Mies käsi sydämellä: oletko käyttänyt prostituoitujen palveluita?
Kävin mielenkiinnosta seksipalveluja myyvien sivustolla ja hämmästyin prostituoitujen suurta määrää. Jos jokaisella olisi parikin asiakasta päivässä, niin se tarkoittaisi todella suurta joukkoa miehiä. Kiinnostaisi tietää kuinka yleistä tuo on? Itse en tiedä kuin pari miestä, jotka varmuudella ovat kyseisiä palveluita käytäneet.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan oikeasti naiset käsi sydämellä, kumpi on pahempi miehelle?
Vapaaehtoisen prostituoidun kanssa selvin päin yhdynnässä kumin kera, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku vai humalainen ehkä suojaamaton baaripano jonka motiiveista ja seuraavan aamun mielentilasta ei tiedä, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku?Kummalla tavalla toiminut mies sänkyyn tai parisuhteeseen sun kanssa?
No noista ei kumpikaan :D On myös miehiä, jotka harrastavat seksiä selvinpäin seksuaalisesta halusta naisen kanssa, joka haluaa myös seksiä seksuaalisen halun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ei siihen, että ei harrasta seksiä moneen vuoteen tai kenties ei lainkaan jonkun toisen kanssa ole sellaien aisa, että siihen kuolisi. - Minä olen -toistaiseksi- elävä esimerkki siitä; vaikka toki toisinaan minullakin paikat syyhyää. Mutta toisaalta jos ny tulisi tilaisuus harrastaa seksiä, niin mahtaisinko tietää mitä tehdä niin, että pienen hetken toinenkin nauttisi. - En tiedä. Mutta senkin tiedän, että ei seksi ole rakettitiedettä, tai toimintaa joka luonnistuisi vain aktiivsesti harjoiteltuna
Ei se ole rakettitiedettä, mutta kylläkin toimintaa, jonka oppii tekemään vain harjoittelemalla.
Ei seksiä tartte harjoitella :D Ei todellakaan. Se on luonnollista toimintaa joka tulee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä
Noin minäkin vielä hetki sitten ajattelin. Olin kokematon, ujo, saamaton ja matkalla ikuiseen poikuuteen. En halunnut elää kokematta jotain, jonka 99% ihmisistä kokee ja josta puhutaan jatkuvasti ja joka puolella.
Vuodet vierivät, enkä saanut aikaan mitään kummallakaan rintamalla.
Nyt olen 34-vuotias lähes keski-ikäinen mies samassa tilanteessa edelleen.
Nyt minua pitävät outona ja säälittävänä sekä normaalit että seksialan naiset, enkä tässä iässä enää kehtaisi edes maksaa seksistä. Ei se olisi mitään poikuuden poistoa, se olisi jotain ihan muuta.
Jotkut eivät elämässään koskaan näe merta, minulla jäi sitten kokematta toisen ihmisen kosketus.
Outoja ovat ihmiselämän tiet.
Todellakaan kaikki naiset eivät pidä outona vaikka ei olisi seksiä harrastanut.
Ei olisi tullut mieleenkään, edes sinkkuna puutteessa ollessa.
Mies43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisen prostituoidun kanssa selvin päin yhdynnässä kumin kera, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku vai humalainen ehkä suojaamaton baaripano jonka motiiveista ja seuraavan aamun mielentilasta ei tiedä, tarkoituksena seksuaalisen tyydytyksen haku?Kummalla tavalla toiminut mies sänkyyn tai parisuhteeseen sun kanssa?
Naiset ei ajattele noin, ovat kollektiivisia. Baaripano on heille hyvä asia koska se tarkoittaa että mies kelpaa muille naisille, on siis laatumies. Ja kyllä nyt jonkun kännisen baaripokan seksin pystyy pistämään paremmaksi kotosalla.
Ammattilaisen kanssa on sitten huonompi juttu, koska a) rahasi kuuluvat parisuhdenaisellesi, b) se nakertaa parisuhdenaisen valtaa ja c) kilpaile siinä sitten 15v nuoremman naisen kanssa, joka on palveluasenteella liikkeellä.
Yhtäkään näistä oikeista syistä nainen ei tule sinulle tunnustamaan, yleensä ei edes itselleen.
Eihh...vaan minun syyni vastustaa maksullista seksiä on se, että maksullisessa seksissä kyse ei ole seksiaktista vaan kaupallisesta aktista, ei molempien seksuaalisesta nautinnosta (lähtökohtaisesti) vaan palvelun tarjoamisesta. En voisi olla miehen kanssa, joka käyttää naisia. Haluan miehen joka kykenee harrastamaan seksiä naisen KANSSA. Sillä onko miehellä kokemusta vai ei, ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä
Noin minäkin vielä hetki sitten ajattelin. Olin kokematon, ujo, saamaton ja matkalla ikuiseen poikuuteen. En halunnut elää kokematta jotain, jonka 99% ihmisistä kokee ja josta puhutaan jatkuvasti ja joka puolella.
