten sanokaan vaan työsopimuksennen irti jos siltä tuntuu.

Olet siis oikeasti niin tyhmä, ettet käsitä voivasi olla tahallasi työtön vain ja ainoastaan siksi, että suurin osa työikäisistä käy töissä? Vai onko tämä fakta vain liian kirvelevä, jotta kehtaisit myöntää sen?

Jospa ne sinun ex-naiset eivät kyllästyneet niinkään työttömyyteesi vaan selvästi keskitasoa heikompaan yleissivistykseesi?

Vierailija
104/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naiset kelpaavat miehille ja saavat miehen aina halutessaan, niin miksi esim. hän ei saa miestä?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001194351.html

Vierailija
105/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap oikein hourit? Valtaosa naimisiin/parisuhteeseen haluavista miehistä on sellaisessa. Sun logiikalla vain muutama prosentti miehistä olisi parisuhteessa, kun naiset ei kelpuuta kuin "harvoja ja vain tietyn tyyppisiä miehiä".

No ei se nyt ihan noinkaan mene. 

Jos menee käymään jossain uudehkolla asuinalueella, niin aika kopioita toisistaan ne miehet siellä on. Pitkiä, 80% tummahiuksisia, hoikahkoja. Ottaen lukuun, että miesten keskipituus on nuoremmassakin polvessa jotain hieman alle 180 cm luokkaa, jossakin on helvetisti myös lyhyempiä miehiä. Eivät näytä olevan ainakaan okt-alueilla vaimojensa kanssa. 

Saman havainnon tehnyt. Naisista taas toisaalta löytyykin sitten enemmän hajontaa sielläkin. On seksipommeja, on maatuskaa, on tummaa ja vaaleaa, lihavia, laihoja jne. Mutta kaikilla melkein samanlainen mies. 

Vierailija
106/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ruikuttava "mies" on itse pahimman laatuinen loisija, vaikka syyttää siitä kokonaista naissukupuolta. Naiset ahneuksissaan sitä ja tätä.

Mä pidän kyllä miestä, joka ahneuksissaan vaatii naiselta työssäkäyntiä, ihan yhtä vastenmielisenä kuin naista, joka ahneuksissaan vaatii mieheltä työssäkäyntiä.

Ja minä pidän sinua vastenmielisenä, koska meidän muiden on pakko käydä töissä jotta voimme elättää kaltaisesi heisimadon vasten tahtoamme.

Eihän ole. Ei sua kukaan pakota käymään töissä, vaikka ahneuksissasi käytkin. Mun puolesta vaikka jokainen maailman ihminen saa alkaa työttömäksi, jos siltä tuntuu.

Mistä saisit rahaa elämiseen, jos yhteiskunnan tukia ei olisi? Millä rahalla sinä olisit tahallaan työtön sen jälkeen?

Sen näkee sitten. En kuitenkaan vaadi muiltakaan mitään mihin en itse suostu, joten sanokaan vaan työsopimuksennen irti jos siltä tuntuu.

Olet siis oikeasti niin tyhmä, ettet käsitä voivasi olla tahallasi työtön vain ja ainoastaan siksi, että suurin osa työikäisistä käy töissä? Vai onko tämä fakta vain liian kirvelevä, jotta kehtaisit myöntää sen?

Ei. Arvostaan vaan ihmisoikeuksia ja yksilön vapautta, joka menee omassa ajattelutavassa kaiken muun edelleen. Jos kaikki maailman ihmiset haluavat alkaa työttömäksi, se heille sallittakoon.

Vierailija
107/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa tuosta voi edes tehdä mitään objektiivista tutkimusta, kun naiset kieltävät asian, joka kuitenkin tulee päivänselvästi esille naisten ahneista vaatimuksista.

Noo, ainakin voi vertailla naimisissa olevien miesten tulot naimattomiin. Lienee sanomatta selvää että aiempi porukka tienaa paremmin.

Aivan varmasti näin. Nainen ei ala pitkään suhteeseen, jos siitä ei saa rahallista ja materiaalista hyötyä autojen, omakotitalojen ja kesämökkien muodossa.

Ei niin. Se mieskin muuten sai ne samat hyödyt, kun kimppaan muutettiin. Ei ole valittanut, kuten sinä.

Siinäpä se taitaa ollakin. Olet itse asiassa kateellinen niille miehille, jotka saavat elämässään muutakin kuin aamuisen keskikaljanpullon kouraansa.

Kyllä tässä enemmin harmittaa, että parikin muijaa, jotka niin vannoivat rakkauttaan, osoittautuvatkin juuri niin ahneiksi tämänkin palstan ajat. Mitkään omakotilatlot nyt ei herätä minkäänlaista kateutta, koska pidän tuollaista pröystäilyä jo sinällänsä vastenmielisenä.

