Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan seksiä

Vierailija
19.06.2016 |

Pitäisikö jättää puoliso kun ei vaan enää jaksa teeskennellä että tykkään seksistä? En siis kenenkään kanssa tykkää.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Miksi olet parisuhteessa?

Vierailija
2/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on lasten hankintaa varten. Muuten turhaa, vie aikaa ja varastaa yöunia.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on väärä mies sinulle ja kannattaa jättää. Kun kohtaat sen oikean, niin tykkäät seksistä. Voi olla, että sen löytyminen vie useita vuosia eli ei onnistu alkamalla vaan seurustella jonkun muuten hyvän tyypin kanssa. Mulla on koko elämässä ollut vain pari miestä, joita olen oikeasti halunnut, muiden kanssa koko ajatuskin oksettaisi, vaikka heissä ei olekaan mitään vikaa järjellä ajatellen.

Vierailija
4/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointikin on kiellettyä jos seksistä ei tykkää

Vierailija
5/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihan muuta kuin yhdyntä. Olette aivopestyjä tässä "seksi on parisuhteen liima" -mantrassanne. Puolisoni on ihan oikea.

-Ap

Vierailija
6/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Masturbointikin on kiellettyä jos seksistä ei tykkää

No en kyllä masturboikaan. Miksi ihmeessä tekisin sellaista? Turhaa touhua.

-Ap

Vierailija
7/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana vaan odotan että se loppuu. Mutta se vaan jatkuu ja jatkuu... En makaa lahnana tms., eli ei tarvitse haukkua siitä.

Vierailija
8/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on väärä mies sinulle ja kannattaa jättää. Kun kohtaat sen oikean, niin tykkäät seksistä. Voi olla, että sen löytyminen vie useita vuosia eli ei onnistu alkamalla vaan seurustella jonkun muuten hyvän tyypin kanssa. Mulla on koko elämässä ollut vain pari miestä, joita olen oikeasti halunnut, muiden kanssa koko ajatuskin oksettaisi, vaikka heissä ei olekaan mitään vikaa järjellä ajatellen.

Valehtelet. Kaikki eivät tule koskaan pitämään seksistä ja se ei riipu siitä kenen kanssa harrastaa seksiä.

Vierailija
9/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että puoliso kärsii, mutta ehkä kuitenkin jätän tämän hänen päätettäväkseen. Hän on lopulta itse vastuussa omasta onnestaan.

Lopetan vaan seksin, ja katson jääkö hän vai lähteekö. Mitä mieltä?

-Ap

Vierailija
10/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että puoliso kärsii, mutta ehkä kuitenkin jätän tämän hänen päätettäväkseen. Hän on lopulta itse vastuussa omasta onnestaan.

-Ap

Avoin suhde? Sinun ei myöskään tarvitse huolehtia edes sukupuolitaudeista kun et harrasta miehen kanssa enää seksiä. Sovitte vain säännöt, eli miehellä on oikeus harrastaa pelkkää seksiä, sivusuhteet kiellettyjä ja perhe-elämään osallistuminen ei saa kärsiä.

Vierailija
11/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ilman seksi elää parisuhteessa, mutta päätös pitää olla yhteinen.

Seksiä voi olla muunlaistakin kuin yhdyntää. Jos siitä löytyisi jotain sopivaa?

Vierailija
12/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Avoin suhde? Sinun ei myöskään tarvitse huolehtia edes sukupuolitaudeista kun et harrasta miehen kanssa enää seksiä. Sovitte vain säännöt, eli miehellä on oikeus harrastaa pelkkää seksiä, sivusuhteet kiellettyjä ja perhe-elämään osallistuminen ei saa kärsiä.

Nuo eivät ole oikein. Olen nähnyt sen kolmannen osapuolen sydänsurun. Mielummin sitten uusi kumppani, ja Ap elää yksin.

-Ap

Vierailija
13/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en usko, että tuosta teidän yhteiselostanne tulee mitään. Sekin on rakkautta, että ottaa toisen halut huomioon. Itse harkitsen eroa mm. siitä syystä, että seksiä ei ole tarpeeksi. Mielestäni parempi erota.

Vierailija
14/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että seksi on vähän kuin vessan pesu: ei niin kivaa, mutta hyvä saada pois alta. Se kuitenkin on monisyisempää. Nyt on alkanut tuntua rikkinäiseltä seksin jälkeen. Pelkään, että koska taas uudestaan.

-Ap

Vierailija
15/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta en usko, että tuosta teidän yhteiselostanne tulee mitään. Sekin on rakkautta, että ottaa toisen halut huomioon. Itse harkitsen eroa mm. siitä syystä, että seksiä ei ole tarpeeksi. Mielestäni parempi erota.

Kyllä yritän ottaa huomioon. Se vaan rikkoo itseä henkisesti.

-Ap

Vierailija
16/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Yököttävää ähisemistä ja puhisemista. Eritteistä puhumattakaan. Meillä miehellä semmoinen Fleshlight.

Vierailija
17/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nämä rakastelut kestivät jopa tunteja. Nykyään vaan lopetan kesken kaiken, ja sanon että nukuttaa. Nuorena sitä halusi miellyttää, ja sitä nähtiin niin harvoin seurusteluaikana, että ei haitannut. Aika paljon olen jaksanut, kun miettii. Olen uupunut henkisesti.

-Ap

Vierailija
18/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tykkää seksistä. Aina tulee ärsyttävä olo, kun näkeekin, että miehellä on taas seksi mielessä. Jotenkin en vaan pääse tunnelmaan ja kyllästyttää, kun samanlaista seksiä ollut kohta jo 10 vuotta.

Mä en nauti seksistä ollenkaan. Hikistä, limaista ähkimistä ja oksennus meinaa tulla sperman tuoksusta. Mäkin ootan aina, että milloin tää taas on ohi.

Miehen mieliksi välillä annan välillä seksiä, vaikka en itse siitä tykkää.

Musta olis ihanaa, jos parisuhteessa vois elää kokonaan ilman seksiä.

Vierailija
19/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mies jatkais vaikka kuinka pitkään, mä oon monta kertaa sanonut, että en halua pitkää sessiota, hoidetaan tää homma nyt vaan alta pois. -edellinen

Vierailija
20/48 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään tykkää seksistä. Aina tulee ärsyttävä olo, kun näkeekin, että miehellä on taas seksi mielessä. Jotenkin en vaan pääse tunnelmaan ja kyllästyttää, kun samanlaista seksiä ollut kohta jo 10 vuotta.

Mä en nauti seksistä ollenkaan. Hikistä, limaista ähkimistä ja oksennus meinaa tulla sperman tuoksusta. Mäkin ootan aina, että milloin tää taas on ohi.

Miehen mieliksi välillä annan välillä seksiä, vaikka en itse siitä tykkää.

Musta olis ihanaa, jos parisuhteessa vois elää kokonaan ilman seksiä.

Niin olisi!

Ajattelin nuorempana, että seksin tarve vähenee vanhetessa, mutta nykyään saa lukea lehdistä, että vanhuksilla on suuria seksuaalisia tarpeita. Se masentaa.

-Ap