Vuodet vierivät, enkä saanut aikaan mitään kummallakaan rintamalla.
Nyt olen 34-vuotias lähes keski-ikäinen mies samassa tilanteessa edelleen.
Nyt minua pitävät outona ja säälittävänä sekä normaalit että seksialan naiset, enkä tässä iässä enää kehtaisi edes maksaa seksistä. Ei se olisi mitään poikuuden poistoa, se olisi jotain ihan muuta.
Jotkut eivät elämässään koskaan näe merta, minulla jäi sitten kokematta toisen ihmisen kosketus.
Outoja ovat ihmiselämän tiet.
Koskettavaa, ja surullista.
Entä sitten että seksialan naiset pitävät sinua outona? Raha kelpaa ja joku heistä voisi auttaa sinua muuttumaan normaalimpaan suuntaan.
ei, ennemmin kannattaisi etsiä parisuhdetta niiden ei-maksullisten naisten joukosta. Prostituutio on kuitenkin palvelukokemus, ei kahden himokkaan rakastavaisen kohtaaminen.
Asiaa on tutkittu monissa maissa. Tulos on, että 10% miehistä on joskus elämässään oatanut seksiä prostituoidulta ja 1% tekee niin säännöllisesti. Eli hyvin harvinaista se on oikeasti. Tietty ne, jotka sitä harrastavat, uskottelevat itselleen toisin - vrt. pettäjät kuvittelevat kaikkien pettävän.
En ole käynyt, en ymmärrä miksi pitäisi maksaa moisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ajattele noin, ovat kollektiivisia. Baaripano on heille hyvä asia koska se tarkoittaa että mies kelpaa muille naisille, on siis laatumies. Ja kyllä nyt jonkun kännisen baaripokan seksin pystyy pistämään paremmaksi kotosalla.
Ammattilaisen kanssa on sitten huonompi juttu, koska a) rahasi kuuluvat parisuhdenaisellesi, b) se nakertaa parisuhdenaisen valtaa ja c) kilpaile siinä sitten 15v nuoremman naisen kanssa, joka on palveluasenteella liikkeellä.
Yhtäkään näistä oikeista syistä nainen ei tule sinulle tunnustamaan, yleensä ei edes itselleen.
Eihh...vaan minun syyni vastustaa maksullista seksiä on se, että maksullisessa seksissä kyse ei ole seksiaktista vaan kaupallisesta aktista, ei molempien seksuaalisesta nautinnosta (lähtökohtaisesti) vaan palvelun tarjoamisesta. En voisi olla miehen kanssa, joka käyttää naisia. Haluan miehen joka kykenee harrastamaan seksiä naisen KANSSA. Sillä onko miehellä kokemusta vai ei, ei ole väliä.
Mikä on todellinen motiivisi vastustaa maksullista seksiä, jossa on kyse - kuten itsekin kirjoitat - palvelun tarjoamisesta? Vastustatko ylipäätään sitä, että joku ostaa ja joku toinen myy palveluita, esim. siivousta, lastenhoitoa, hierontaa, hiustenleikkuuta jne?
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka kykenee harrastamaan seksiä naisen KANSSA. Sillä onko miehellä kokemusta vai ei, ei ole väliä.
Periaatteessa tietysti noin, mutta käsi sydämelle, kuka haluaa olla ainoa nainen, jolle joku mies kelpaa... En minä ainakaan. Vaikka sillä kokemuksella ei suoranaista merkitystä olekaan, niin sillä kyllä on, että miehen tulee olla sellainen, että minä en todellakaan ole hänen ainoa toivonsa saada naista...
Miksi pitää maksaa esim. elokuvista tai konsertista? Seksielämys voi olla yhtä lailla ilahduttavaa, jopa euforista. Eettinen puoli on asiassa vaikein. Ei vain pidä ottaa niin vakavasti vaan nauttia hetkestä. Näivettyneessä, tiensä päähän kuihtuneessa parisuhteessa fyysinen maksusuhdekin voi antaa jotain sellaista mitä kotona ei ole tai saa. Osapuolet ovat vain ihmisiä. Olen kuullut ystävystymisestäkin. En tuomitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen joka kykenee harrastamaan seksiä naisen KANSSA. Sillä onko miehellä kokemusta vai ei, ei ole väliä.
Periaatteessa tietysti noin, mutta käsi sydämelle, kuka haluaa olla ainoa nainen, jolle joku mies kelpaa... En minä ainakaan. Vaikka sillä kokemuksella ei suoranaista merkitystä olekaan, niin sillä kyllä on, että miehen tulee olla sellainen, että minä en todellakaan ole hänen ainoa toivonsa saada naista...
On niitäkin miehiä jotka kyllä kelpaavat/ kelpaisivat muillekin naisille mutta heillä on jotain mitä historian hämärissä moraaliksikin kutsuttiin.
Mitä oikein horiset? Prostituutio on Suomessa täysin laillista ja määristä päätellen myös laajasti hyväksyttyä.