Eivät he olleet ahneita. Heitä ei vaan kiinnostanut kaltaisesi syrjäytynyt, huumeita käyttävä ja alkoholisoitunut vätys, joksi paljastuit kun he tutustuivat sinuun paremmin. Mielenterveyspotilaiden kanssa on todella haastavaa suunnitella tulevaisuuttaan, varsinkin jos haluaa lapsia. Et todellakaan ole mikään ykkösvaihtoehto, ja arvaa mitä. Se on ihan omaa syytäsi. Lakkaa siis valittamasta naisten ahneudesta, kun et ole itse valmis mihinkään.

Nämä nettipsykologien diagnoosit ovat kyllä aina yhtä hyviä.

Vierailija
108/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukematta voisin kysyä mikä on se miestyyppi mistä ap:n mukaan kiinnostun. Kerron sitten mitkä kohdat pitävät paikkaansa.

Vierailija
109/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki naiset kelpaavat miehille ja saavat miehen aina halutessaan, niin miksi esim. hän ei saa miestä?

No eikö se nyt tuossa jutussa tullut selväksi?

Käyttää tinderiä, mistä joku pelimies aina löytyy häntä panemaan silloin tällöin jos ei ole muita naisia tarjolla. Ei ole sen tason emäntä kuitenkaan, että playerit häneen ihastuisi ja haluaisivat tavata vielä toistekin. Ikääkin alkaa näemmä jo olla. 

Vierailija
110/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää tinderiä, mistä joku pelimies aina löytyy häntä panemaan silloin tällöin jos ei ole muita naisia tarjolla. Ei ole sen tason emäntä kuitenkaan, että playerit häneen ihastuisi ja haluaisivat tavata vielä toistekin. Ikääkin alkaa näemmä jo olla. 

No niin. Siinä sitten vesittyi se fakta, että kaikki naiset saavat miehen, jos vain haluavat. Vittu, että te palstaprovot alatte olla rasittavia... :D

Vierailija
111/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin kommentit, joilla ei ole minkäänlaista merkitystä suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
112/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukematta voisin kysyä mikä on se miestyyppi mistä ap:n mukaan kiinnostun. Kerron sitten mitkä kohdat pitävät paikkaansa.

About tämähän se yleensä naisilla on:

http://i.imgur.com/pGEaJCq.jpg

Plus mieluiten johtaja. Pankissa. Jos nainen ei itse ole kovin älykäs niin rahalajien ammattiurheilijakin kelpaa. 

Vierailija
113/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut oma itseni jos naista kiinnostaa niin ok jos ei nii vitut. Parempi olla sinut itsesi kanssa koska joudut olemaan itsesi kanssa aika paljon...

Tuskin olisin monen naisen top3 listalla (ellei ole muscle fetish) mutta silti on pillua ollut aina tarjolla... Itsevarmuus on pakollista.

Vierailija
114/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus mieluiten johtaja. Pankissa. Jos nainen ei itse ole kovin älykäs niin rahalajien ammattiurheilijakin kelpaa. 

Vähemmän lihaksia, vähemmän karvoja muualle paitsi päähän, käyttäis boksereita, silmälasit olis jees, olis pelinörtti ja kunhan jotain työtä tekee niin kelpaa mulle.

Vierailija
115/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin suoraan AV:lta. Nirso ja ahne akka valittamassa paskoista miehistä.

Vierailija
116/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän lihaksia, vähemmän karvoja muualle paitsi päähän, käyttäis boksereita, silmälasit olis jees, olis pelinörtti ja kunhan tienaa tarpeeksi niin kelpaa mulle.

Vierailija
117/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan voisi sossurotan kanssa alkaa mihinkään vakavaan suhteeseen, sillä haluan tulevaisuudessa pari lasta ja okt:n. Sen lisäksi haluaisin matkustella. Ei mun palkalla elätetä lasten lisäksi vielä aikuista miestä

Vierailija
118/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ollut oma itseni jos naista kiinnostaa niin ok jos ei nii vitut. Parempi olla sinut itsesi kanssa koska joudut olemaan itsesi kanssa aika paljon...

Tuskin olisin monen naisen top3 listalla (ellei ole muscle fetish) mutta silti on pillua ollut aina tarjolla... Itsevarmuus on pakollista.

Meinasin yläpeukuttaa, mutta tuo sanoi taas miehistä kaiken. Joskus olisi kiva, jos kertoisitte vaikka, että olette joskus edes ihastuneet naiseen, eikä pilluun.

Vierailija
119/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pirhana, mä tykkään todellakin harvoista miehistä siinä mielessä.

Mutta kerroppa AP, mimmosista miehistä kaikki naiset tykkään, niin mä tiedän, tykkäänkö mä vääränlaisista miehistä vai oikeanlaisista.

Vierailija
120/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan voisi sossurotan kanssa alkaa mihinkään vakavaan suhteeseen, sillä haluan tulevaisuudessa pari lasta ja okt:n. Sen lisäksi haluaisin matkustella. Ei mun palkalla elätetä lasten lisäksi vielä aikuista miestä

$$$. "Valitettavaa", ettet olekaan löytänyt miestä, joka kiinnostuu ahneesta ja tunteettomasta verenimijästä.