Mies käsi sydämellä: oletko käyttänyt prostituoitujen palveluita?
Kävin mielenkiinnosta seksipalveluja myyvien sivustolla ja hämmästyin prostituoitujen suurta määrää. Jos jokaisella olisi parikin asiakasta päivässä, niin se tarkoittaisi todella suurta joukkoa miehiä. Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tuo on? Itse en tiedä kuin pari miestä, jotka varmuudella ovat kyseisiä palveluita käytäneet.
Kommentit (73)
En osaisi edes kuvitella sellaista tilannetta,mutta johtuneekohan siitä että olen ollut vain miesten kanssa muutenkin....
En ole,koska olen ollut vain miesten kanssa,mutta monta naisprostituoitua olen kyllä tuntenut itsekin ulkomailla sen tapaisella itsekin hiukan rahaa tienaillut vanhemmilta panomiehiltä joskus nuorena ja niisä ympyröissä eläessäni Espanjassa...
Taidan pysyä sinkkuna edelleen...kiitos kun sain taas muistutuksen miksi miehen kanssa ei kannata olla.
Halvemmaksi tulee kun masturboi itseään joulukinkkuun porattuun reikään ja saa myös syödäkseen.
Runkkaamistahan se prostituoidun käyttö on. Runkataan toisen ruumiiseen.
Lopussa harmittaa kun runkkaamalla olisi selvinnyt halvemmalla...
sitten sitä vihaa naisia ja seksiä ja tuntee itsensä alistetuksi.
Eniten huoria taitaa käyttää oikeasti varakkaat miehet, bileiden jatkoilla niitä hotelleihin hommataan.
Keski-Euroopan sivistysmaissa prostituutio on joko täysin sallittua tai sitten hiljaisesti hyväksyttyä. Miksi näin ei ole Suomessa? Ovatko miehemme jotenkin erilaisia, tai hyysäämisen tarpeessa enemmän kuin saksalaiset lajitoverinsa? Miksi Suomessa naiset vaahtoavat maksullisesta seksistä mutta länteen muutettuaan ovat asiasta vaitonaisia? Ei se Pentti mene sen huonommaksi kuin Güntherkaan ilotalossa vierailtuaan. Vai onko kaiken takana jokin kostonhimo tai kauna nimenomaan omia miehiämme kohtaan..
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.
Omaat nöyrän ja tottelevaisen asenteen.
Nyt ihan oikeasti naiset käsi sydämellä, kumpi on pahempi miehelle?
Vapaaehtoisen prostituoidun kanssa selvin päin yhdynnässä kumin kera, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku vai humalainen ehkä suojaamaton baaripano jonka motiiveista ja seuraavan aamun mielentilasta ei tiedä, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku?
Kummalla tavalla toiminut mies sänkyyn tai parisuhteeseen sun kanssa?
Olen. Oma vaimo ei suostu kaikkeen,niin maksan sitten tytölle joka suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole käyttänyt maksullisten palveluita, onneksi. Niiden kanssa jotka ovat, ei tartte seurustella yms.
Samoin naiset joilla enemmän kuin pari, kolme kumppania, ei tartte seurustella tosimielellä, eivät osaa sitoutua enää, ero ja/tai pettämistä tiedossa kun vuodet vierähtää. Heitä voi silti panna ja voi esittää haluavansa suhteen, kerran pilalla ovat jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ei siihen, että ei harrasta seksiä moneen vuoteen tai kenties ei lainkaan jonkun toisen kanssa ole sellaien aisa, että siihen kuolisi. - Minä olen -toistaiseksi- elävä esimerkki siitä; vaikka toki toisinaan minullakin paikat syyhyää. Mutta toisaalta jos ny tulisi tilaisuus harrastaa seksiä, niin mahtaisinko tietää mitä tehdä niin, että pienen hetken toinenkin nauttisi. - En tiedä. Mutta senkin tiedän, että ei seksi ole rakettitiedettä, tai toimintaa joka luonnistuisi vain aktiivsesti harjoiteltuna
Ei se ole rakettitiedettä, mutta kylläkin toimintaa, jonka oppii tekemään vain harjoittelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisen prostituoidun kanssa selvin päin yhdynnässä kumin kera, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku vai humalainen ehkä suojaamaton baaripano jonka motiiveista ja seuraavan aamun mielentilasta ei tiedä, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku?Kummalla tavalla toiminut mies sänkyyn tai parisuhteeseen sun kanssa?
