Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät niin harvoista ja vain tietyn tyyppisistä miehistä?

Vierailija
19.06.2016 |

Kun vertaa miehiin.
Miehistä löytyy faneja käytännössä ihan kaikenlaisille naisille.

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia. Nainen saa paljon vähemmän jälkeläisiä ja raskaus ja äitiys on iso riski. Siksi laatu on määrää tärkeämpi. Olisiko noin?

Vierailija
2/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuo on tavallaan selitettynä jo kysymyksessä. 

Koska naiset ovat valikoivia, miesten on pitänyt kehittyä mahdollisimman isolla haravalla naisia tavoitteleviksi. "Jos ei tuo suostu, kokeillaan tuota, eikä tuo kolmaskaan tuolla nyt paha ole"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on raukkoja laumaeläimiä. Harva uskaltaa poiketa normeista.

Vierailija
4/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiselle on tärkeää olla kuten muutkin. Täytyy tykätä samoista asioista kuin muutkin naiset, ettei vain vahingossakaan erotu joukosta. Miehet ovat persoonallisempia ja rohkeampia.

Vierailija
5/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tuossa sitten on sitäkin, että naisilla on hiukan taipumusta olla samaa mieltä kuin muutkin naiset. Erikoisemmista mieltymyksistä ei ehkä siksi ole sallittua keskustella. Ei miestenkään mieltymyksistä toisaalta ole soveliasta keskustella. 

Minun yhdellä tyttöystävällä oli fantasia, että joku todella vanha mies panisi häntä. Siihen saakka luulin, että granny-fetissi on ihan vaan miesten juttu. Kaverilla on ollut nainen, joka halusi että häntä lyödään seksin aikana. Kuulemma mikään läpsyttely ei olisi riittänyt tälle naiselle, vaan ihan kunnon hakkaamista toivoi. 

Eli kyllä naisillakin saattaa olla erilaisia mieltymyksiä siellä pinnan alla. 

Vierailija
6/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei kyllä ole niin paljon väliä minkälainen mies on ulkonäöllisesti tai onko hän "normeista poikkeava". En edes tiedä onko minulla tiettyä tyyppiä josta pitäisin miehissä, loppujen lopuksi tärkeintä on vain se että kumpikin rakastaa toisiaan

Vierailija
7/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monenlaisia miehiä. Ei ole ollut yhtä tiettyä tyyppiä. En ajattele ulkonäköä ensimmäisenä.

Vierailija
8/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on jotain erikoisempia mieltymyksiä seksiin liittyen, ovat usein sallivampia miesten suhteen. Eli kelpuuttavat miehiä laajemmalla skaalalla, eikä aina tarvitse olla se kiiltokuvapalloilija. 

Ehkä tuollaisilla naisilla on hiukan enemmän testosteronia kuin naisilla yleensä ja siksi maku vastakkaisen sukupuolen suhteen on vähän laajempi (kuten se miehillä on). 

Vierailija
9/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kaikki pariskunnat joita tunnen on erilaisia, niin naiset kuin miehetkin. On pitkää ja pätkää, laihaa ja lihavaa, puhumattakaan luonteista. Ja kun kaupungilla tai vaikka marketissa katsoo, niin on niitä kaikenlaisia pareja. Mistä tämä ihme jankkaus että vaan tietyt miehet, jos juuri sinä et saa naista, ei se tarkoita sitä että miestyyppejä on vain kaksi, ne jotka on kuin sinä, ja sitten ne toiset jotka saa naisia.

Vierailija
10/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen varallisuus ja tulojen tasaisuushan sen ratkaisee kiinnostuko nainen miehestä vai ei, ei siinä sen kummemmin mistään miestyypeistä ole kyse. Jos nainen ei saa miehestä taloudellista hyötyä, naisen kiinnostus loppuu nopeasti.

Vierailija
11/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näköjän niin massan mukana menevä nainen kirjoitti:

Itselleni ei kyllä ole niin paljon väliä minkälainen mies on ulkonäöllisesti tai onko hän "normeista poikkeava". En edes tiedä onko minulla tiettyä tyyppiä josta pitäisin miehissä, loppujen lopuksi tärkeintä on vain se että kumpikin rakastaa toisiaan

Miksi sinulle on noin tärkeää alkaa mielistellä aloittajaa, joka puhuu noin loukkaavaan sävyyn naisista. Aloittaja siis on kirjoittanut myös ensimmäiset viestit. Sinä tulit paikalle kiltisti ja kuuliaisesti sanomaan juuri täsmälleen sen mitä aloittaja halusi kuulla. En tajua tuollaista koiramaista miellytämisenhalua.

Vierailija
12/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla kaupungilla vaan näkee hyvinkin monenlaisia miehiä naisten kanssa.

Vierailija
13/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen varallisuus ja tulojen tasaisuushan sen ratkaisee kiinnostuko nainen miehestä vai ei, ei siinä sen kummemmin mistään miestyypeistä ole kyse. Jos nainen ei saa miehestä taloudellista hyötyä, naisen kiinnostus loppuu nopeasti.

Mene töihin.

Vierailija
14/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tapaillut monenlaisia miehiä eikä se todellakaan se taloudellinen tilanne ole koskaan ollut se ratkaiseva tekijä

Vierailija
15/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVllahan on ollut useampi keskustelu, joista itselle ainakin jäänyt olo, että naiset tykkää kaikenlaisista miehistä. Esimerkiksi tässä ketjussa on lueteltuna kaikkea nörteistä mahakkaisiin kaljuuntuviin miehiin: http://www.vauva.fi/keskustelu/2441211/kuvaile_salaisen_ihastuksesi_ulk…. Selvään vähemmistöön jää bodatut atleetit.

N22, joka viehättyy yleensä selkeästi vahemmista "hissukan" oloisista nörttimiehistä. Pieni maha on vain plussaa.

Vierailija
16/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työ ja saan palkkaa.

Vierailija
17/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän sellaisista mukavista perus janttereista jotka yleensä laitetaan sinne kaveripoika osastolle eikä muuta yritetä. En pidä mistään alfoista tai lihaksia hirmuisesti kasvattavista jättiläisistä tai ylisöpöistä poikabändi pojista. Tuntuu että jokainen kaveripiiristä haluaa juuri sellaisen täydellisen unelmamiehen ja jahtailee sitä eikä muuta hyväksy kunnes vasta silloin kun tajuaa että kyllä se normi mies vaan on se joka on parhain.

Vierailija
18/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tapaillut monenlaisia miehiä eikä se todellakaan se taloudellinen tilanne ole koskaan ollut se ratkaiseva tekijä

Rahalla ei siis ole mitään väliä? Eli myös tahallaan työtönkin kelpaa?

Vierailija
19/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vain venäläisistä miehistä.

Vierailija
20/208 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla ei siis ole mitään väliä? Eli myös tahallaan työtönkin kelpaa?

Kirjoittaja puhui miehistä. Ei tahallaan työttömänä loisiva ole mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän