Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käsi sydämellä: oletko käyttänyt prostituoitujen palveluita?

Vierailija
17.06.2016 |

Kävin mielenkiinnosta seksipalveluja myyvien sivustolla ja hämmästyin prostituoitujen suurta määrää. Jos jokaisella olisi parikin asiakasta päivässä, niin se tarkoittaisi todella suurta joukkoa miehiä. Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tuo on? Itse en tiedä kuin pari miestä, jotka varmuudella ovat kyseisiä palveluita käytäneet.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käden sijainti vaikuta vastaamiseen.

Vierailija
22/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja olen käyttänyt. Enkä oikein edes osaa sanoa, että miksi. Aina olen halutessani naista saanut ilmaiseksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivojen puute taitaa vaikuttaa? Vai mikä se vastauksesi oli?

Vierailija
24/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivojen puute taitaa vaikuttaa? Vai mikä se vastauksesi oli?

Pidättäydyn lausunnossani.

Vierailija
25/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei ole käyttänyt maksullisten palveluita, onneksi. Niiden kanssa jotka ovat, ei tartte seurustella yms.

Vierailija
26/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pari kolme kertaa viikossa. Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?

Vierailija
27/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei ole käyttänyt maksullisten palveluita, onneksi. Niiden kanssa jotka ovat, ei tartte seurustella yms.

Ai että käyttäisivät entistä enemmän seksipalveluja? Vai siksi, ettei heitä enää pysty kiristämään seksillä, koska tietävät jo keinot?

Vierailija
28/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.

Jokainen tuntemani alfa, itseni mukaanlukien on käynyt useasti huorissa.

Vierailija
29/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.

Jokainen tuntemani alfa, itseni mukaanlukien on käynyt useasti huorissa.

En oikeastaan edes ymmärrä miten voisi olla alfa jos ei osa palkasta mene aina huorarahastoon?

Vierailija
30/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävin muutaman kerran, kun olin ujo eikä naiset antaneet pimppiä ilman maksua. Nykyään olen pillunsaajamiehiä niin ei tarvitse käydä.

Luuletko että niistä miehet kenellekään kertoo että on käynyt? Saa vain jonkun luuserileiman. Niin oudon negatiivisesti asiaan suhtaudutaan, vaikka siinä ei ole minusta mitään ihmeellistä, jos nainen myy seksiä vapaaehtoisesti eikä ole mikään ihmiskaupan uhri.

Vierailija
31/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, aina olen naista saanut ja paljon olen saanutkin

Olipahan hölmö kommentti. Miksi panna suuhun kun olen pilluakin saanut? Miksi lähteä ulkomaille kun olen kouvolassakin ollut?

Vierailija
32/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että käyttäisivät entistä enemmän seksipalveluja? Vai siksi, ettei heitä enää pysty kiristämään seksillä, koska tietävät jo keinot?

Ei vaan koska heidän arvonsa ei vastaa monien muiden arvoja.

Vierailija
33/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen

Vierailija
34/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kävin muutaman kerran, kun olin ujo eikä naiset antaneet pimppiä ilman maksua. Nykyään olen pillunsaajamiehiä niin ei tarvitse käydä.

Mitä hittoa? Ei kai kukaan (jotain peräkammarin poikaa lukuunottamatta) käy huorissa sen vuoksi että ei saisi ilman rahaa? Huorissa käyminen on kuin ravintolassa syöminen, auton pesettäminen, talon maalautus tai minkä tahansa muun palvelun ostaminen. Ei kukaan vie autoakaan pesulaan sen takia etteikö osaisi sitä itse pestä.

Vierailija
35/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin 100 kertaa mutta nyt en moneen vuoteen.

Vierailija
36/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisien kokeminen muina kuin kulutushyödykkeinä ei ole alfan asennetta nähnytkään. Tämä ei siis tarkoita, että alfa käyttäisi prostituoitujen palveluita.

No, sitten nämä nk alfat ovat täysiä kusipäitä. Hyi olkoon mitä miehiä. En koskisi. 

Vierailija
37/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei siihen, että ei harrasta seksiä moneen vuoteen tai kenties ei lainkaan jonkun toisen kanssa ole sellaien aisa, että siihen kuolisi. - Minä olen -toistaiseksi-  elävä esimerkki siitä; vaikka toki toisinaan minullakin paikat syyhyää. Mutta toisaalta jos ny tulisi tilaisuus harrastaa seksiä, niin mahtaisinko tietää mitä tehdä niin, että pienen hetken toinenkin nauttisi. - En tiedä. Mutta senkin tiedän, että ei seksi ole rakettitiedettä, tai toimintaa joka luonnistuisi vain aktiivsesti harjoiteltuna   

Vierailija
38/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mutta mahdollisesti voisi kokeilla vaikka tässä kuluvan vuoden aikana. Nyt 25-vuotiaana neitsyenä on vähän hankala nähdä, että joskus tulisi muuten mahdollisuus kokeilla seksiä. Vielä kun ottaa huomioon, että olen vähän liian ujo ja sisäänpäin kääntynyt.

Ulkoapäin näytän varmaan aika tavikselta ja fyysisesti olen loistavassa kunnossa mutta vinojen ja huonossa kunnossa olevien hampaiden takia olen tehnyt niistä elämää suuremman asian ja nykyään välttelen nauramista ja hymyilemistä muiden ihmisten seurassa (eli ainostaan töissä).

Vierailija
39/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Ei siihen, että ei harrasta seksiä moneen vuoteen tai kenties ei lainkaan jonkun toisen kanssa ole sellaien aisa, että siihen kuolisi. - Minä olen -toistaiseksi-  elävä esimerkki siitä; vaikka toki toisinaan minullakin paikat syyhyää. Mutta toisaalta jos ny tulisi tilaisuus harrastaa seksiä, niin mahtaisinko tietää mitä tehdä niin, että pienen hetken toinenkin nauttisi. - En tiedä. Mutta senkin tiedän, että ei seksi ole rakettitiedettä, tai toimintaa joka luonnistuisi vain aktiivsesti harjoiteltuna   

Kuolemanpelko on ainoa syysi tehdä asioita elämässä?

Vierailija
40/73 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen joka arvostaa itseään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisien kokeminen muina kuin kulutushyödykkeinä ei ole alfan asennetta nähnytkään. Tämä ei siis tarkoita, että alfa käyttäisi prostituoitujen palveluita.

No, sitten nämä nk alfat ovat täysiä kusipäitä. Hyi olkoon mitä miehiä. En koskisi. 

Eipä sun kosketusta monikaan kaipaile siinä vaiheessa kun parikymppinen fitnesskissa pyllistää sängynlaidalla.