Jälkimmäinen. Virheitä voi sattua kaikille, mutta seksin ostaminen selvänä on tietoinen ja harkittu toimi.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt enkä tiedä ketään joka olisi. Joko olen pimennossa tai sitten liikun väärissä/oikeissa piireissä.
Et liiku tarpeeksi hyvätuloisissa piireissä. Kallista touhua seksin ostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisen prostituoidun kanssa selvin päin yhdynnässä kumin kera, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku vai humalainen ehkä suojaamaton baaripano jonka motiiveista ja seuraavan aamun mielentilasta ei tiedä, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku?Kummalla tavalla toiminut mies sänkyyn tai parisuhteeseen sun kanssa?
Naiset ei ajattele noin, ovat kollektiivisia. Baaripano on heille hyvä asia koska se tarkoittaa että mies kelpaa muille naisille, on siis laatumies. Ja kyllä nyt jonkun kännisen baaripokan seksin pystyy pistämään paremmaksi kotosalla.
Ammattilaisen kanssa on sitten huonompi juttu, koska a) rahasi kuuluvat parisuhdenaisellesi, b) se nakertaa parisuhdenaisen valtaa ja c) kilpaile siinä sitten 15v nuoremman naisen kanssa, joka on palveluasenteella liikkeellä.
Yhtäkään näistä oikeista syistä nainen ei tule sinulle tunnustamaan, yleensä ei edes itselleen.
Vierailija kirjoitti:
En vielä
Noin minäkin vielä hetki sitten ajattelin. Olin kokematon, ujo, saamaton ja matkalla ikuiseen poikuuteen. En halunnut elää kokematta jotain, jonka 99% ihmisistä kokee ja josta puhutaan jatkuvasti ja joka puolella.
Vuodet vierivät, enkä saanut aikaan mitään kummallakaan rintamalla.
Nyt olen 34-vuotias lähes keski-ikäinen mies samassa tilanteessa edelleen.
Nyt minua pitävät outona ja säälittävänä sekä normaalit että seksialan naiset, enkä tässä iässä enää kehtaisi edes maksaa seksistä. Ei se olisi mitään poikuuden poistoa, se olisi jotain ihan muuta.
Jotkut eivät elämässään koskaan näe merta, minulla jäi sitten kokematta toisen ihmisen kosketus.
Outoja ovat ihmiselämän tiet.
En ole koskaan käyttänyt. En ole myöskään koskaan käynyt vieraissa.
t. yhdessä 25 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä
Noin minäkin vielä hetki sitten ajattelin. Olin kokematon, ujo, saamaton ja matkalla ikuiseen poikuuteen. En halunnut elää kokematta jotain, jonka 99% ihmisistä kokee ja josta puhutaan jatkuvasti ja joka puolella.
Vuodet vierivät, enkä saanut aikaan mitään kummallakaan rintamalla.
Nyt olen 34-vuotias lähes keski-ikäinen mies samassa tilanteessa edelleen.
Nyt minua pitävät outona ja säälittävänä sekä normaalit että seksialan naiset, enkä tässä iässä enää kehtaisi edes maksaa seksistä. Ei se olisi mitään poikuuden poistoa, se olisi jotain ihan muuta.
Jotkut eivät elämässään koskaan näe merta, minulla jäi sitten kokematta toisen ihmisen kosketus.
Outoja ovat ihmiselämän tiet.
Koskettavaa, ja surullista.
Entä sitten että seksialan naiset pitävät sinua outona? Raha kelpaa ja joku heistä voisi auttaa sinua muuttumaan normaalimpaan suuntaan.
Mun mies kävi peppupanoilla nuorilla suomalaisilla tytöillä. Ite on 40-v perheenisä ja kotona seksiä 1-2 krt vkossa. Salaa tietenkin. Ärsyttää ne jotka vertaa tätä johonki hierojalla käymiseen. Jostain kumman syystä mies ei innostu, kun ehdotin et mun tätyy nyt kanssa hakee jotain nuorempaa, lihaksikkaampaa iso munasempaa seuraa... Ku eihän tää oo mitään jos ei tunteita mukana sama kun kampaajalla kävis, eiks niin miehet. Vaimot voi kans käydä piristymässä.