Rakkaat av-mammat, kielioppinne on täyttä paskaa
Hävetkää luuserit.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullakin on virhe tuossa otsikossa :D
En löydä virhettä (en ole ap). Missä muka?
Siitä puuttu piste, sellainen kuuluu lauseen loppuun, rakas kieliopin asiantuntija. :)
Piste tulee virkkeen loppuun, rakas kieliopin asiantuntija. :)
Tiedän, mikä on virkkeen ja lauseen ero. Viittasinkin otsikkoosi, siinä on vain yksi lause, ja otsikon lauseen loppuun kuuluu piste. Toinen vaihtoehto voisi olla huutomerkki. :)
Olet edelleen väärässä.
Tässä sinulle hyödyllinen linkki: http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=2483
Ja suora lainaus: "Lausemaisenkaan otsikon loppuun ei merkitä pistettä, mutta kysymys- ja huutomerkkiä sekä kolmea pistettä voi käyttää otsikon lopussa."
Miksi koit tarpeelliseksi vastata ketjuun viisastelemalla, vaikka omat tietosi ovat noin heikot?
Minulle palsta on puhekieltä. Tajunnan virtaa, sellaisena kuin se päässä pyörii.
Sun pitää nyt aivan absolutely käydä tsekkaa joku toinen foorumi, jos tuolta tuntuu. On nimittäin hyvää tekstiä aina tiällä, ehkä sisällön kustannuksella?
No VoI KaUhEejATa!! MiTäS M3IdÁn, NyT 0iKeIn+ PiTäIsI TéHvÄ 4sIjAlLE!?? TuLeTkO MiNuN KiAlI¨OpPi OpEtTaJiAXi?
Kuoleva kieli joten tältä se näyttää henkitoreissaan...
comma fuckerit kestävätkin pidempään. Tosin oikeinkirjoitus ei sano sisällöstä mitään.
Moniko äidinkielenlehtori on palkittu kirjailija ? Myyntitilastojen kärjessä? Osaatteko nimetä ketään?
Nappasin äikästä eximian parin lukiokurssin käytyäni. Huomaan tuosta vain kielioppi- ja kirjoitusvirheet. En kuitenkaan pidä muita idiootteina kaksoiskonsonantin tai väärän pronominin käyttämisen vuoksi, koska en itsekään kirjoita täydellistä suomea enkä ole muutenkaan täydellinen yli-ihminen, jolla on oikeutta asettua muiden yläpuolelle.
Ei ole minun otsikkoni.