Kuvaile (salaisen) ihastuksesi ulkonäkö
Kommentit (67)
Imatran absilla oli kesällä töissä nuori nainen mikä muistutti mun mielestä tätä aika paljon,http://www.google.fi/search?q=ariel+a&client=ms-android-samsung&site=we…
värjäsi vaan hiukset tummemmiksi, jotenkin kivan näköinen, olisi kiinnostanut nähdä alasti.
Liian nuori vaan mulle, joku luulee vielä pervoksi sedäksi ja ei kukaan nuori nainen kiinnostu vanhemmasta köyhästä duunarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 170-senttinen ja lihava tietokonenörtti, jolla maailman söpöimmät vanhanaikaiset neliömäiset pullonpohjalasit. hänellä on ruskea tukka ja parta, ja ihanan ujo hymy. Harmi että tyyppi tuntuu pelkäävän minua :(
Kävelet reippaasti sen olmin luo ja suutelet sitä suoraan suulle, hämmentyy alkajaisiksi, mutta tokenee kyllä ja teistä tulee pariskunta <3 Siis jos tyyppi on vapaa. Muuten unohda.
On se vapaa tietääkseni. On niin äärimmäisen ujo vaan että on vaikea lähestyä, kun itsekin olen ujonpuoleinen. Olen tyytynyt toistaiseksi vain yrittämään kovasti olla ystävällisen näköinen ja hymyillä jos hän puhuu jotain minulle, mutta hän helposti punastuu ja alkaa katsoa alas päin. Vaikeaa tämä estyneiden nörttien pariutuminen :D Eikä me olla edes mitään nuoria, molemmat noin nelikymppisiä, ja tietääkseni molemmat myös täysin kokemattomia seurusteluasioissa.
Voi teitä, kuulostaa hellyttävältä. Toivottaavasti saatte toisenne:)
Voi saakeli miten somaa :-) Pyydä vaan sitä jonnekin seuraksi, joku paikallinen tapahtuma tai mitä nyt vaan keksit. Ja tule kertomaan miten meni, mä pidän peukut ja varpaat pystyssä...
Vierailija kirjoitti:
Laiha mies, jolla on kuitenkin jonkinverran vatsaa. Hänellä on myös hullunkurisen pienet kädet ja maailman kauneimmat siniset silmät. Tummahkot hiukset ja rietas hymy. <3
Oot siis tavannut Timon... Onnea.
Todella kaunis vaalea nainen. Sopivan mittainen, sopivat tissit, hyvä peppu. Sopivasti urheilullinen näköinen. Siniset silmät. Ihanan tuntuinen luonne, jämäkkä mutta aavistuksen pehmeä, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis vaalea nainen. Sopivan mittainen, sopivat tissit, hyvä peppu. Sopivasti urheilullinen näköinen. Siniset silmät. Ihanan tuntuinen luonne, jämäkkä mutta aavistuksen pehmeä, luulen.
olipa nätisti kuvailtu, mutta onkohan oikeasti miehen kirjoittamaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai välttämättä olekaan?
Terhakkaat, isot, pystyt rinnat, pyöreä, treenattu perse. Kauniit kapeat kasvonpiirteet, isot siniset silmät, pitkä blondi tukka. Ihanasti aina ne tissit tyrkyllä. Kapea uuma. Vitun pantava. 22v. Vittu kun pääsis nussimaan sitä. Mutta ei.. :(
Noin 25-vuotias, minua hieman lyhyempi mies, jolla tuuhea ruskea tukka ja nätit ruskeat silmät. Oikein söpö :)
HIeman ot, mutta on hauskaa, miten ihminen, joka ei alussa sykäyttänyt ulkonäöllisesti yhtään, kaunistuu / komistuu yhtäkkiä kun tutustuessasi huomaat miten ihanasta tyypistä on kysymys. Ja sitten se onkin jo maailman upein ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiha mies, jolla on kuitenkin jonkinverran vatsaa. Hänellä on myös hullunkurisen pienet kädet ja maailman kauneimmat siniset silmät. Tummahkot hiukset ja rietas hymy. <3
Oot siis tavannut Timon... Onnea.
