Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen parisuhteessa ex-narkkarin kanssa. Mitä tahtoisit kysyä?

Vierailija
19.06.2016 |

Vastaan rehellisesti kysymyksiin :)

Olen parisuhteessa ex-narkkarin kanssa. Mitä tahtoisit kysyä?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hepatiitteja tai hiviä?

Tupakoiko?

Käyttääkö alkoholia? Jos käyttää, niin minkä verran?

C-hepatiitti on, hiviä ei onneksi... Kyllä polttaa. Käyttää alkoholia, bileissä ottaa välillä aika paljon.. muuten sillon tällöin 1-2 sauna olutta.

Aika sankari.

Vierailija
42/46 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse entinen narkkari ja kyllä niistä voi päästä eroon. Mun c-hepa hoidettiin, oli rankka hoito mutta siitäkin selvisin ja jäin henkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se kaksikymppinen, jonka mies on istunut X vuotta vankilassa ja ollut ehkä Y vuotta kuivilla? Ja lähipiiri "ei anna teidän rakastaa"? Töistä, opinnoista ei tietoa kummallakaan? 

Olit tai et, älkää tehkö lapsia, ennenkuin perheenne talous on vakaalla pohjalla. Eli teillä on työt ja koti. 

En vastaa galluppiisi, koska silloin avauksesi jää roikkumaan etusivulle. Mutta kerropa, mitä ajattelit galluptuloksilla tehdä? Miten ne muuttavat elämääsi, tunteitasi kumppaniasi kohtaan, miestä itseään? Elleivät mielestäsi lähtökohtaisesti mitenkään, nii mitä välii tehdä galluppii? 

Vierailija
44/46 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aineiden käyttö jättänyt mieheen joitain pysyviä jälkiä (kärsimättömyys, äkkipikaisuus, lyhyt pinnaisuus)

Mitä aineita mies käytti? Miten kauan? Pelottaako että menneisyys tulee uudelleen vastaan esim. velkojen perinnän muodossa? Käyttääkö mies alkoholia?

Vierailija
45/46 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen narkomaani sentään tajuaa hakea apua, mutta steroidinarkomaani ei edes tajua olevansa avun tarpeessa.

Vierailija
46/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,miten onnistut olemaan niin luottavaisin mielin tulevaisuuden suhteen?

Itse seurustelen miehen kanssa,joka on noin kuusi vuotta sitten lopettanut suonensisäisten huumeiden käytön,ja on nyt kuntouksusse päästäkseen mm.riippuvuudestaan rauhoittaviin lääkkeisiin,mutta vaikea uskoa että hän ilman muuta olisi loppuikänsä raitis.

Joillain on ns."narkkarin aivot",eli tarvitsevat nopeita ja helppoja nautintoja,ovat ne sitten päihteet tai jotain muuta.Mielestäni riippuvuudesta ei voi sanoa koskaan olevansa täysin parantunut,on vain toipuva alkoholisti/narkomaani.

Joten,mistä ammennat tuon positiivisuuden ja uskon tulevaisuuteen?

Sinänsä ihan hyvä avaus,olen samaa mieltä,että ihmisiä päihdeongelmaisetkin ovat ja päihdeongelma on seurausta muista ongelmista,joita ei osata hoitaa muulla tavalla,tuskin kukaan tavallinen ihminen päättää yhtäkkiä alkaa käyttää huumeita ihan muuten vain.