Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan seksiä

Vierailija
19.06.2016 |

Pitäisikö jättää puoliso kun ei vaan enää jaksa teeskennellä että tykkään seksistä? En siis kenenkään kanssa tykkää.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen nämä rakastelut kestivät jopa tunteja. Nykyään vaan lopetan kesken kaiken, ja sanon että nukuttaa. Nuorena sitä halusi miellyttää, ja sitä nähtiin niin harvoin seurusteluaikana, että ei haitannut. Aika paljon olen jaksanut, kun miettii. Olen uupunut henkisesti.

-Ap

Onhan pitkät session, jos kestivät tunteja.

Jos oli usein unesta pois, ei hyvä.

Vierailija
42/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, minä todella luulen, että olet aseksuaali. Kaikki kommenttisi puoltavat tätä käsitystä (minkäänlainen seksi ei kiinnosta, et masturboi, olet kuitenkin varma että miehesi on se oikea kumppani). Nämä kommentit "et vain ole saanut hyvää seksiä" "aloittakaa hitaasti ja tehkää sitä ja tätä" ja blaablaa tuntuvat irrelevanteilta, kun ihan oikeasti vihaa seksiä, kaikenlaista seksiä.

Kerroit, että pidät esim. halailusta. Aseksuaali voi olla myös romantiikan- ja läheisyydenkaipuinen. Kaikki aseksuaalit eivät ole aromanttisia. 

Olen itsekin aseksuaali, ja siinä ei todellakaan ole mitään pahaa. Minuakin kuvottaa ajatus seksistä, olen vieläpä neitsyt ja sellaisena aion pysyäkin. Varsinkin tuo kommenttisi siitä, että seksin jälkeen tuntuu henkisesti rikkonaiselta, kolahti minulle. Voin niin hyvin kuvitella, että juuri siltä minusta tuntuisi, jos pakottaisin itseni seksiin.

Toivotan sinulle paljon tsemppiä tilanteeseesi. Toivon, että löydät siihen parhaan mahdollisen ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on läheisyyttä ja halailua, mutta ei seksiä, mies ei pysty. Toisaalta harmi, toisaalta hyvä. Voin esim. mennä sohvalle aviomiehen kainaloon tai halata, eikä se enää nykyään etene seksiin.

Ollaan keskusteltu asiasta.

Tuo, että seksi ällöttää, on jotenkin tuttua.

Mieheni on miellyttävä, rakastan häntä ja hän huolehtii itsestään, ettei se ole siitä kiinni, etten halua seksiä hänen kanssaan. Hän on ainoa ihminen, jos jonkun, niin sitten hänen kanssaan.

Vierailija
44/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tähän aiemminkin jo.. Minä oikeastaan pidän seksistä ajatuksena ja fantasioin rajuistakin asioista. Vain se toteuttaminen inhottaa.

Minä olen sinkku ja paljon onnellisempi nyt kun kukaan ei vaadi mitään. Oli todella ahdistavaa kun tiesi miehen toivovan seksiä, kammosin iltoja kun tiesin miehen tulevan vonkaamaan ja painostamaan.

Vierailija
45/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jakaa pillua kaikille vastaantulijoille, toiset puolestan työntää vakinaansa pannaanii, porkanaa ja kurkuu. Talvella kynttilöi ja kesälla kesäkurpittaa.

Vierailija
46/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että kun lapsiluku on täynnä ja lapset tarpeeksi isoja, loppuu seksi. Mies saa häipyä jos haluaa. Minä jättäydyn sinkuksi, jos niin käy, enkä ala hankalaksi ex-puolisoksi, vaikka eron taustalla olisi salasuhde.

-Ap

Meinaat että kun itse olet saanut suhteelta mitä halusit (lapsiluku) niin miestä ei enää tarvita eikä hänen tarpeitaan tarvitse kunnioittaa? Mitäpä jos kertoisit tästä suunnitelmasta miehelle jo vaikka tänään, katsot että hyväksyykö vai lähteekö samantien.

Vierailija
47/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän asiaa mietin, sitä vähemmän näen järkeä jatkuvassa seksin harrastmisessa. Miksi ihmeessä pitäisi paneskella viikottain, saati sitten joka päivä? En vaan ymmärrä. Ulkoiset paineet aiheuttavat ainkin mulle sen, että koen itseni jotenkin vajavaiseksi, kun en jatkuvasti ole seksi mielessä enkä tarvitse sitä. Haluaako muut todella koko ajan kyrpää jalkoväliin?

Mä ainakin haluan! Nytkin rupes tekeen mieli.

Vierailija
48/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut kyllä puolisolleni. Olen jopa ehdottanut terapiaa, mutta hän ei halua keskustella asiasta. Hän ei ehkä ymmärrä, mistä on kyse.

Hän näyttää tulkitsevan, että seksiä tulee kehittää. Minä inhoan näitä mielikuvituksellisia seksin kehittämisiä ja pitkiä sessioita. Vihaan erilaisten asentojen kokeilua, vihaan ei-yhdyntäkeskeistä seksiä, vihaan kaikkea seksiä. Halailu on mukavaa, mutta sitäkin vihaan nykyään, koska pelkään, että kohta alkaa seksi. Tulen toimeen ilmankin halailua.

Olen ajatellut, että kun lapsiluku on täynnä ja lapset tarpeeksi isoja, loppuu seksi. Mies saa häipyä jos haluaa. Minä jättäydyn sinkuksi, jos niin käy, enkä ala hankalaksi ex-puolisoksi, vaikka eron taustalla olisi salasuhde.

-Ap

Olet aseksuaali ilmeisesti. Sinun kannattaisi mennä yksin terapiaan, jotta ymmärtäisit itseäsi. Jos parisuhteessa tarpeet eivät kohtaa, se on molemmille epäreilua. Silloin on parempi jatkaa matkaa ja löuytää itselle sopiva ja antaa toisellekin mahdollisuus siihen. Onko reilua vaatia niitä lapsiakaan, kun niitä hankitaan seksillä? Minusta tuo on itsekäs asenne ottaa muilta kermat (tai spermat) päältä ja lempata sitten pihalle, kun ei ole enää itselle käyttöä.