Heh, ei ole kyllä mikään Timo tämä mies:) Onneksi?
Komea Mies!!! EI kovin pitkä, 164-170, miehekkäät kasvot, kauniit silmät ja nenä jossa kyömy, ihanat huulet ja leuka, leveähköt hartiat ja skrode muutenkin...sosiaalinen ja hauska..kerran ollaan juteltu...voi voi:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai välttämättä olekaan?
Kyllä minä itseäni miehenä pidän.
Aika pitkä, selvästi yli 180 cm. Hoikka ja siro, mutta leveät hartiat. Erityisesti rakastan sitä miten kapea hän on lantion kohdalta ja miten kroppa levenee siitä hartioita kohti. Ja kapeaa mutta sivultakatsoen pyöreää peppua. Hiukset on mustat ja leikattu päältä pystyksi "ananastukaksi", sivulta ajeltu ihan lyhyeksi. Lempeät ruskeat silmät ja kasvonmuoto sellainen kaunis säännöllinen ovaali. Miehellä on lisäksi ihanan ruusunpunaiset huulet, mikä yhdistettynä mustaan tukkaan ja kalpeaan ihoon tekee hänet suorastaan kauniiksi.
Tämä ihastus tulee pysymäänkin salaisena, koska itse olen lyhyt, vanha ja läski, enkä ikinä tekisi itseäni naurettavaksi yrittämällä lähestyä tuota minua ainakin 10 vuotta nuorempaa upeaa ilmestystä. Kylläpä vaan työpäivä silti piristyy aina kun tuota saa katsella kun se kulkee ohisteni kahviautomaatille.
Mua hieman pidempi, pitkät tummat hiukset jotka nutturalla paitsi kun on viihteellä :)
Siniharmaat viileät mutta lempeät silmät. Kunnollinen tiimalasivartalo, kapea vyötärö mutta muodokkaat tissit ja perse :P
Maailman ihanin nauru :D ja se miten se laittaa käden suun eteen ku se repee
Ihana halittava, pehmeä iho. Posliini :P
Ulospäinsuuntautunut, rohkea, itsetietoinen nainen. Silti empaattinen ja hyvää juttuseuraa.
Plussaa vielä asiallisesta mutta seksikkäästä naisellisesta pukeutumisesta <3
Minulla on kaksikin. Ensimmäinen: pitkä mies, hoikka, tatuoitu, hiljainen, kiltti maailman kilteimmät siniharmaat silmät ja seksikäs hymy.
toinen: lyhyehkö vaalea nainen, naiselliset muodot ehkä jopa hieman pullukka, kiltti, erittäin siististi pukeutunut, kirkkaat vihreät silmät ja todella ärsyttävä ääni, mutta minusta todella seksikäs.
Olen siis parisuhteessa aivan toisenlaisen henkilön kuin kumpikaan näistä, mutta on tämä elämä ihanaa kun saa ihastella näin upeita ilmestyksiä. Tosin ei varmasti kumpikaan arvaa kuinka seksikkäitä he mielestäni ovat!
Tumma sinisilmä, alle nelikymppinen. Parhaimmillaan karskilla sängellä. Komistuu vain vanhemmiten. Ja ah, ne hymykuopat <3
Pitkä, tumma, leveäharteinen, urheilullinen. Kasvoiltaan vähän Blake Sheltonin näköinen, siniset silmät ja ihana hymy. Ainoa ihminen joka nauraa mun vitseille.
Näyttää vähän Pelle Heikkilältä, mutta on kuitenkin jollain tavoin jykevämmät piirteet ja vielä söpömpi, mutta huomattavasti pitempi. Ääni on jotain käsittämättömän seksikästä. Tuntuu olevan hyvinkin sosiaalinen ja ystävällinen luonteeltaan. Ikää n.33v.
Parrakas, pitkähiuksinen ja mahakas. :D Samaan aikaan raamikas ja söpö.