Mies käsi sydämellä: oletko käyttänyt prostituoitujen palveluita?
Kävin mielenkiinnosta seksipalveluja myyvien sivustolla ja hämmästyin prostituoitujen suurta määrää. Jos jokaisella olisi parikin asiakasta päivässä, niin se tarkoittaisi todella suurta joukkoa miehiä. Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tuo on? Itse en tiedä kuin pari miestä, jotka varmuudella ovat kyseisiä palveluita käytäneet.
Kommentit (73)
Muutamia kertoja olen käyttänyt. Enkä oikein edes osaa sanoa, että miksi. Aina olen halutessani naista saanut ilmaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei käden sijainti vaikuta vastaamiseen.
Aivojen puute taitaa vaikuttaa? Vai mikä se vastauksesi oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivojen puute taitaa vaikuttaa? Vai mikä se vastauksesi oli?
Pidättäydyn lausunnossani.
Suurin osa miehistä ei ole käyttänyt maksullisten palveluita, onneksi. Niiden kanssa jotka ovat, ei tartte seurustella yms.
Käytän pari kolme kertaa viikossa. Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole käyttänyt maksullisten palveluita, onneksi. Niiden kanssa jotka ovat, ei tartte seurustella yms.
Ai että käyttäisivät entistä enemmän seksipalveluja? Vai siksi, ettei heitä enää pysty kiristämään seksillä, koska tietävät jo keinot?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.
Jokainen tuntemani alfa, itseni mukaanlukien on käynyt useasti huorissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mieluummin kuolen vaikka poikuus tallella, kun alennun maksamaan seksistä. Kokemattomallakin voi olla alfan asenne.
Jokainen tuntemani alfa, itseni mukaanlukien on käynyt useasti huorissa.
En oikeastaan edes ymmärrä miten voisi olla alfa jos ei osa palkasta mene aina huorarahastoon?
Nuorempana kävin muutaman kerran, kun olin ujo eikä naiset antaneet pimppiä ilman maksua. Nykyään olen pillunsaajamiehiä niin ei tarvitse käydä.
Luuletko että niistä miehet kenellekään kertoo että on käynyt? Saa vain jonkun luuserileiman. Niin oudon negatiivisesti asiaan suhtaudutaan, vaikka siinä ei ole minusta mitään ihmeellistä, jos nainen myy seksiä vapaaehtoisesti eikä ole mikään ihmiskaupan uhri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, aina olen naista saanut ja paljon olen saanutkin
Olipahan hölmö kommentti. Miksi panna suuhun kun olen pilluakin saanut? Miksi lähteä ulkomaille kun olen kouvolassakin ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että käyttäisivät entistä enemmän seksipalveluja? Vai siksi, ettei heitä enää pysty kiristämään seksillä, koska tietävät jo keinot?
Ei vaan koska heidän arvonsa ei vastaa monien muiden arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kävin muutaman kerran, kun olin ujo eikä naiset antaneet pimppiä ilman maksua. Nykyään olen pillunsaajamiehiä niin ei tarvitse käydä.
Mitä hittoa? Ei kai kukaan (jotain peräkammarin poikaa lukuunottamatta) käy huorissa sen vuoksi että ei saisi ilman rahaa? Huorissa käyminen on kuin ravintolassa syöminen, auton pesettäminen, talon maalautus tai minkä tahansa muun palvelun ostaminen. Ei kukaan vie autoakaan pesulaan sen takia etteikö osaisi sitä itse pestä.
Kyllä noin 100 kertaa mutta nyt en moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisien kokeminen muina kuin kulutushyödykkeinä ei ole alfan asennetta nähnytkään. Tämä ei siis tarkoita, että alfa käyttäisi prostituoitujen palveluita.
No, sitten nämä nk alfat ovat täysiä kusipäitä. Hyi olkoon mitä miehiä. En koskisi.
En ole. Ei siihen, että ei harrasta seksiä moneen vuoteen tai kenties ei lainkaan jonkun toisen kanssa ole sellaien aisa, että siihen kuolisi. - Minä olen -toistaiseksi- elävä esimerkki siitä; vaikka toki toisinaan minullakin paikat syyhyää. Mutta toisaalta jos ny tulisi tilaisuus harrastaa seksiä, niin mahtaisinko tietää mitä tehdä niin, että pienen hetken toinenkin nauttisi. - En tiedä. Mutta senkin tiedän, että ei seksi ole rakettitiedettä, tai toimintaa joka luonnistuisi vain aktiivsesti harjoiteltuna
En vielä mutta mahdollisesti voisi kokeilla vaikka tässä kuluvan vuoden aikana. Nyt 25-vuotiaana neitsyenä on vähän hankala nähdä, että joskus tulisi muuten mahdollisuus kokeilla seksiä. Vielä kun ottaa huomioon, että olen vähän liian ujo ja sisäänpäin kääntynyt.
Ulkoapäin näytän varmaan aika tavikselta ja fyysisesti olen loistavassa kunnossa mutta vinojen ja huonossa kunnossa olevien hampaiden takia olen tehnyt niistä elämää suuremman asian ja nykyään välttelen nauramista ja hymyilemistä muiden ihmisten seurassa (eli ainostaan töissä).
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ei siihen, että ei harrasta seksiä moneen vuoteen tai kenties ei lainkaan jonkun toisen kanssa ole sellaien aisa, että siihen kuolisi. - Minä olen -toistaiseksi- elävä esimerkki siitä; vaikka toki toisinaan minullakin paikat syyhyää. Mutta toisaalta jos ny tulisi tilaisuus harrastaa seksiä, niin mahtaisinko tietää mitä tehdä niin, että pienen hetken toinenkin nauttisi. - En tiedä. Mutta senkin tiedän, että ei seksi ole rakettitiedettä, tai toimintaa joka luonnistuisi vain aktiivsesti harjoiteltuna
Kuolemanpelko on ainoa syysi tehdä asioita elämässä?
kaunis nainen joka arvostaa itseään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisien kokeminen muina kuin kulutushyödykkeinä ei ole alfan asennetta nähnytkään. Tämä ei siis tarkoita, että alfa käyttäisi prostituoitujen palveluita.
No, sitten nämä nk alfat ovat täysiä kusipäitä. Hyi olkoon mitä miehiä. En koskisi.
Eipä sun kosketusta monikaan kaipaile siinä vaiheessa kun parikymppinen fitnesskissa pyllistää sängynlaidalla.